Въпрос за разход на 1.6 ABU

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Въпрос за разход на 1.6 ABU

Мнениеот Bahama man » Пон 18 фев 2008 16:55


Колеги гаджето ми има Сеат Кордоба 1.6 ABU градско в София и гори 12-13 градско нормален ли е този разход при нормално каране?
За мен това е прекалено висок разход за този двигател..
Бихте ли помогнали със съвети?




Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 18 фев 2008 19:02


Като за начало АБУ е голфов двигател :) Демек за голф подфорума си :)
А като напишеш АБУ в търсачката ше станееее ум да ти зайде, вастопа ще ти препоръча и чайник да напишеш :):):)
Та по темата.Голфа ми гори 9-10 в най-големите студове.Много е за АБУ, при положение, че сеата е и по-лек.Аз лично не му обръщам внимание - знам горе долу колко километра трябва да мина с един резервоар зимата и колко лятото - разлика има :)
Но това е много.Ако ме питаш мене обаче изчакай и го засечи и лятото.Може и авоматичния смукач да се ебава - датчик за температура.
Поздрави

ПС и не им вярвай че това е най-кекавият мотор на ФВ, просто трябва да го гледаш по-внимателно и да го пазиш момата - лесно прегрява :)
Ако мога да помогна с още нещо - питай :)


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Пон 18 фев 2008 20:46


Мерси колега значи трябва да проверим автоматичния смукач дали прави мизерий.
И другото което е забелязах че наистина малко дълго стои на смукач докато качи 70 градуса :roll:


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Пон 18 фев 2008 22:04


Милослав написа:Като за начало АБУ е голфов двигател :) Демек за голф подфорума си :)
А като напишеш АБУ в търсачката ше станееее ум да ти зайде, вастопа ще ти препоръча и чайник да напишеш :):):)
Та по темата.Голфа ми гори 9-10 в най-големите студове.Много е за АБУ, при положение, че сеата е и по-лек.Аз лично не му обръщам внимание - знам горе долу колко километра трябва да мина с един резервоар зимата и колко лятото - разлика има :)
Но това е много.Ако ме питаш мене обаче изчакай и го засечи и лятото.Може и авоматичния смукач да се ебава - датчик за температура.
Поздрави

ПС и не им вярвай че това е най-кекавият мотор на ФВ, просто трябва да го гледаш по-внимателно и да го пазиш момата - лесно прегрява :)
Ако мога да помогна с още нещо - питай :)


:006: Прав е отсекъде.....

Моя "чайник" 10 градско, 6-6,5 извън!


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Пон 18 фев 2008 23:03


Добре тоя автоматичен смукач не може ли да се регулира да се нагласи някак си или направо да се смени с нов? За да не гълта толкова?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 18 фев 2008 23:38


Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 18 фев 2008 23:47


Bahama man написа:И другото което е забелязах че наистина малко дълго стои на смукач докато качи 70 градуса :roll:

Как го разбираш това?


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 19 фев 2008 8:18


°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.


На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...

Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура ;)?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 19 фев 2008 9:44


ABD..
на поло 2ф ~ 850 кг.. харчи около 9... градско.. като платноходка.. сега зимата...и то постоянно студена...

ако го караш юнашки 11 не му мърда..

не виждам кво му пречи на АБУ да си похапва 12 с настъпване..

авт. смукач няма..
таз работа се регулира от компира.. на база на един син датчик за температура..
той казва кога какво къде и колко е студено.. и съответно обогатява гор. смес...

бих ти препоръчал като за начало да погледнеш "ламба" сондата.. и тоз синият датчик..

задължителните.. капачки, свещи, възд филтр.. даже по подразбиране ги премълчавам ;)


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Вто 19 фев 2008 16:54


Милослав написа:
°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.


На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...

Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура ;)?


Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..

П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 19 фев 2008 19:00


Bahama man написа:
Милослав написа:
°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.


На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...

Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура ;)?


Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..

П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?


качвал ли си колата на диагностика?


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Вто 19 фев 2008 19:25


Bahama man написа:
Милослав написа:
°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.


На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...

Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура ;)?


Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..

П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?


Доста преди 70 гр. трябва да падат под 1000 оборотите! Май намирисва на датчик за смяна! Но провери всички възможни варианти преди да се хвърлиш да сменяш нещо насляпо!!!


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Вто 19 фев 2008 19:50


Милослав написа:
Bahama man написа:
Милослав написа:
°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.


На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...

Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура ;)?


Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..

П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?


качвал ли си колата на диагностика?


Не сме я качвали но и аз мисля че плаче за VAG COM..


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 20 фев 2008 8:22


toshev написа:Доста преди 70 гр. трябва да падат под 1000 оборотите! Май намирисва на датчик за смяна!


:arrow: :arrow: :arrow:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 20 фев 2008 11:21


Милослав написа:
toshev написа:Доста преди 70 гр. трябва да падат под 1000 оборотите! Май намирисва на датчик за смяна!


:arrow: :arrow: :arrow:

цъ не падат доста под 70..
падат на около 950 оборота.. почти веднага.. да речем 2 мин след като си запалил..
но докато ги докара до 850.. според мен поне 75-80 градуса требе да му стане жежко..
поне така е и при мен.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта