Колеги гаджето ми има Сеат Кордоба 1.6 ABU градско в София и гори 12-13 градско нормален ли е този разход при нормално каране?
За мен това е прекалено висок разход за този двигател..
Бихте ли помогнали със съвети?
Въпрос за разход на 1.6 ABU
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като за начало АБУ е голфов двигател
Демек за голф подфорума си
А като напишеш АБУ в търсачката ше станееее ум да ти зайде, вастопа ще ти препоръча и чайник да напишеш
:):)
Та по темата.Голфа ми гори 9-10 в най-големите студове.Много е за АБУ, при положение, че сеата е и по-лек.Аз лично не му обръщам внимание - знам горе долу колко километра трябва да мина с един резервоар зимата и колко лятото - разлика има
Но това е много.Ако ме питаш мене обаче изчакай и го засечи и лятото.Може и авоматичния смукач да се ебава - датчик за температура.
Поздрави
ПС и не им вярвай че това е най-кекавият мотор на ФВ, просто трябва да го гледаш по-внимателно и да го пазиш момата - лесно прегрява
Ако мога да помогна с още нещо - питай


А като напишеш АБУ в търсачката ше станееее ум да ти зайде, вастопа ще ти препоръча и чайник да напишеш

Та по темата.Голфа ми гори 9-10 в най-големите студове.Много е за АБУ, при положение, че сеата е и по-лек.Аз лично не му обръщам внимание - знам горе долу колко километра трябва да мина с един резервоар зимата и колко лятото - разлика има

Но това е много.Ако ме питаш мене обаче изчакай и го засечи и лятото.Може и авоматичния смукач да се ебава - датчик за температура.
Поздрави
ПС и не им вярвай че това е най-кекавият мотор на ФВ, просто трябва да го гледаш по-внимателно и да го пазиш момата - лесно прегрява

Ако мога да помогна с още нещо - питай

Милослав написа:Като за начало АБУ е голфов двигателДемек за голф подфорума си
А като напишеш АБУ в търсачката ше станееее ум да ти зайде, вастопа ще ти препоръча и чайник да напишеш:):)
Та по темата.Голфа ми гори 9-10 в най-големите студове.Много е за АБУ, при положение, че сеата е и по-лек.Аз лично не му обръщам внимание - знам горе долу колко километра трябва да мина с един резервоар зимата и колко лятото - разлика има
Но това е много.Ако ме питаш мене обаче изчакай и го засечи и лятото.Може и авоматичния смукач да се ебава - датчик за температура.
Поздрави
ПС и не им вярвай че това е най-кекавият мотор на ФВ, просто трябва да го гледаш по-внимателно и да го пазиш момата - лесно прегрява
Ако мога да помогна с още нещо - питай

Моя "чайник" 10 градско, 6-6,5 извън!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ABD..
на поло 2ф ~ 850 кг.. харчи около 9... градско.. като платноходка.. сега зимата...и то постоянно студена...
ако го караш юнашки 11 не му мърда..
не виждам кво му пречи на АБУ да си похапва 12 с настъпване..
авт. смукач няма..
таз работа се регулира от компира.. на база на един син датчик за температура..
той казва кога какво къде и колко е студено.. и съответно обогатява гор. смес...
бих ти препоръчал като за начало да погледнеш "ламба" сондата.. и тоз синият датчик..
задължителните.. капачки, свещи, възд филтр.. даже по подразбиране ги премълчавам
на поло 2ф ~ 850 кг.. харчи около 9... градско.. като платноходка.. сега зимата...и то постоянно студена...
ако го караш юнашки 11 не му мърда..
не виждам кво му пречи на АБУ да си похапва 12 с настъпване..
авт. смукач няма..
таз работа се регулира от компира.. на база на един син датчик за температура..
той казва кога какво къде и колко е студено.. и съответно обогатява гор. смес...
бих ти препоръчал като за начало да погледнеш "ламба" сондата.. и тоз синият датчик..
задължителните.. капачки, свещи, възд филтр.. даже по подразбиране ги премълчавам

- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
Милослав написа:°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.
На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...
Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура?
Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..
П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bahama man написа:Милослав написа:°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.
На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...
Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура?
Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..
П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?
качвал ли си колата на диагностика?
Bahama man написа:Милослав написа:°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.
На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...
Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура?
Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..
П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?
Доста преди 70 гр. трябва да падат под 1000 оборотите! Май намирисва на датчик за смяна! Но провери всички възможни варианти преди да се хвърлиш да сменяш нещо насляпо!!!
- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
Милослав написа:Bahama man написа:Милослав написа:°niksi° написа:Чудно ми е само на кое викате автоматичен смукач.
На стъпковия мотор.
Аз че не отбирам много си е верно , но ...
Колегата, я кажи над 70 градуса стига ли колата, като работна температура?
Да без проблем си загрява до 90 градуса но докато качи 70 стои на 1000-1100 оборота което според мен не е нормално, моя сеат стои на 1000 около не повече от 5 минути..
П.П сменено е свичко масла филтри ремъци свещи и.т.н
wili според теб ламбда сондата ли е за смяна?
качвал ли си колата на диагностика?
Не сме я качвали но и аз мисля че плаче за VAG COM..
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Милослав написа:toshev написа:Доста преди 70 гр. трябва да падат под 1000 оборотите! Май намирисва на датчик за смяна!
![]()
![]()
цъ не падат доста под 70..
падат на около 950 оборота.. почти веднага.. да речем 2 мин след като си запалил..
но докато ги докара до 850.. според мен поне 75-80 градуса требе да му стане жежко..
поне така е и при мен.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта