Дроселна клапа от какъв производител е удачна за Поло 1.4 97

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Дроселна клапа от какъв производител е удачна за Поло 1.4 97

Мнениеот Stoyanov113 » Вто 26 фев 2008 2:16


При диагностика установих, че дросената клапа ми е напълно свършлила и не може да се адаптира и възникна въпроса кой е удачния проводител за дросел клапа на Поло 1.4 97 г. произв., АЕХ мотор




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 26 фев 2008 9:44


Siemens-VDO


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 26 фев 2008 10:24


ох ама много боли в джоба да знаеш..


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Вто 26 фев 2008 12:23


Тези дни си взех нова клапа от тук:
http://www.imahiju.com/bg/contact.html
Марката е Siemens-VDO.Цена 380лв. с 6 месеца гаранция.Магазина е на Симеон 151.


Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stoyanov113 » Вто 26 фев 2008 15:06


Мерси за напътствията и на мен ми казаха, че Simens VDO са прилични, но ще ми излезе около 550 лева и става с поръчка та трябва да чакам около 1 седмица. Оригиналната била около 800 лева ми казаха. Майстора ми каза, че германца е предвидил една дросел клапа да има живот за около 150 хил. километра и после си подава оставката. Дано да изкарам по-дълго време с нея. Претеснявам се само от ментета ама кво да се прави, тек сме в третия свят и по заплати и по качество на всички стоки.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 26 фев 2008 17:15


А само да попитам....оригиналната и тя ли ти е VDO?


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Вто 26 фев 2008 17:44


Оригиналната има някакъв VAG номер и може да е на Бош,ама не съм сигурен.А тая на Сиеменс си е перфектна!!!


Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stoyanov113 » Вто 26 фев 2008 23:24


Оригиналната е само на Бош, поне така ми казаха. За моя модел мотор е около 800 -850 лева и се получава само с поръчка защото предвид цената не всеки си купува оригиналната. Имало и някакви ментета за около 400 лева, но не си заслужава. Тия където ги пишат, че дросел клапата може да се почисти и да тръгне не стават. Първо без адаптация на дросела колата никога няма да е в заводски зададените и обороти и на компютъра се изписва грешка "дросел клапа" която не може да се изчисти. Ако се изчисти за момент веднага след като дадеш на контакт веднага пак се появява. Това го видях лично а и майстора ми е личен приятел и няма шанс да ме менти. Още нещо разбрах, че специално за Половерите грешките не могат да се изчистят като извадиш плюса на акумулатора - това ставало само на Опелите. Така, че ако някой има проблеми с оборотите и се окаже дросел клапа честито.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 27 фев 2008 0:28


Недей така бе колега......... :) Дросела ,ако е задръстен след почистване тръгва та се къса :wink: . Вече 10 000 км навъртях на сегашното ми поло и дросела му е безупречен ,а като купувах колата беше такава мизерия и не държеше обороти като се запали колата в началото. Процедурата беше:
диагностика (при приятел) - грешка на дросел
пратих продавача да му изчистят дросела и да се върне
диагностика (при приятел)- никакъв проблем
купих колата

А относно чистенето на грешки ,чрез откачване на плюса на акумулатора можеш ли да поясниш за кой точно двигател говориш? Или имаш в предвид всички половери дето имат компютри?

Моят е на VDO (дъщерната фирма на Сименс). С него купих колата и се чудя дали не съм ударил джакпота като са го сменили още по швейцарско


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 27 фев 2008 10:48


Аз доколкото знам съм с Бошна всякъде. Грешка с откачане на клема на акумулатора не се чисти /само при Оел-а може/. При мене се изчиства автоматично, ако не се повтаря, но това се отнася само за случайните грешки. Ако дросела е показвал грешка, добре е след почистването му грешката да се изчисти на диагностика /но след.../Дали ще се изчисти сама мога само да гадая, но ако ми се случи, ще пробвам и ще пиша.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 27 фев 2008 11:39


maslinkov написа: При мене се изчиства автоматично, ако не се повтаря.

Добре, а при мен си остава в паметта на компа като временна грешка!
Освен това мога да гарантирам 1000000% ,че на мономотроника (старото ми поло) с откачане на акумулатора, грешките се изтриват.
Защо мислите ,че слагат релета на колите карани на газ за рестарт на компа всеки път щом загасиш колата?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 27 фев 2008 12:07


Оригиналната клапа за 1.6 АЕЕ мотор е Siemens-VDO.Нека тези които си мислят,че тези за 800лв. в Юнитрейд са най-оригиналните да разберат,че тези от 400лв. не са по различни.Просто в първият случай Siemens продава клапата на VAG и вие я взимате като оригинална част,а във вторият случай купувате клапата от директен вносител на Siemens за България.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Сря 27 фев 2008 12:10


Anbuch написа:Недей така бе колега......... :) Дросела ,ако е задръстен след почистване тръгва та се къса :wink: . Вече 10 000 км навъртях на сегашното ми поло и дросела му е безупречен ,а като купувах колата беше такава мизерия и не държеше обороти като се запали колата в началото. Процедурата беше:
диагностика (при приятел) - грешка на дросел
пратих продавача да му изчистят дросела и да се върне
диагностика (при приятел)- никакъв проблем
купих колата

А относно чистенето на грешки ,чрез откачване на плюса на акумулатора можеш ли да поясниш за кой точно двигател говориш? Или имаш в предвид всички половери дето имат компютри?

Моят е на VDO (дъщерната фирма на Сименс). С него купих колата и се чудя дали не съм ударил джакпота като са го сменили още по
швейцарско


Ако клапата е оригиналната ще има знака на VW и номер 032.......ако е сменена ще има печат на Siemens и номер 402.....


Stoyanov113
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 0:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Stoyanov113 » Сря 27 фев 2008 12:14


При мене на компютъра се вижда грешка която не може да се изтрие. Не стана номера с почисването на дроселната клапа. Грешката е такава, че даже на таблото където се отчитат изминаните километри ми изписа Service Check и не може да се махне. Махнахме предупреждението при диагностиката, но грешка "дросел клапа" - нъц не стана. Иначе колата ми е много гледана вкарана е от Италия, външния вид и е перфектен, ходова част, скоростна кутия, съединител, абе всичко ама явно на тоя италианеца ме се е прецакала дросел клапата и си е казал "Махам я" и баламурник като мене я е взел да я направи.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта