Обороти
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Обороти
На място обороти са ми нормално кам 950.КОгато колата е в движение и е пусна на инерция оборотите ми са 1400-1500, когато спра изцяло пак се оправят.Диагностиката не показа някакви грешки,настоиха ми дроселовата клапа с компютъра но пак е така, отвреме на време се оправя но през по голямата част са така както написах....Дросела е чистен,тоците са ОК...Двигателя е АЕR 97 година...Накой има ли си напредстава какво е и колко ще струва..
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
ЕТО И ОТ МЕН ---
мотора е АЕR поло 3 ф---- на светофара чукнах един сеат отзад челно не спрях на време спрях в него без да счупя нищо само номера се огъна малко и на следващия ден почнаха да ми играят оборотите на загрял двигател -------днес разглобих клапата почистих сичко смазах моторчето ---потинциометара е като нов ниама износено зглобих дросела като нов е няма луфтове и износенки никаде ---през това време акомолатора бе откачен ---зглобих сичко закачих акомулатора и запалих докат загреи и вклучи перката покарах малко колата забелах че като пусна климата оборотите мурдат надолу малко и веднага се изравняват пускам фаровете пак малко падат и се изравняват сами даржеше се перфекно -----след туи забелязах че колата духа много вода от аспуха и пуши малко бяла пара не мерише на нищо парата по скоро мирише на завряла тенджера ----ама много пара излиза от азпуха ----това стана днес на обиад сега като иа покарах пак продалжава да даржи 1250 оборота в движение от какво е -----ако не е от дросел моторче и тпс какво друго да погледна плизззззззззззззз каде са тези температурни датчици кои от сички да по4истя-----забелязвам и като подам рязко гас в началото има едно съскане и засмукване се чува и после ускорява двигателя колата е супер запазена със баркодовете лепенките е навсякаде
----------помогнете ми моля
мотора е АЕR поло 3 ф---- на светофара чукнах един сеат отзад челно не спрях на време спрях в него без да счупя нищо само номера се огъна малко и на следващия ден почнаха да ми играят оборотите на загрял двигател -------днес разглобих клапата почистих сичко смазах моторчето ---потинциометара е като нов ниама износено зглобих дросела като нов е няма луфтове и износенки никаде ---през това време акомолатора бе откачен ---зглобих сичко закачих акомулатора и запалих докат загреи и вклучи перката покарах малко колата забелах че като пусна климата оборотите мурдат надолу малко и веднага се изравняват пускам фаровете пак малко падат и се изравняват сами даржеше се перфекно -----след туи забелязах че колата духа много вода от аспуха и пуши малко бяла пара не мерише на нищо парата по скоро мирише на завряла тенджера ----ама много пара излиза от азпуха ----това стана днес на обиад сега като иа покарах пак продалжава да даржи 1250 оборота в движение от какво е -----ако не е от дросел моторче и тпс какво друго да погледна плизззззззззззззз каде са тези температурни датчици кои от сички да по4истя-----забелязвам и като подам рязко гас в началото има едно съскане и засмукване се чува и после ускорява двигателя колата е супер запазена със баркодовете лепенките е навсякаде
----------помогнете ми моля
Мазния...забрави ги тези темп.датчици....не е от тях,според това което пишеш...
Друга е причината,незнам каква,но не е от тях...
Всъщност-ако ти имаш разни малки маркученца към вакуумкомпенсатор(ако имаш и такова,де)...виж някое да не се е измъкнало...
Нещо вследствие на този удар се е размърдорило...оттам ще да е тая беля!
А иначе-съвсем нормално е да мърдат оборотите след вкл.на консуматори...и последващото им коригиране...компа си ги регулира своевременно
Друга е причината,незнам каква,но не е от тях...
Всъщност-ако ти имаш разни малки маркученца към вакуумкомпенсатор(ако имаш и такова,де)...виж някое да не се е измъкнало...
Нещо вследствие на този удар се е размърдорило...оттам ще да е тая беля!
А иначе-съвсем нормално е да мърдат оборотите след вкл.на консуматори...и последващото им коригиране...компа си ги регулира своевременно
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта