Проблем с оборотите
Проблем с оборотите
Колеги имам проблем с оборотите на ПОЛО 1.0 99г. - вчера смених датчика за маслото и самото масло със минерално, наложи го мигането на лампата за маслото при каране със 140 и нагоре километра по магистралата! След смяната започна да мени оборотите по осезаемо защото и преди го имаше проблема ама в незначителна степен, а сега направо гасне! Оборотите играят 300-400 / 1000-1200 демек падат надолу и след това се качват, пак падат и т.н. Забелязах, че щом включа нещо /фарове, климатик, парно, дълги/ ако са се закрепили оборотите - веднага падат, като отсечени!
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
AMI
Поне полусинтетика е било добре да сложиш
Маслото няма нищо общо с падането на оборотите.
При натоварване инжекциона би трябвало да подаде повечко гориво и да компенсира.
твоя явно не го прави. Възможни причини бол - добър майстор на инжекциони ще ти открие проблема
Маслото няма нищо общо с падането на оборотите.
При натоварване инжекциона би трябвало да подаде повечко гориво и да компенсира.
твоя явно не го прави. Възможни причини бол - добър майстор на инжекциони ще ти открие проблема
Re: Проблем с оборотите
Teslatus написа:....наложи го мигането на лампата за маслото при каране със 140 и нагоре километра
Сега мига ли лампата?
мигането (или светенето) на лампата обикновено значи малко(или липса) на налягане на маслото....понякога е и калпав датчик...или нещо крушката се ебава...
Ама ако има спад на налягането на маслото-това е много кофти....
Със слагането на по-гъсто масло временно би решил проблема(ако го има)
Колата май иска да ти каже нещо си....
Диагностика
П.С.-кви са тия 140 и нагоре км....?как успяваш????не те ли е шубе???
тук е решението иэчети сичко
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62348
и това после http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83810
двигателя ти е AER мисля последния от таэи серия
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62348
и това после http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83810
двигателя ти е AER мисля последния от таэи серия
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
[quote="maznia"]тук е решението иэчети сичко
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62348
и това после http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83810
двигателя ти е AER мисля последния от таэи серия[/quot
Грешиш колега - тук е решението на ВСИЧКО:
http://www.avtochasti-online.bg/shop/pr ... 2588a033b7
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62348
и това после http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83810
двигателя ти е AER мисля последния от таэи серия[/quot
Грешиш колега - тук е решението на ВСИЧКО:
http://www.avtochasti-online.bg/shop/pr ... 2588a033b7
Благодаря за съвета ще пробвам с почистването на дросела и дано се оправи! Интересното е, че днес сутринта нямах проблеми с оборотите докато не загря колата и след това се почна! Датчика на маслото е нов! 8 лв. ми взе един задочно познат на ул. Козлодуй на спирката на тролея - интересното е, че е италиански и е за 0,3 - 0,6 налягане, а немския за 0,15 - 0,35 е 5лв. Гадно се сменява пущинака трябва да се свалят доста неща за да имаш достъп до него! 140 и нагоре - не е зле ама само на магистралата, че иначе се люшка доста все пак е 1000 кубика
и е лека 


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
[quote="Teslatus"]А оборотите падат от 850 - 900 на 300 като пусна фаровете, а и ми казаха, че на минералното масло са по малко минусите отколкото на синтетиката и няма толкова отлагане[/quo
Когато се заниманах с елфеномени ми казаха, че привключване на консуматори те теглят ток направо от акумулатора, а не от динамото /зарядния ток трябва да е един и същ при всички обороти, а при мен намаляше при високи/ Сега при вкл консуматори оборотите са стабилни, но при изключване на консуматорите изглежда се получава някакъв пад в напрежението и оборотите за кратко се покачват. Сменил съм само челното реле регулатор с четките /втора употреба, но четките бяха в по - добро състояние от моите/ За да си сигурен провери си ги /зарядния ток/на празен ход и при форсиране. Маслото също влияе в/у оборотите - ако е добро и съответства на изминатите км. оборотите според един колега от тунинга на празен ход са с около 100/мин по - ниски, от тези с калпаво масло, но стабилни /обясняваше го, че така е само при инжикционите, не при карбураторните. Ако това е вярно и в момента си с минерално масло, значи и км. ти са реални.
И последно, ако бях на твое място бих си сложил немски датчик, преди да правя каквата е да е по - нататък.
Когато се заниманах с елфеномени ми казаха, че привключване на консуматори те теглят ток направо от акумулатора, а не от динамото /зарядния ток трябва да е един и същ при всички обороти, а при мен намаляше при високи/ Сега при вкл консуматори оборотите са стабилни, но при изключване на консуматорите изглежда се получава някакъв пад в напрежението и оборотите за кратко се покачват. Сменил съм само челното реле регулатор с четките /втора употреба, но четките бяха в по - добро състояние от моите/ За да си сигурен провери си ги /зарядния ток/на празен ход и при форсиране. Маслото също влияе в/у оборотите - ако е добро и съответства на изминатите км. оборотите според един колега от тунинга на празен ход са с около 100/мин по - ниски, от тези с калпаво масло, но стабилни /обясняваше го, че така е само при инжикционите, не при карбураторните. Ако това е вярно и в момента си с минерално масло, значи и км. ти са реални.
И последно, ако бях на твое място бих си сложил немски датчик, преди да правя каквата е да е по - нататък.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
adrenalin4o написа:аз залагам на проблемен дросел,било то напълно за смяна или само за почистване. ходи на диагностика и после пиши какво е станало!
Съгласен с тебе, но съм сигурен, че и челното му реле е за "ремонт". При мене беше абсолютно същото - почистване на дросела, програмиране, но лампата за маслото ми се включваше отначало при високи скорости, а после при дори включен вентилатор на парното. /загасиш го, и лампата изгасва/ После почна да ми нулира /на 2 пъти/ и малкия километраж. Оказа се ,че иначе новия ми акумулатор беше поразреден и като се тръгна оттам - вече писах до какво доведе.
И щях да забравя - ние сме с алуминиеви блокове на двг. и проблемът идва от масата на динамото /алуминият дори при добър контакт се окислява, така че може да се разминеш само с почистване на масата/, а ако си замериш налягането в маслената магистрала и ти покаже 1,8, а не 2,0 - не се стряскай - сложи полусинтетика 10в40 и по - голям филтър и си готов.
Teslatus написа:Незнам за този Васко1 ама си имам добър майстор и работи бързо Боби от Орландовци - на улица Съзнание му е сервиза - зад пощата се намира
той ли ти каэа да сложиш минерално масло да не караш жук фургон -- много раэбира явно май. --смени го на 6000 км и слагай пълна синтетика ---не е датчика друго е. Маслото эа тоэи двигател е 10 V 40 ако яде масло до 200-300 грама на 10 000 км са парички ако е повече ремонтче - эа лампата неэнам виш кабеляците свали долния картер виш как е маслената помпа иэносена или эадръстена отвори да не окотиш двигатела че тогава ша видиш как са дават много пари картера удрян ли е.
Майстора смени няколко маркуча от които смучеше въздух и се позакрепи колата ама не напълно - като загрее на 90 градуса пак същото - оказа се температурен датчик, който утре ще сменя! Майстора ми е ок не го хваля ей така ама рекламация няма целия квартал се при него се ходи, а и понеже си пием заедно водката и ги гледам другите "майстори" как припкат при него и викат Бобииии абе тука нещо си е.. ма...та с една кола ще дойдеш ли МОЛЯ ТЕ!!! Съединителя ще сменявам тези дни щото ми скърца и на мен педала ама си е от лагера направо присвирва само да се поосвободи човека и ще го направи, че преварих 3 коли, а след тях има още 2 дето са при него и не знам още колко чакат! 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта