Проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с оборотите

Мнениеот Teslatus » Чет 20 мар 2008 22:08


Колеги имам проблем с оборотите на ПОЛО 1.0 99г. - вчера смених датчика за маслото и самото масло със минерално, наложи го мигането на лампата за маслото при каране със 140 и нагоре километра по магистралата! След смяната започна да мени оборотите по осезаемо защото и преди го имаше проблема ама в незначителна степен, а сега направо гасне! Оборотите играят 300-400 / 1000-1200 демек падат надолу и след това се качват, пак падат и т.н. Забелязах, че щом включа нещо /фарове, климатик, парно, дълги/ ако са се закрепили оборотите - веднага падат, като отсечени!




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Чет 20 мар 2008 22:14


Какво масло си сложил ???
Минералното не беше ли 15W40 ???
Или греша ???
като пуснеш консуматор е нормално да падат оборотите...
Отиди на диагностика и виж какъв е проблема...
А на колко км е колата ти,че слагаш минерално масло ? :oops:


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Чет 20 мар 2008 22:16


Ами 107000 по километраж, ако не са връщали


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Чет 20 мар 2008 22:19


А оборотите падат от 850 - 900 на 300 като пусна фаровете, а и ми казаха, че на минералното масло са по малко минусите отколкото на синтетиката и няма толкова отлагане


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

AMI

Мнениеот mufin » Чет 20 мар 2008 22:25


Поне полусинтетика е било добре да сложиш
Маслото няма нищо общо с падането на оборотите.
При натоварване инжекциона би трябвало да подаде повечко гориво и да компенсира.
твоя явно не го прави. Възможни причини бол - добър майстор на инжекциони ще ти открие проблема


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с оборотите

Мнениеот chy » Чет 20 мар 2008 22:42


Teslatus написа:....наложи го мигането на лампата за маслото при каране със 140 и нагоре километра

Сега мига ли лампата?
мигането (или светенето) на лампата обикновено значи малко(или липса) на налягане на маслото....понякога е и калпав датчик...или нещо крушката се ебава...
Ама ако има спад на налягането на маслото-това е много кофти....
Със слагането на по-гъсто масло временно би решил проблема(ако го има)
Колата май иска да ти каже нещо си....
Диагностика
П.С.-кви са тия 140 и нагоре км....?как успяваш????не те ли е шубе???


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 21 мар 2008 2:49


тук е решението иэчети сичко

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62348

и това после http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83810

двигателя ти е AER мисля последния от таэи серия


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 21 мар 2008 8:32


[quote="maznia"]тук е решението иэчети сичко

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=62348

и това после http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83810

двигателя ти е AER мисля последния от таэи серия[/quot
Грешиш колега - тук е решението на ВСИЧКО:
http://www.avtochasti-online.bg/shop/pr ... 2588a033b7


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Пет 21 мар 2008 9:55


Благодаря за съвета ще пробвам с почистването на дросела и дано се оправи! Интересното е, че днес сутринта нямах проблеми с оборотите докато не загря колата и след това се почна! Датчика на маслото е нов! 8 лв. ми взе един задочно познат на ул. Козлодуй на спирката на тролея - интересното е, че е италиански и е за 0,3 - 0,6 налягане, а немския за 0,15 - 0,35 е 5лв. Гадно се сменява пущинака трябва да се свалят доста неща за да имаш достъп до него! 140 и нагоре - не е зле ама само на магистралата, че иначе се люшка доста все пак е 1000 кубика :P и е лека :lol:


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Пет 21 мар 2008 10:02


Незнам за този Васко1 ама си имам добър майстор и работи бързо Боби от Орландовци - на улица Съзнание му е сервиза - зад пощата се намира


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 21 мар 2008 10:32


[quote="Teslatus"]А оборотите падат от 850 - 900 на 300 като пусна фаровете, а и ми казаха, че на минералното масло са по малко минусите отколкото на синтетиката и няма толкова отлагане[/quo
Когато се заниманах с елфеномени ми казаха, че привключване на консуматори те теглят ток направо от акумулатора, а не от динамото /зарядния ток трябва да е един и същ при всички обороти, а при мен намаляше при високи/ Сега при вкл консуматори оборотите са стабилни, но при изключване на консуматорите изглежда се получава някакъв пад в напрежението и оборотите за кратко се покачват. Сменил съм само челното реле регулатор с четките /втора употреба, но четките бяха в по - добро състояние от моите/ За да си сигурен провери си ги /зарядния ток/на празен ход и при форсиране. Маслото също влияе в/у оборотите - ако е добро и съответства на изминатите км. оборотите според един колега от тунинга на празен ход са с около 100/мин по - ниски, от тези с калпаво масло, но стабилни /обясняваше го, че така е само при инжикционите, не при карбураторните. Ако това е вярно и в момента си с минерално масло, значи и км. ти са реални.
И последно, ако бях на твое място бих си сложил немски датчик, преди да правя каквата е да е по - нататък.


adrenalin4o
Мнения: 97
Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот adrenalin4o » Пет 21 мар 2008 15:16


аз залагам на проблемен дросел,било то напълно за смяна или само за почистване. ходи на диагностика и после пиши какво е станало!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 21 мар 2008 15:47


adrenalin4o написа:аз залагам на проблемен дросел,било то напълно за смяна или само за почистване. ходи на диагностика и после пиши какво е станало!

Съгласен с тебе, но съм сигурен, че и челното му реле е за "ремонт". При мене беше абсолютно същото - почистване на дросела, програмиране, но лампата за маслото ми се включваше отначало при високи скорости, а после при дори включен вентилатор на парното. /загасиш го, и лампата изгасва/ После почна да ми нулира /на 2 пъти/ и малкия километраж. Оказа се ,че иначе новия ми акумулатор беше поразреден и като се тръгна оттам - вече писах до какво доведе.
И щях да забравя - ние сме с алуминиеви блокове на двг. и проблемът идва от масата на динамото /алуминият дори при добър контакт се окислява, така че може да се разминеш само с почистване на масата/, а ако си замериш налягането в маслената магистрала и ти покаже 1,8, а не 2,0 - не се стряскай - сложи полусинтетика 10в40 и по - голям филтър и си готов.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Пет 21 мар 2008 21:08


Teslatus написа:Незнам за този Васко1 ама си имам добър майстор и работи бързо Боби от Орландовци - на улица Съзнание му е сервиза - зад пощата се намира


той ли ти каэа да сложиш минерално масло да не караш жук фургон -- много раэбира явно май. --смени го на 6000 км и слагай пълна синтетика ---не е датчика друго е. Маслото эа тоэи двигател е 10 V 40 ако яде масло до 200-300 грама на 10 000 км са парички ако е повече ремонтче - эа лампата неэнам виш кабеляците свали долния картер виш как е маслената помпа иэносена или эадръстена отвори да не окотиш двигатела че тогава ша видиш как са дават много пари картера удрян ли е.


Потребителски аватар
Teslatus
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 2:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Teslatus » Пон 24 мар 2008 21:21


Майстора смени няколко маркуча от които смучеше въздух и се позакрепи колата ама не напълно - като загрее на 90 градуса пак същото - оказа се температурен датчик, който утре ще сменя! Майстора ми е ок не го хваля ей така ама рекламация няма целия квартал се при него се ходи, а и понеже си пием заедно водката и ги гледам другите "майстори" как припкат при него и викат Бобииии абе тука нещо си е.. ма...та с една кола ще дойдеш ли МОЛЯ ТЕ!!! Съединителя ще сменявам тези дни щото ми скърца и на мен педала ама си е от лагера направо присвирва само да се поосвободи човека и ще го направи, че преварих 3 коли, а след тях има още 2 дето са при него и не знам още колко чакат! :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта