Колеги купих си вчера горивен филтър Бош за 20 лв., а за слагането му на 3 места ми искаха по 20 лв....
моля ви ако някой знае къде стой(аз горе долу имам идея) и как се сменя... моля помогнете ми.няма да дам 20 лв....
Мерси Предварително
Поло 97 АЕХ горивен филтър инфо....
Поло 97 АЕХ горивен филтър инфо....
Последна промяна от Scout на Чет 10 апр 2008 9:01, променено общо 1 път.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Погледни тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=61636
При поло е същото.
Също така пробвай с търсачката: горивен + филтър + смяна
в Технически форум за Голф, купи си семки и сядай да четеш.
Информацията я има, трябва да я намериш.
А смяната е елементарна, като легнеш отдолу и го видиш ще разбереш, две скоби са.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=61636
При поло е същото.
Също така пробвай с търсачката: горивен + филтър + смяна
в Технически форум за Голф, купи си семки и сядай да четеш.
Информацията я има, трябва да я намериш.
А смяната е елементарна, като легнеш отдолу и го видиш ще разбереш, две скоби са.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Преди време бях писал на един колега който се интересуваше :
Anbuch написа:
Бензиновият филтър представлява един цилиндър с 2 тръбички от двата си края. На новият филтър ще имаш пластмасови тапички с които са запушяни тръбичките. Ако имаш канал работата ще е доста по лесно ,но аз и без канал се справям. Само повдигам колата на крик от единият грай и поставям 2 резервни гуми с джантите под колата ,ако случайно стане гаф с крика, да не ме смачка колата (това едва ли ще се случи ,ама за по-сигурно). Трябва ти само една кръстата отверка! Пъро развиваш единият болт на пластмасовата скоба с която се държи филтъра за купето и изваждаш филтъра от скобата му. Псле вземаш едната тапичка от новият филтър. Развиваш болтчето на едната от металните скоби за да се освоботи мъркуча и го вадиш. Запушваш освободеният край на старият филтър с тапичката от новият. От другата страна на мъркуча ще изтече към 300 мл бенз и после ще започне да капе само.Слагаш новият филтър ,на вече освободеният маркуч и го стягаш със скобата му, като от дугият край новият филтър си е с тапичката. Остава да развиеш другата метална скоба на маркуча на който е закрепен старият филтър и на негово място да сложиш новият и това е. После като запалиш първият път колата може и да загасне докато излезе въздуха ,но от вторият път ще запали от раз.
ВАЖНО: Обърни внимание ,че на филтъра има една стрелка която показва посоката на движение на бензина. Трябва да спазиш тази посока. Затова първо почисти с парцал старият филтър за да видиш стрелката. И без стрелката ще се ориентираш защото от единият си край филтъра има пръстенче (ръб като на консервена кутия- на снимката се вижда отляво),а от другият няма!
По принцип се води ,че бенз.филтър се сменя ,на 20 000 км и издържа преди да се запуши около 60 000 км. Но това е за коли с метални резервоари. Нашите са пластмасови и тези километри могат да бъдат повече. На старото ми поло дето беше с метален резервоар след смяната на бензиновият филтър, разхода ми падна с 1.5 литра на 100 км,а на новото поло ,нямах промяна с разхода , но си личеше ,че беше скоро сменян - имаше дата на производство 2004г на него
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега ситуацията е точно като на снимките,така че действай смело! най-лесно ще ти е на канал,но и с крика става
само трябва да внимаваш със следните неща:
1.пази се като го свалиш,защото ще потече малко бензинец (нормално е споко).
2.внимавай с посоката,защото бензиновият филтър има посока,внимавай да не я обърнеш.
та това е общо взето,иначе много лесно се сменя, първо разхлабваш пластмасовата скоба,след това го издърпваш от двете страни (хванат е на щипки) и после слагаш новия,като внимаваш с посоката и гледай да щракнат хубаво щипките!
П.С.: доколкото зная при някои модели филтъра не е на щипки,така че трябва да погледнеш преди това, за да знаеш какъв филтър да вземеш,или като го взимаш да кажеш номер на двигателя и/или рама.
Успех

само трябва да внимаваш със следните неща:
1.пази се като го свалиш,защото ще потече малко бензинец (нормално е споко).
2.внимавай с посоката,защото бензиновият филтър има посока,внимавай да не я обърнеш.
та това е общо взето,иначе много лесно се сменя, първо разхлабваш пластмасовата скоба,след това го издърпваш от двете страни (хванат е на щипки) и после слагаш новия,като внимаваш с посоката и гледай да щракнат хубаво щипките!
П.С.: доколкото зная при някои модели филтъра не е на щипки,така че трябва да погледнеш преди това, за да знаеш какъв филтър да вземеш,или като го взимаш да кажеш номер на двигателя и/или рама.
Успех

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Поло 97 АЕХ горивен филтър инфо....
Здравейте, искам да попитам - на бензиновия филтър кое се гледа стрелките, или този ръб, където е на самия филтър.Купих си на BOSCH филтър и се оказа, че стрелките са в другата посока,и трябваше да завъртя филтърът спрямо другия за да могат да съвпаднат стрелките.Утре ще сложа и снимки за да стана по ясно.Според вас дали съм объркал посоката на филтъра. 

Последна промяна от kolevst на Чет 14 ное 2013 10:25, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 97 АЕХ горивен филтър инфо....
Едва ли. Производителят си е написал със стрелки кое и как трябва да е. Ако следваш инструкциите му няма как да объркаш.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта