Вибрира ми волана!?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Вибрира ми волана!?

Мнениеот ecstasy » Чет 08 май 2008 13:25


Колеги, след като ми балансирах гумите волана ми запона да вибрира когато карам - леко, но се усеща и имам чувството, че лееко ми носи в дясно.На какво може да се дължи след като преди нямаше такова нещо.?




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Вибрира ми волана!?

Мнениеот maslinkov » Чет 08 май 2008 13:37


ecstasy написа:Колеги, след като ми балансирах гумите волана ми запона да вибрира когато карам - леко, но се усеща и имам чувството, че лееко ми носи в дясно.На какво може да се дължи след като преди нямаше такова нещо.?

Или лош баланс, или някоя от гумите които си сложил е крива /може да е по "рождение", ако са нови/


sbirov
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Септември

Мнениеот sbirov » Чет 08 май 2008 13:37


Майстора си е оставил ръцете :twisted: Бягай обратно при него!


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вибрира ми волана!?

Мнениеот CTaH4o » Чет 08 май 2008 15:37


ecstasy написа:Колеги, след като ми балансирах гумите волана ми запона да вибрира когато карам - леко, но се усеща и имам чувството, че лееко ми носи в дясно.На какво може да се дължи след като преди нямаше такова нещо.?

тези вибрации може да са както каза колегата - майстора да си е оставил ръцете
така и от баланс
а най- странното което шокира още и мен от различно напомпване на гумите (знам че много тъпо, ама е възможно)


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Чет 08 май 2008 18:13


Не е от напомпването - проверих гумите са ми на 2,2 атмосфери и предни и задни! Маалко по-високички са, но около седмица - две ги карах без проблем - всичко почна изведнъж :o


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Чет 08 май 2008 20:09


ecstasy написа:Не е от напомпването - проверих гумите са ми на 2,2 атмосфери и предни и задни! Маалко по-високички са, но около седмица - две ги карах без проблем - всичко почна изведнъж :o

ами колега освен да ти е паднал баланса... :roll:
по добре почни така да елиминираш по- евтините неща като баланса


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 08 май 2008 20:34


Едно перфекно обяснение при какви вибрации къде е проблема:

Dobromirski написа:1.Крива гума/джанта- симтоми:
Усещане на леко биене на волана при висока скорост. При натискане на спирачката биенето се засилва, до промяна на скоростта с поне 30-40 км/ч надолу, при което почти изчезва. Характерното тук е че се усеща клатене на волана при скорости от около 20км/ч.
2.Криви гуми/джанти (и двете) -симптоми.
Тук симптомите са същите с разликата , че в зависимост от положението на едното колело спрямо другото понякога изпадат в резонанс, понякога почти се "унищожават" вибрациите. Тоест, карате направо и винаги едно и също. След това обаче правите по-дълъг завой и пак излизате на правата отсечка, но нещата вече не са http://forum.vwclub.bg/posting.php?mode=smiliesсъщите :) . С една дума, след всеки завой е различно :wink:
3. Дебалансирани гуми/джанти - симптоми:
Същите , но при ниска скорост всичко спи :)
4. Криви дискове -симптоми:
Вибрации на волана има ЕДИНСТВЕНО , при натискане на спирачката. Ако не се пипа спирачката биене НЯМА, независимо от скоростта.При то тежки ситуации се усеща и биене на спирачният педал.
Когато дисковете са вентилирани, обикновенно се пукат именно в ребрата. Не се вижда, но при интензивно спиране (180 на 100 ) диска се загрява, измята се и започва леко биене във волана. Като изстине , "уж" се оправя.
5.Разбита "предница" -симптоми :
Освен евентуално биене, се чуват и други звуци от рода "клоп-клоп" при натискане на спирачката :)


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Пет 09 май 2008 7:25


Начи единственото което може да е станало е да е паднал баланса когато съм натискал да вкарвам тасовете... сега се сетих че единия преден ми запъна и го посритах малко :lol: .
Благодаря колеги :wink:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 09 май 2008 7:31


Да добавя и аз една възможна причина - при мен вибрациите са заради по-голям централен отвор на джантата и липса на втулки.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 май 2008 7:38


ecstasy написа:Начи единственото което може да е станало е да е паднал баланса когато съм натискал да вкарвам тасовете... сега се сетих че единия преден ми запъна и го посритах малко :lol: .
Благодаря колеги :wink:

Колега, баланс с ритане на капаците не се нарушава. Обикновено това става от дупка, или качване на бордюр. Ако се беше върнал веднага, можеха да го минат като рекламация /ако е от него де/


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Пет 09 май 2008 8:16


maslinkov написа:
ecstasy написа:Начи единственото което може да е станало е да е паднал баланса когато съм натискал да вкарвам тасовете... сега се сетих че единия преден ми запъна и го посритах малко :lol: .
Благодаря колеги :wink:

Колега, баланс с ритане на капаците не се нарушава. Обикновено това става от дупка, или качване на бордюр. Ако се беше върнал веднага, можеха да го минат като рекламация /ако е от него де/


Колега, нали като ритна капака и ако е упрял в баланса може а го размърда.... де да знам :wink:


Потребителски аватар
ecstasy
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот ecstasy » Пет 09 май 2008 8:17


myrshavija написа:Да добавя и аз една възможна причина - при мен вибрациите са заради по-голям централен отвор на джантата и липса на втулки.


Това ме навежда на мисълта, че в момента съм със оригинални стоманени джанти 13 на ГОЛФ 3 :roll:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 май 2008 8:40


ecstasy написа:
maslinkov написа:
ecstasy написа:Начи единственото което може да е станало е да е паднал баланса когато съм натискал да вкарвам тасовете... сега се сетих че единия преден ми запъна и го посритах малко :lol: .
Благодаря колеги :wink:

Колега, баланс с ритане на капаците не се нарушава. Обикновено това става от дупка, или качване на бордюр. Ако се беше върнал веднага, можеха да го минат като рекламация /ако е от него де/


Колега, нали като ритна капака и ако е упрял в баланса може а го размърда.... де да знам :wink:

Имам предвид баланса на предницата, а ти доколкото схващам говориш за баланса на гумата. Той не би трябвало да мърда от таса, ако е поставен добре.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 09 май 2008 8:43


ecstasy написа:
myrshavija написа:Да добавя и аз една възможна причина - при мен вибрациите са заради по-голям централен отвор на джантата и липса на втулки.


Това ме навежда на мисълта, че в момента съм със оригинални стоманени джанти 13 на ГОЛФ 3 :roll:

VOLKSWAGEN
LLKW LT 28/31---Централен Отвор-95---PCD-5x160mm
LLKW LT 35-55/L 80---Централен Отвор-161---PCD-6x205mm
LLKW LT 35 (9/'96-)---Централен Отвор-83---PCD-5x130mm
Polo/Golf/Derby/Passat---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm
Scirocco/Lupo/Jetta/Vento---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm
Caddy/Santana/Corrado---Централен Отвор-57---PCD-4x100mm
Vento VR6/Corrado VR6---Централен Отвор-57---PCD-5x100
Golf ('92-)/Bora---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm
New Beetle---Централен Отвор-57---PCD-5x100mm
Taro---Централен Отвор-67---PCD-5x114,3mm
Taro 4*4---Централен Отвор-107---PCD-6x139,7mm
Kafer---Централен Отвор-78,6---PCD-4x130mm
T2/T3/Caravelle (-'90)---Централен Отвор-68---PCD-5x112mm
T1/T4/Caravelle/Sharan---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm
Passat (9/'96-)---Централен Отвор-57---PCD-5x112mm


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пет 09 май 2008 18:39


ecstasy написа:Начи единственото което може да е станало е да е паднал баланса когато съм натискал да вкарвам тасовете... сега се сетих че единия преден ми запъна и го посритах малко :lol: .
Благодаря колеги :wink:

Колега махни тасовете и пробвай без тях да видиш как е.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта