какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г
какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г
какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г
nako82 написа:какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло
Че колко масло ти гори, че реши да ги сменяш? В руските ръководства по обслужване и ремонт пише че това се налага, ако ти гори над 1л на хиляда км - подчертавам, че не е печатна грешка......
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г
maslinkov написа:nako82 написа:какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло
Че колко масло ти гори, че реши да ги сменяш? В руските ръководства по обслужване и ремонт пише че това се налага, ако ти гори над 1л на хиляда км - подчертавам, че не е печатна грешка......

тия руснаците

тва сиг е за краз деа

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Да, ама този двг. не понася основен ремонт, така че се кара до последно допустимо по спецификации. За моята засега съм спокоен - ще направя най - много 0,8 л. на 10000 км маслоразход. Само че годината ще изтече много преди това и без да съм й доливал, така и няма да разбера точно, защото другия месец го сменям. /минал съм само 2000км без да е мръднало повече от 2 чертички на щеката, а беше на макс/
Re: какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г
maslinkov написа:nako82 написа:какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло
Че колко масло ти гори, че реши да ги сменяш? В руските ръководства по обслужване и ремонт пише че това се налага, ако ти гори над 1л на хиляда км - подчертавам, че не е печатна грешка......МИ около 1л на 1000км ама ми беше прецакан термостата и като и дам газ яко пушеше и държеше около 70градуса на пътя а по енерция пада около 40градуса
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lrlmodo написа:На пръв поглед изглежда умопомрачителен разход.
Тогава не само гумички, а и цял основен ремонт се прави.
А отзад ще е димна завеса
Мисля, че може да се сменят само гумичките без да се отваря двигателя.
Поне така мисля де.
На старата кола ги смениха с някакви кобилици през свещите и
взеха 60 кинта за работа + 14 лв. за гумиките и спря да яде масло.
П.С. Ако питаш мен колега намери си майстор който да може да го
направи това и действай. Със сигурност ще е по-добре от сега.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
А на колко километра ти е маслото? Защото като сложиш ново масло е съвсем нормално през първите 5-6 хиляди километра двигателят да не го гори ,а после като се влошат качаствата му,тогава започва да го гори двигателят. И според теб,възможно ли е да си сложил някакво масло ментак? С какво масло караш?Колкото е по-тънко,толкова повече го гори двигателят!
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
за каква кола са ти взели 60 лева?g.n.g написа:lrlmodo написа:На пръв поглед изглежда умопомрачителен разход.
Тогава не само гумички, а и цял основен ремонт се прави.
А отзад ще е димна завеса
Мисля, че може да се сменят само гумичките без да се отваря двигателя.
Поне така мисля де.
На старата кола ги смениха с някакви кобилици през свещите и
взеха 60 кинта за работа + 14 лв. за гумиките и спря да яде масло.
П.С. Ако питаш мен колега намери си майстор който да може да го
направи това и действай. Със сигурност ще е по-добре от сега.








- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vladko_g40 написа:за каква кола са ти взели 60 лева?g.n.g написа:lrlmodo написа:На пръв поглед изглежда умопомрачителен разход.
Тогава не само гумички, а и цял основен ремонт се прави.
А отзад ще е димна завеса
Мисля, че може да се сменят само гумичките без да се отваря двигателя.
Поне така мисля де.
На старата кола ги смениха с някакви кобилици през свещите и
взеха 60 кинта за работа + 14 лв. за гумиките и спря да яде масло.
П.С. Ако питаш мен колега намери си майстор който да може да го
направи това и действай. Със сигурност ще е по-добре от сега.много ми се вижда без да се сваля главата
а иначе аз лично позлвам гумички Elring - много доволен
иначе и на това поло става без да се свали главата да се сменят
а относно пушеците - не е задължително да пуши чак толкова
аудито от подписа ми го взех преди 8 месеца и гълташе по 1 - 1,5 литра на 1000 км и изобщо не пушеше
след като смених гумичките долях масло и оттогава до момента не е мръднало
като свалях гумичките направо се разпадаха
На Пежо 306 2000г. 1,4i мотор ми взеха 60 кинта за работа без да свалят главата!
А за Поло 1,4i AEX съм питал 3-5 човека (майстори) и казаха около 100 лв. за работа пак без да се сваля главата!!!
Незнам защо толкова скъпо но това е което намерих!
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- g.n.g
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Всичко си зависи от двигателя и дали са саморегулиращи се клапаните ти!!!
Това само разбрах от "майсторите" при въпроса ми защо толкова скъпо.
Вече и аз незнам. Един причтел има Поло като моето (1,4i AEX) и иска да смени
гумичките на достъпна цена ама не знам при кой да го изпратя.
Ако имате идея за някой добър в това нещо майстор в София кажете.
П,С. Преди да пишете за клубните майстори да Ви кажа, че отказаха
защото нямат необходимите неща.
Това само разбрах от "майсторите" при въпроса ми защо толкова скъпо.
Вече и аз незнам. Един причтел има Поло като моето (1,4i AEX) и иска да смени
гумичките на достъпна цена ама не знам при кой да го изпратя.
Ако имате идея за някой добър в това нещо майстор в София кажете.
П,С. Преди да пишете за клубните майстори да Ви кажа, че отказаха
защото нямат необходимите неща.
- bbboiko2004
- Мнения: 4306
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта