какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г

Мнениеот nako82 » Вто 06 май 2008 20:20


какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 06 май 2008 20:55


Victor reinz, Goetze, Corteco - FPM материала е най-добър :wink:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г

Мнениеот maslinkov » Сря 07 май 2008 10:18


nako82 написа:какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло

Че колко масло ти гори, че реши да ги сменяш? В руските ръководства по обслужване и ремонт пише че това се налага, ако ти гори над 1л на хиляда км - подчертавам, че не е печатна грешка......


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г

Мнениеот lrlmodo » Сря 07 май 2008 12:16


maslinkov написа:
nako82 написа:какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло

Че колко масло ти гори, че реши да ги сменяш? В руските ръководства по обслужване и ремонт пише че това се налага, ако ти гори над 1л на хиляда км - подчертавам, че не е печатна грешка......

:shock
тия руснаците :lol:
тва сиг е за краз деа :lol:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 07 май 2008 14:01


Няма-няма и швабетата го дават толкова! В книжките дето ги дават с колите са написали ,че максимално допустимият разход на масло 1л/1000 км ( и за 2F и за 6N) ,ама ако моята вземи да харчи по 2-3 литра на 10000 км ще съм и отворил двигателят задължително


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 07 май 2008 14:32


На пръв поглед изглежда умопомрачителен разход.
Тогава не само гумички, а и цял основен ремонт се прави.
А отзад ще е димна завеса :lol:


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 07 май 2008 15:32


Да, ама този двг. не понася основен ремонт, така че се кара до последно допустимо по спецификации. За моята засега съм спокоен - ще направя най - много 0,8 л. на 10000 км маслоразход. Само че годината ще изтече много преди това и без да съм й доливал, така и няма да разбера точно, защото другия месец го сменям. /минал съм само 2000км без да е мръднало повече от 2 чертички на щеката, а беше на макс/


nako82
Мнения: 75
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г

Мнениеот nako82 » Сря 07 май 2008 20:36


maslinkov написа:
nako82 написа:какви гумички на клапаните са хубави polo1.0AER50к.с 97г малко пуши и гори масло

Че колко масло ти гори, че реши да ги сменяш? В руските ръководства по обслужване и ремонт пише че това се налага, ако ти гори над 1л на хиляда км - подчертавам, че не е печатна грешка......МИ около 1л на 1000км ама ми беше прецакан термостата и като и дам газ яко пушеше и държеше около 70градуса на пътя а по енерция пада около 40градуса


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Сря 07 май 2008 20:44


lrlmodo написа:На пръв поглед изглежда умопомрачителен разход.
Тогава не само гумички, а и цял основен ремонт се прави.
А отзад ще е димна завеса :lol:


Мисля, че може да се сменят само гумичките без да се отваря двигателя.
Поне така мисля де.
На старата кола ги смениха с някакви кобилици през свещите и
взеха 60 кинта за работа + 14 лв. за гумиките и спря да яде масло.

П.С. Ако питаш мен колега намери си майстор който да може да го
направи това и действай. Със сигурност ще е по-добре от сега.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 07 май 2008 22:57


А на колко километра ти е маслото? Защото като сложиш ново масло е съвсем нормално през първите 5-6 хиляди километра двигателят да не го гори ,а после като се влошат качаствата му,тогава започва да го гори двигателят. И според теб,възможно ли е да си сложил някакво масло ментак? С какво масло караш?Колкото е по-тънко,толкова повече го гори двигателят!


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 08 май 2008 13:51


g.n.g написа:
lrlmodo написа:На пръв поглед изглежда умопомрачителен разход.
Тогава не само гумички, а и цял основен ремонт се прави.
А отзад ще е димна завеса :lol:


Мисля, че може да се сменят само гумичките без да се отваря двигателя.
Поне така мисля де.
На старата кола ги смениха с някакви кобилици през свещите и
взеха 60 кинта за работа + 14 лв. за гумиките и спря да яде масло.

П.С. Ако питаш мен колега намери си майстор който да може да го
направи това и действай. Със сигурност ще е по-добре от сега.
за каква кола са ти взели 60 лева? :shock много ми се вижда без да се сваля главата :) а иначе аз лично позлвам гумички Elring - много доволен :) иначе и на това поло става без да се свали главата да се сменят :wink: а относно пушеците - не е задължително да пуши чак толкова :) аудито от подписа ми го взех преди 8 месеца и гълташе по 1 - 1,5 литра на 1000 км и изобщо не пушеше :wink: след като смених гумичките долях масло и оттогава до момента не е мръднало :wink: като свалях гумичките направо се разпадаха :lol:


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Чет 08 май 2008 21:14


vladko_g40 написа:
g.n.g написа:
lrlmodo написа:На пръв поглед изглежда умопомрачителен разход.
Тогава не само гумички, а и цял основен ремонт се прави.
А отзад ще е димна завеса :lol:


Мисля, че може да се сменят само гумичките без да се отваря двигателя.
Поне така мисля де.
На старата кола ги смениха с някакви кобилици през свещите и
взеха 60 кинта за работа + 14 лв. за гумиките и спря да яде масло.

П.С. Ако питаш мен колега намери си майстор който да може да го
направи това и действай. Със сигурност ще е по-добре от сега.
за каква кола са ти взели 60 лева? :shock много ми се вижда без да се сваля главата :) а иначе аз лично позлвам гумички Elring - много доволен :) иначе и на това поло става без да се свали главата да се сменят :wink: а относно пушеците - не е задължително да пуши чак толкова :) аудито от подписа ми го взех преди 8 месеца и гълташе по 1 - 1,5 литра на 1000 км и изобщо не пушеше :wink: след като смених гумичките долях масло и оттогава до момента не е мръднало :wink: като свалях гумичките направо се разпадаха :lol:


На Пежо 306 2000г. 1,4i мотор ми взеха 60 кинта за работа без да свалят главата!
А за Поло 1,4i AEX съм питал 3-5 човека (майстори) и казаха около 100 лв. за работа пак без да се сваля главата!!!
Незнам защо толкова скъпо но това е което намерих!


Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 09 май 2008 8:17


На мен ми взеха 60лв без да се сваля главата, като освен това ми смениха и корубата на термостата в тази цена.


Потребителски аватар
g.n.g
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот g.n.g » Пет 09 май 2008 9:36


Всичко си зависи от двигателя и дали са саморегулиращи се клапаните ти!!!
Това само разбрах от "майсторите" при въпроса ми защо толкова скъпо.
Вече и аз незнам. Един причтел има Поло като моето (1,4i AEX) и иска да смени
гумичките на достъпна цена ама не знам при кой да го изпратя.
Ако имате идея за някой добър в това нещо майстор в София кажете.

П,С. Преди да пишете за клубните майстори да Ви кажа, че отказаха
защото нямат необходимите неща.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4306
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 09 май 2008 14:05


ELRING НИКАКВИ ОПЛАКВАНИЯ!!!!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта