Проблем с Поло-то ми!
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 01 май 2008 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с Поло-то ми!
Загрее ли малко повече колата и лампата за маслото почва да пиука и да свети,моля помогнете! Маслото е сменено (чисто ново е) Някои казват че е датчик други двигателя тропал, трети ,че двигатела е добре! Какво да правя каде да хода да ми я оправят,и дали някой е имал подобен проблем? И ако е имал как го е отстранил,ще съм много благодарен ако някои ми помогне!!!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Това ти мнение е далеч по "подходящо" ,макарче точно него тръкнаха
На първо време аз бих си сменил маслото с 10W или 15W. Има доста изписано за този двигател на поло и просволутата му лампа за маслото в поло подфорума
пробвай в търсачката с: лампа and маслото

limona80 написа:Купих преди 2 месеца нов внос WV-Polo 1.0, 50к.с. смених му ремъците и маслото,обаче като загрее малко повече колата и лампата за маслото започва да пиука и да свети! Какво да правя? Пак казвам маслото е чисто ново,някои казват ,че не е трябвало да слагам такова Kastrol 5w40,някои казват че е от датчика,други казват двигатела тропа,трети казват ,че двигатела е пушка (нищо му няма)! Дали да сменям маслото с 15w40 или.....какво да правя незнам!? Ако някой знае какво да правя да ми подскаже,ще съм му много благодарен!!! Или някакъв сервиз или майстор който разбира специално от Поло....знам ли и аз, абсолютен лаик съм на тема коли
На първо време аз бих си сменил маслото с 10W или 15W. Има доста изписано за този двигател на поло и просволутата му лампа за маслото в поло подфорума
пробвай в търсачката с: лампа and маслото
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
limona80 написа:И други така ми казаха за маслото,май наистина ще се сменя! Мерси все пак
И, ако искащ да нямаш проблеми - сипи 10В40 пълна синтетика. Аз си изписах по интернет, но още не съм го слагал - не е е изтекла годината на старото, а и още си е добро - ни лампа, ни чукане. Все пак за нашите двг. на тези години, дават такова - този вискозитет, или минерално, ако караш като баба, или пълна синтетика. А, ако парите не са ти проблем - вземай марково.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
maslinkov написа:Теодор написа:Я на първо време си смени датчика за налягането на маслото и ако продължи да го прави тогава сменяй маслото
Колега, не го мабутвай - шом кара 5В40, това е неподходящо за нашите условия и за колата - щом кара AER. Датчика при нас се тества от компа при всеки старт.
- И аз съм с 5W40 и след като го сипах ми се разсвири зумера и свети лампата накрая изби датчика за високото налягане


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Теодор написа:maslinkov написа:Теодор написа:Я на първо време си смени датчика за налягането на маслото и ако продължи да го прави тогава сменяй маслото
Колега, не го мабутвай - шом кара 5В40, това е неподходящо за нашите условия и за колата - щом кара AER. Датчика при нас се тества от компа при всеки старт.И аз съм с 5W40 и след като го сипах ми се разсвири зумера и свети лампата накрая изби датчика за високото налягане
Смених го и оттогава проблеми никакви
![]()
Моите уважения, ама ние нямаме датчик за високо налягане, а само за ниско - на главата.
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега не е от маслото а биелни лагери При високи температури през деня мотора и по-точно картера загрява над 110градуса и маслото е почти на вода и ако няма хубаво налягане от лагери и др. зумера светка и се налага смяна на осниви биелни лагери и сигменти. Прависе ревизия на главата шлаиф на главата от нагар на клапани и 100000км караш и пееш 

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
joro_g400 написа:Колега не е от маслото а биелни лагери При високи температури през деня мотора и по-точно картера загрява над 110градуса и маслото е почти на вода и ако няма хубаво налягане от лагери и др. зумера светка и се налага смяна на осниви биелни лагери и сигменти. Прависе ревизия на главата шлаиф на главата от нагар на клапани и 100000км караш и пееш
Колега, това идва в съображение, най на края, като си изключил всичко друго. Първо е маслото, после трябва да си замери налягането и ако е под 1.5 - тогава да сменя биелни лагери, без да вади коляновия вал. Щото, ако е от основните - AER е с алуминиев блок на двг., който се деформира при разглаба и не подлежи на основен ремонт - заменя се целият. Пази боже, дано не сме го уплашили до смърт човека!
майстора като ти каже цената за ремонта и ще забравиш и да говориш не само да разбираш -в кръгъ на шегата колега. Лагери в краен случай даи още инфо подробно смени маслото с 10 на 40 полу или пълна синтетика-марка титан е добра задалжително другото е рядко-5на40 слагат на шкодите мисля . след това прегледай сички маркучи и магистрали на маслото и отдушници накрая датчиците трябва да отговарят по каталог за двигатела и както термостатите и те са два три вида на различно работно число на налягане . прегледай им числото по каталог за двигателят ти задалже... че на магазина дават кото имат дали 98г. дали 90г. не гледат за тях е едно и също -- ако са лагери на загрял двигател на подадена леко гас трябва да угасва лампата и на високи обороти примерно 4.600 задаржани пак да светва
- joro_g400
- Мнения: 659
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
maslinkov написа:joro_g400 написа:Колега не е от маслото а биелни лагери При високи температури през деня мотора и по-точно картера загрява над 110градуса и маслото е почти на вода и ако няма хубаво налягане от лагери и др. зумера светка и се налага смяна на осниви биелни лагери и сигменти. Прависе ревизия на главата шлаиф на главата от нагар на клапани и 100000км караш и пееш
Колега, това идва в съображение, най на края, като си изключил всичко друго. Първо е маслото, после трябва да си замери налягането и ако е под 1.5 - тогава да сменя биелни лагери, без да вади коляновия вал. Щото, ако е от основните - AER е с алуминиев блок на двг., който се деформира при разглаба и не подлежи на основен ремонт - заменя се целият. Пази боже, дано не сме го уплашили до смърт човека!
Колегата пише че когато колата е в работен и температурен режим се получава тази анумалия. С ново Масло каквото и да е даже и 0w50 няма шанс да се пуска жумер.Да може да е маслена помпа но тя индикира при ниски обороти и то трябва колата да работи на място поне 5-10 мин.За мен мотора е за двора

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта