жив да е този който ми каже защо пьрвото палене сутрин е толкова тегаво
а после пали от раз полото е 14 16в 97г ходих на 100 диагностики и нищо
казаха ми дросил клапа
купих чисто нова и пак сьщото
колата пали още по трудно когато е студено
благодаря предварително
пак паленето
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: пак паленето
мементо написа:жив да е този който ми каже защо пьрвото палене сутрин е толкова тегаво
а после пали от раз полото е 14 16в 97г ходих на 100 диагностики и нищо
казаха ми дросил клапа
купих чисто нова и пак сьщото
колата пали още по трудно когато е студено
благодаря предварително
Ако старата ти е такава: SIEMENS VDO
408-237-130-004Z, OE 030 133 064 Е - продаваш ли я и колко искаш?
За паленето пробвай като рестартираш компа. Или си виж бобината /подмени я с друга, без да я купуваш, само за проба/
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
А бе при мен забелязах нещо подобно. Наблюденията ми стигнаха до там, че обвиних имобилайзера.
Като дам на контакт бензиновата помпа не подкачва гориво преди да изключа имобилайзера. Изключвам го и колата пали малко по-тегаво. Ако го изключа, върна ключа и пак дам на контакт ясно чувам попмпата как завърта и паленето е бонбон
Като дам на контакт бензиновата помпа не подкачва гориво преди да изключа имобилайзера. Изключвам го и колата пали малко по-тегаво. Ако го изключа, върна ключа и пак дам на контакт ясно чувам попмпата как завърта и паленето е бонбон

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
groznika написа:А бе при мен забелязах нещо подобно. Наблюденията ми стигнаха до там, че обвиних имобилайзера.
Като дам на контакт бензиновата помпа не подкачва гориво преди да изключа имобилайзера. Изключвам го и колата пали малко по-тегаво. Ако го изключа, върна ключа и пак дам на контакт ясно чувам попмпата как завърта и паленето е бонбон
При мен чипа на имобилайзера е в контактния ключ. Как го включваш и изкключваш? Нещо не вдянах.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта