пак паленето

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
мементо
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 10 сеп 2007 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пак паленето

Мнениеот мементо » Пет 30 май 2008 7:13


жив да е този който ми каже защо пьрвото палене сутрин е толкова тегаво
а после пали от раз полото е 14 16в 97г ходих на 100 диагностики и нищо
казаха ми дросил клапа
купих чисто нова и пак сьщото
колата пали още по трудно когато е студено
благодаря предварително




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: пак паленето

Мнениеот maslinkov » Пет 30 май 2008 7:34


мементо написа:жив да е този който ми каже защо пьрвото палене сутрин е толкова тегаво
а после пали от раз полото е 14 16в 97г ходих на 100 диагностики и нищо
казаха ми дросил клапа
купих чисто нова и пак сьщото
колата пали още по трудно когато е студено
благодаря предварително

Ако старата ти е такава: SIEMENS VDO
408-237-130-004Z, OE 030 133 064 Е - продаваш ли я и колко искаш?
За паленето пробвай като рестартираш компа. Или си виж бобината /подмени я с друга, без да я купуваш, само за проба/


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Пет 30 май 2008 7:44


А бе при мен забелязах нещо подобно. Наблюденията ми стигнаха до там, че обвиних имобилайзера.
Като дам на контакт бензиновата помпа не подкачва гориво преди да изключа имобилайзера. Изключвам го и колата пали малко по-тегаво. Ако го изключа, върна ключа и пак дам на контакт ясно чувам попмпата как завърта и паленето е бонбон :)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 30 май 2008 8:27


groznika написа:А бе при мен забелязах нещо подобно. Наблюденията ми стигнаха до там, че обвиних имобилайзера.
Като дам на контакт бензиновата помпа не подкачва гориво преди да изключа имобилайзера. Изключвам го и колата пали малко по-тегаво. Ако го изключа, върна ключа и пак дам на контакт ясно чувам попмпата как завърта и паленето е бонбон :)

При мен чипа на имобилайзера е в контактния ключ. Как го включваш и изкключваш? Нещо не вдянах.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта