Тресене при първа и втора скорост

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Тресене при първа и втора скорост

Мнениеот Bahama man » Вто 17 юни 2008 20:55


Колеги от известно време съм забелязал че при потегляне се усеща леко глъхнене на двигателя съпроводено с тресене, веднага след което влиза моментално в режим и се изтрелва...
Мотора е 1.4i AEX 97-ма година
Дроселовата клапа съм я чистил преди няколко месеца, свещите и филтрите са сменени преди 6000км. Преди да сменя изброените неща също ми тресеше и глъхнеше но на по високи обороти и на другите предавки освен 1-ва и 2-ра... След като ги смених всичко се оправи и ето сега взе че пак се появи.Възможно ли е да има някакви грешки в компютъра или проблема да е пак в свещите или горивния филтър е отново за смяна?

Благодаря на всички отзовали се!




Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Чет 19 юни 2008 22:37


Айде де нали имаше много разбрачи тук? Никой ли не може да помогне?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 19 юни 2008 22:54


Компютар не, в никакъв случай. Само на бензин ли караш, това на топал и студен двигател ли го прави.

Става при богата смес, или при бедна смес при потегляне, при лоша центровка на делко,при грешно зацепен ремак, при не добро смесване на гориво и въздух.. Не подава правилно гориво вазможно е и (непостоянна искра от бобина) Най вероятно слабо налягане на бензина кам дюзите демек помпа като вариант, или задръстени дюзи инжектори.

П. П. Едва ли няkoй ще ти даде точен отговор точно от каде е но започни с тези- изброените - разбит тампон или прожини на саединител също може да влияе малко.

Последна промяна от maznia на Нед 22 юни 2008 23:17, променено общо 2 пъти.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Пет 20 юни 2008 15:01


Да не би нещо съединителя ти да си заминава? :roll:


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Пет 20 юни 2008 18:12


Номера го прави И на топъл И на студен двигател. Ще проверя нещата които колегата изреди по-горе. А относно съединителя...педала ми е твърд и не буксува отделя си нормално...

Майка им мръсна и коли само разходи :evil:


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 20 юни 2008 19:13


АКСИАЛЕН ЛАГЕР НА СЪЕДИНИТЕЛЯ! 99,9% :)

ЧЕСТИТО! :)

Да си го сменяш със здраве! :(


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Пет 20 юни 2008 19:35


Колко пари е тая гад???


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 20 юни 2008 19:37


нямам си идея ... на бащата на пасата .... В3 .. беше 45лв SKF май беше! :)


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Пет 20 юни 2008 19:41


А защо тогава го прави и на свободна скорост, след като я изфорсирам...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пет 20 юни 2008 19:57


Ми .... знам ли ... би трябвало най много да се усеща на полусъединител ... ама ако е заминал много ... може и така да се усеща!


Потребителски аватар
teodo
Мнения: 89
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 11:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот teodo » Съб 21 юни 2008 10:02


Колега не знам за какво тресене точно става въпрос, дали на двигателя или на цялата кола но виж тfва може да ти е от полза
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=94356


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Нед 22 юни 2008 15:14


Не се тресе двигателя нито колата, явлението се усеща от самия двигател от вътрешността му...


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Нед 22 юни 2008 15:52


Bahama man написа:Не се тресе двигателя нито колата, явлението се усеща от самия двигател от вътрешността му...

Недостатъчно предварение също може да бъде причина за това, аз го наричам гъгнене на двг. - с 4 градуса отгоре ми го оправиха


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Нед 22 юни 2008 18:45


teodo написа:Колега не знам за какво тресене точно става въпрос, дали на двигателя или на цялата кола но виж тfва може да ти е от полза
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=94356
И на мен ми мина през ума за тампоните на двигателя.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Нед 22 юни 2008 23:19


Поправка на по горното ми изказване аксиален -- (лагер не) Компютар не, в никакъв случай.

Става при богата смес, или при бедна смес при потегляне, при лоша центровка на делко,при грешно зацепен ремак, при не добро смесване на гориво и въздух.. Не подава правилно гориво вазможно е и (непостоянна искра от бобина) , слабо налягане на бензина кам дюзите демек помпа като вариант, или задръстени дюзи инжектори.

П. П. Едва ли няkoй ще ти даде точен отговор точно от каде е но започни с тези- изброените - разбит тампон или прожини на саединител също може да влияе малко но много малко . клапан може да е, като за начало почисти сичко дет що минава въздух и бензин и нови центровки на делко, ремак и аванс и смесване на гориво,смесването на гориво може да се разваля от някой зацапан датчик, сензор, или грешно инфо за подаване на гориво



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта