


обороти , климатик , перка
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
обороти , климатик , перка
колеги .... вече проблема взе да дразни и да ми гасне колата
Общи наблюдения , когато пусна климатика, когато колата е топла и се включи перката , когато консумацията се повиши и оборотите си плуват .... дори си гасне понякога ..... и дразни ....
Извънградско се усеща как при пуснат климатик колата върви малко по тромаво , не е така пъргава .... (колата от гаража ...)
нещо по тоците ще е май .....
бобината ми беше правила въртели .... заляхме я с епоксидна смола и е 6 точки ..... кабелите са добре ... центрожката също ...
...
дистрибуторната кутия си ее 6
чудя се за четки на алтернатора .... и все пак дайте съвет , номера е само като включи перката иначе си е добре
Общи наблюдения , когато пусна климатика, когато колата е топла и се включи перката , когато консумацията се повиши и оборотите си плуват .... дори си гасне понякога ..... и дразни ....
Извънградско се усеща как при пуснат климатик колата върви малко по тромаво , не е така пъргава .... (колата от гаража ...)
нещо по тоците ще е май .....
бобината ми беше правила въртели .... заляхме я с епоксидна смола и е 6 точки ..... кабелите са добре ... центрожката също ...
...
дистрибуторната кутия си ее 6
чудя се за четки на алтернатора .... и все пак дайте съвет , номера е само като включи перката иначе си е добре
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Ако не си сменял четки - смени ги - 99.9% е оттам, дори да ти казват че токовете ти са ОК. Освен това си провери и масата на динамото и ако трбва пусни допълнителна. Преди не много време един колега беше посъветвал да се пусне и маса между бобината, делкото и минуса на акумулатора и аз смятам скоро да послушам съвета му.
и една маса между резервуара и седалката също е много важна да не забравиш да сложиш.
П. П. Смажи и раздвижи моторчето на дросела нова центровка на делкото след каране 20 километра би трябвало да се стабилизира.Залятата бобина нее решен вариант 100% се пак пробив има може да го праска и вътре в намотките.Почисти си мап сензора и дебитомера с короселин прокарай и продухай.



П. П. Смажи и раздвижи моторчето на дросела нова центровка на делкото след каране 20 километра би трябвало да се стабилизира.Залятата бобина нее решен вариант 100% се пак пробив има може да го праска и вътре в намотките.Почисти си мап сензора и дебитомера с короселин прокарай и продухай.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
може да не е от него не бързай с покупките почисти смажи раздвижи виш и потенциометара платката да не е износена там в началото на пистите.
П. П. Забелязал ли си когато тръгваш на 1-ва скорост без да подаваш гас и отпускаш педала бавно педала как сам се натиска малко и колата потегля сама без да угасне и при даване на контакт педала сам се натиска малко прави ли ти така ако не прави тарси проблема.
П. П. Забелязал ли си когато тръгваш на 1-ва скорост без да подаваш гас и отпускаш педала бавно педала как сам се натиска малко и колата потегля сама без да угасне и при даване на контакт педала сам се натиска малко прави ли ти така ако не прави тарси проблема.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
freestyler911 написа:Проблемът си стои , не е токът ........ алтернатор , батерия , всчко си е 6 ..........
Кое следва , стъпковото моторче ????? (ще си поръчам от турция , за никакви пари ....)
И аз току що се връщам от електричар - всичко е 6. Тайната остава, само днес дето ми казаха, че на друго Поло, преди 2 дни му се разиграли непоправимо и необяснимо оборотите, след като му сменили свещите - а де.... Според мене компа се бъзика с нас и ни гледа сеира да го почесваме тук и там, ама баста, явно ще си карам с вдигнати обороти, щом това е цената. Между другото и те намаляха на под 800, а в началото бяха 840. Явно онова добиче по неведоми пътища почва да се усеща, че го лъжем. Та, колега не вярвам да е от дросела. Ако не е от замасявания, остава самия комп. Подхвърлиха ми че и той имал някакви писти, ама аз не вярвам, по- вероятно е да е както казва майсторът да се е шашнал като се е палил кабела на комутатора, а при тебе като ти е избивала бобината. Ако искаш да даваш грешни пари, по- добре си смени с нова бобината, или въпреки че ти разправят, че всичко е 6- направи си пълна профилактика на динамото. А за дросела- само добро почистване от мърсотии и компютърна адаптация- друго не е необходимо.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Вадиш клемите от акомулкатора и ги залепяш една до друга и даваш на контакт след това ги оставяш разкачени 20 мин. И ги слагаш на батерията палиш и нищо не пипаш поне 20 мин ни гас ни мас докато загрее мотора и си сабере инфо компа. но си почисти дросела гърлото внимателно и малко по надолу дет се затваря клапата.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
freestyler911 написа:така или иначе съм решил да почистя дросела и стъпковото моторче ...
дайте някоя снимка на тоя стъпковия , как се разглобява има ли нещо специфично
Не ти трябва да го разглобяваш - изчисти само самата клапа, но хубаво. Ако стъпковото моторче е в ред, а то не може да откаже изведнаж, а като си вкараш пръста в клапата, току виж го е отхапало...Всичко останало са падове на напрежението, или ампеража.
Потарси в тарсачката -почистене на дроселова клапа,дроселова клапа - а ето ти нещо-чети http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... B%E0%EF%E0
И Още:Снимки тук по надолу. http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... B%E0%EF%E0
П. П. Изчети всичко ше се оправиш по моите коментари и на колегата Anbuch.
За моторчето запчатките не ги (пипай-вади), само пусни тунка смазка-за шевни машини и смажи и раздвижи моторчето така профилактично.И продалжавай с почистването .
И Още:Снимки тук по надолу. http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... B%E0%EF%E0
П. П. Изчети всичко ше се оправиш по моите коментари и на колегата Anbuch.
За моторчето запчатките не ги (пипай-вади), само пусни тунка смазка-за шевни машини и смажи и раздвижи моторчето така профилактично.И продалжавай с почистването .
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта