обороти , климатик , перка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

обороти , климатик , перка

Мнениеот freestyler911 » Пет 27 юни 2008 16:13


колеги .... вече проблема взе да дразни и да ми гасне колата

Общи наблюдения , когато пусна климатика, когато колата е топла и се включи перката , когато консумацията се повиши и оборотите си плуват .... дори си гасне понякога ..... и дразни ....

Извънградско се усеща как при пуснат климатик колата върви малко по тромаво , не е така пъргава .... (колата от гаража ...)

нещо по тоците ще е май .....

бобината ми беше правила въртели .... заляхме я с епоксидна смола и е 6 точки ..... кабелите са добре ... центрожката също ...
...
дистрибуторната кутия си ее 6
чудя се за четки на алтернатора .... и все пак дайте съвет , номера е само като включи перката иначе си е добре




Marto_Polo
Мнения: 614
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Marto_Polo » Пет 27 юни 2008 16:24


Замери си зареждането на включена перка.
Относно, че е по тромава на пуснат климатик е съвсем нормално особено пък за твоя двигател 1.4 :)


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 27 юни 2008 16:30


Ако не си сменял четки - смени ги - 99.9% е оттам, дори да ти казват че токовете ти са ОК. Освен това си провери и масата на динамото и ако трбва пусни допълнителна. Преди не много време един колега беше посъветвал да се пусне и маса между бобината, делкото и минуса на акумулатора и аз смятам скоро да послушам съвета му.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 28 юни 2008 1:52


и една маса между резервуара и седалката също е много важна да не забравиш да сложиш. :D :heavymetal: :headbang
П. П. Смажи и раздвижи моторчето на дросела нова центровка на делкото след каране 20 километра би трябвало да се стабилизира.Залятата бобина нее решен вариант 100% се пак пробив има може да го праска и вътре в намотките.Почисти си мап сензора и дебитомера с короселин прокарай и продухай.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Сря 02 юли 2008 9:36


Проблемът си стои , не е токът ........ алтернатор , батерия , всчко си е 6 ..........

Кое следва , стъпковото моторче ????? (ще си поръчам от турция , за никакви пари ....)


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 02 юли 2008 11:33


може да не е от него не бързай с покупките почисти смажи раздвижи виш и потенциометара платката да не е износена там в началото на пистите.

П. П. Забелязал ли си когато тръгваш на 1-ва скорост без да подаваш гас и отпускаш педала бавно педала как сам се натиска малко и колата потегля сама без да угасне и при даване на контакт педала сам се натиска малко прави ли ти така ако не прави тарси проблема.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 02 юли 2008 16:13


freestyler911 написа:Проблемът си стои , не е токът ........ алтернатор , батерия , всчко си е 6 ..........

Кое следва , стъпковото моторче ????? (ще си поръчам от турция , за никакви пари ....)

И аз току що се връщам от електричар - всичко е 6. Тайната остава, само днес дето ми казаха, че на друго Поло, преди 2 дни му се разиграли непоправимо и необяснимо оборотите, след като му сменили свещите - а де.... Според мене компа се бъзика с нас и ни гледа сеира да го почесваме тук и там, ама баста, явно ще си карам с вдигнати обороти, щом това е цената. Между другото и те намаляха на под 800, а в началото бяха 840. Явно онова добиче по неведоми пътища почва да се усеща, че го лъжем. Та, колега не вярвам да е от дросела. Ако не е от замасявания, остава самия комп. Подхвърлиха ми че и той имал някакви писти, ама аз не вярвам, по- вероятно е да е както казва майсторът да се е шашнал като се е палил кабела на комутатора, а при тебе като ти е избивала бобината. Ако искаш да даваш грешни пари, по- добре си смени с нова бобината, или въпреки че ти разправят, че всичко е 6- направи си пълна профилактика на динамото. А за дросела- само добро почистване от мърсотии и компютърна адаптация- друго не е необходимо.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Сря 02 юли 2008 17:52


проблема си стои ........

ще сменя бобината на 10 юли , че взимам заплата ....

относно дросела .... неща да барам .....
той е крайна спирка ....


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 02 юли 2008 19:02


Като сложиш новата бобина не се отчайвай, ако в началото нищо не се промени - изчакай поне 2 седмици, щото оня гад, който те вози помни като слон. Успех!


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Сря 02 юли 2008 19:36


ми гада да го ресетна , как става ???

да откача акумулатора ли ??? за половин час ???


Потребителски аватар
pe_aps
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кн-Сф

Мнениеот pe_aps » Сря 02 юли 2008 20:52


freestyler911 написа:ми гада да го ресетна , как става ???

да откача акумулатора ли ??? за половин час ???

аха 5 мин на контакт май беше и след това 15тина мин с + и - заедно закачени


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Чет 03 юли 2008 0:43


Вадиш клемите от акомулкатора и ги залепяш една до друга и даваш на контакт след това ги оставяш разкачени 20 мин. И ги слагаш на батерията палиш и нищо не пипаш поне 20 мин ни гас ни мас докато загрее мотора и си сабере инфо компа. но си почисти дросела гърлото внимателно и малко по надолу дет се затваря клапата.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Пет 04 юли 2008 12:18


така или иначе съм решил да почистя дросела и стъпковото моторче ...
дайте някоя снимка на тоя стъпковия , как се разглобява има ли нещо специфично


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 04 юли 2008 19:49


freestyler911 написа:така или иначе съм решил да почистя дросела и стъпковото моторче ...
дайте някоя снимка на тоя стъпковия , как се разглобява има ли нещо специфично

Не ти трябва да го разглобяваш - изчисти само самата клапа, но хубаво. Ако стъпковото моторче е в ред, а то не може да откаже изведнаж, а като си вкараш пръста в клапата, току виж го е отхапало...Всичко останало са падове на напрежението, или ампеража.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 05 юли 2008 0:35


Потарси в тарсачката -почистене на дроселова клапа,дроселова клапа - а ето ти нещо-чети http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... B%E0%EF%E0

И Още:Снимки тук по надолу. http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... B%E0%EF%E0

П. П. Изчети всичко ше се оправиш по моите коментари и на колегата Anbuch.

За моторчето запчатките не ги (пипай-вади), само пусни тунка смазка-за шевни машини и смажи и раздвижи моторчето така профилактично.И продалжавай с почистването .



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта