Ел. проблем.Относно играенето на оборотите.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Ел. проблем.Относно играенето на оборотите.

Мнениеот ONYX » Сря 02 юли 2008 18:02


Здравейте на всички.От може би месец или два имам проблем с оборотите когато колата загрее на работна температура.По мнението на колегите реших ,че е най вероятно да е ламбда сонда но уви не е. Днес се поразрових малко отпред и видях, че жичките на един конектор с много пинове който се намира точно под дистрибутора са излезли от пластмасовата тръба.Реших да ги прибера.Барнах ги и колата изгасна.Запалих без проблем отново пак направих същото и пак изгасна.Викнах един приятел да държи педала на газта да е на малко по- високи обороти.Пак мръднах жиците и не изгасна а почна да тресе двигателя и да прекъсва.Ето от къде е проблема.Колегите които имат същия проблем да видят дали не е и при тях от тази букса ли е не знам.Намерих в ЕТКА тази част ,води се: flat connector housing harness for engine compartment .[/code]




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Re: Ел. проблем.Относно играенето на оборотите.

Мнениеот maslinkov » Сря 02 юли 2008 19:11


ONYX написа:Здравейте на всички.От може би месец или два имам проблем с оборотите когато колата загрее на работна температура.По мнението на колегите реших ,че е най вероятно да е ламбда сонда но уви не е. Днес се поразрових малко отпред и видях, че жичките на един конектор с много пинове който се намира точно под дистрибутора са излезли от пластмасовата тръба.Реших да ги прибера.Барнах ги и колата изгасна.Запалих без проблем отново пак направих същото и пак изгасна.Викнах един приятел да държи педала на газта да е на малко по- високи обороти.Пак мръднах жиците и не изгасна а почна да тресе двигателя и да прекъсва.Ето от къде е проблема.Колегите които имат същия проблем да видят дали не е и при тях от тази букса ли е не знам.Намерих в ЕТКА тази част ,води се: flat connector housing harness for engine compartment .[/code]

В тоя дух, но жива истина, пробвай да държиш с ръка докато ти игаят оборотите обвивката на кабела за управлението на дроселната клапа и ще видиш, че играта престава - ама леля Ванга вече не е жива....да каже дали вече нямаме жив искуствен интелект - компа. При другите марки коли не е така - те са си машини и аз не знам дали да се радвам, или да да съжалявам с избора си.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Пет 04 юли 2008 13:39


офтопик малко - при другите марки коли много неща не са като при фолксваген (и слава богу!!!!!)

Перфектен автомобил си остава новия , и все пак и нов да е ..... пак бих избрал фолксваген , пред френските и корейските автомобили, та и американските ....


Потребителски аватар
joro6724
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joro6724 » Пет 04 юли 2008 14:43


немското е на първо място няма спор


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пет 04 юли 2008 20:00


Вчера гледах един Сеат AER 1.0 и за голямо учудване установех, че в страната, под казанчето да охладителната течност няма никакви датчици по двг.- е га ти..... Та значи има и по - прости решения, но дано не се налага да прибягваме до тях. Така че СПОКО на всички.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот ONYX » Чет 10 юли 2008 19:55


Някой да знае как се отваря тази букса.
http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode= ... e_id=24233



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта