Спирам да умувам щом ви дразни.Като сабера моя щте се видим.
Искай от Асен някоя касета от сабор да ги видиш мойте.Едната е при бате ти Тони(Baja).Има е В Автокласика(списанието,а другата е снимана в БТВ- Впредаването "На Ръба" Потарси та да видиш наточена костенурка!
Търся си моторче type-4
- vurjil
- Мнения: 256
- Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Deutschland
2000кубика
а как ште го сабере отзад този мотор,тои е доста по широк и по голям от неиния
Има не един,а няколко начина.Аз продадох единия си комплект за Typ4 след като си купих поршовата турбина. Комплекта е вав Варна и в момента сабират мотора. Това е една стойка за стандартния алтернатор с два отделни капака (от стаклопластика) за главите.Мотора си изглежда като стандартния и не се реже нищто по колата. Влезте в csp-shop.de и там го има сниман.Който иска може да званне на телефоните при триколката(Вальо и Ранко) и щте му саберат каквото иска. Иначе става отзат колата като с куфар.Много е грозно,а и никой по света не го прави така.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
със сигурност можете....имам много въпроси на които сам няма да мога да си отговоря такаче първо да изясниме теорията да не стане беля да имам части само да си ми седят за красота
!
даи направо да задавам първия... и наи-скъпия
?
на стандартната окомплектовка (блок-глава) колко наи-голямо бутало с цилиндри може да се тури??? аз лично съм се насочил към 105мм със колянов вал с голяма гърбица (84-86-88мм) и едни H-beam-ки... ще мога ли да ги сабера без да пипам друго освен отворите на блока и главата....предполагам ще ми трябват и други шпилки ако цилиндрите са по дълги или къси? или тая работа с степента на сгъстяване се оправя от биелите щото гледам и там има различни дължини сигурно за различните колянови валове?-или съм в пълна заблуда и да хода да се гръмна
по голяма гърбица значи ли повече мощ в ниските???(поне от бедните ми познания по тунинг така предполагам)

даи направо да задавам първия... и наи-скъпия

на стандартната окомплектовка (блок-глава) колко наи-голямо бутало с цилиндри може да се тури??? аз лично съм се насочил към 105мм със колянов вал с голяма гърбица (84-86-88мм) и едни H-beam-ки... ще мога ли да ги сабера без да пипам друго освен отворите на блока и главата....предполагам ще ми трябват и други шпилки ако цилиндрите са по дълги или къси? или тая работа с степента на сгъстяване се оправя от биелите щото гледам и там има различни дължини сигурно за различните колянови валове?-или съм в пълна заблуда и да хода да се гръмна

по голяма гърбица значи ли повече мощ в ниските???(поне от бедните ми познания по тунинг така предполагам)
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта