BAJA BODY WORK KIT

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
jossy
Мнения: 458
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот jossy » Чет 26 мар 2009 18:01


Я виж тука:
http://www.ranchoperformancetrans.com/

Ако ти е малко кажи.Има кутии(нови!!)за 1200-1300 USD




Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Чет 26 мар 2009 20:22


благодаря на джоси за сайта поне доста се ориентирах за какво иде реч
а иначе при търсенията си и аз съм попадал на скоростни кутии от по 4000$и доста на горе даже на тая цифра х2 но те са вече в професионалния клас
аз питах от какво са и в сайта точно си е написано от коя до коя година от какъв автомобил
сега към бугман
явно имате опит в поставянето и експлоатацията на скоростни кутии и ще те търся като стартирам проекта
а иначе според сайта от джоси ето какви излиза тази с 3 те ребра
258163.jpg
PRO IRS BUS TRANS
'68-74 IRS TransCover
Close 3rd and 4th Gem GearsCover
Hardened KeysCover
Weld 3rd and 4th Gears
е слагана на бусове от 68-74 ако се намери такава в БГ по добре да и се търси буса :beer
а тази :):):)
1_114259225.jpg
е TYPE 2 BUS и едва ли ще е трудно да се намери
с други думи моята! защото няма нужда да правя нещо офф роуд а екзотични части и след това да си блъскам главата ако нещо стане

П.П. а колата за проекта се търси
все още:(


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот BuGmaN » Чет 26 мар 2009 22:54


Имам такава кутия, ма нещо не ми се дава за малко пари, че имаме 2 такива буса в Бургаската банда и ако счупим нещо от де ше търсим, но докато намерим колата (ще се постарая за снимки и от мен скоро) може да сме зели още едно за части да имаме, та да ти дам кутията на нормална цена :idea: ... :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот asentm » Пет 27 мар 2009 10:19


тази кутия от Т2 ли е


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот PACH » Пет 27 мар 2009 21:39


asentm написа:тази кутия от Т2 ли е


Уж бусова, ама как ще се включват скоростите, нямам идея ?!!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот BuGmaN » Съб 28 мар 2009 0:43


Стандатрно - малко по високо се монтира + една планка да вържеш тръбата на скоростния лост и става като тип1 без тампони :drinking: ... :wink:


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Вто 07 апр 2009 9:43


да от т2 е
а за превключването както е писал бугман стандартно коже като се изнесе с планка
253655.jpg
може да и се сложат и тампони
227706.jpg
има някой е вкарват в стандартния тунел като е дават под ъдъл кутията а от там и двигателя стърчи на горе не знам до колко тва е вариянт но май на мен не ми харесва тази концепция
258163.jpg
а може и на твърдо окачване без тампони като лоста за скоростите се повдига над стандартния тунел или се вкарва в него
183285.jpg
_0009.JPG
те това е за сега от мен надявам се съм отговорил на въпросите ви поздрави на всички :beer


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот PACH » Вто 07 апр 2009 23:43


joromainata написа:да от т2 е
а за превключването както е писал бугман стандартно коже като се изнесе с планка
253655.jpg
може да и се сложат и тампони
227706.jpg
има някой е вкарват в стандартния тунел като е дават под ъдъл кутията а от там и двигателя стърчи на горе не знам до колко тва е вариянт но май на мен не ми харесва тази концепция
258163.jpg
а може и на твърдо окачване без тампони като лоста за скоростите се повдига над стандартния тунел или се вкарва в него
183285.jpg
_0009.JPG
те това е за сега от мен надявам се съм отговорил на въпросите ви поздрави на всички :beer


Колеги, гледам гледам амааа ето снимка на скоростна кутия на Т3.Скоростите се включват отстрани, има някаква мафия :)
Освен найстина да е от Т2, ама тогава не разбирам защо трябва да се прави тази замяна, при положение че и тя е 4-скоростна ?
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот BuGmaN » Вто 07 апр 2009 23:49


Дамм интересен проект ще е, зех да се чудя дали да не сложа кутия от т2 и на моето бъги - както няма купе и тунел ще стане за 2дни, но първо така да го подкарам, пък после ще му мился. Чакам скоро да дойде колата от която се интересуваш ще направя снимки и ще пратя... :wink:


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Сря 08 апр 2009 9:40


здравейте отново така след малко обикаляне по моргите се оказа че има и скоростни кутии от т2 или транспортер до 90 година които са с едно и също обозна4ение 002 но са с различно превкючване едните са от страни а другите от пред на кутията а такава за т3 не съм срещал и не знам за тях
а и дам те са с по 3 ребра
а сега към PACH замяната мисля да е правя заради двигателя който мисля да слагам а тоест EJ2.2 SUBARU А СЪЩО така и заради различните полуоски и окачване на буса до колкото разбрах са по дебели и по дълги но за сега не съм сигурен като намеря щте проверя
за офф роуд машина мисля че не е от значение 4 или 5 скорости
и мерси за снимките и аз така като ги гледам и като гледам тези които имам изпадам в недоумение. като имам време ще потърся повече инфо по въпроса защото тази от т 3 страшно прилича на тези с 6 ребра но на тях превкючването им е от пред а не от страни ???


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот asentm » Сря 08 апр 2009 11:34


на всички Т3 /производство от 1979 до 1990/ превключването е от страни


huligan_bg1
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот huligan_bg1 » Чет 16 апр 2009 23:36


тука като гледам някой си тьрси скорости,е... аз ги имам и ги продавам.
историята им е следната:купих ги преди две години може да се каже нови,
от германия одраха ме 900евро за т2-т3,карах ги има няма 300км. строших си буса
и го нарязах,ако имате интерес за 1000-лв може да ги спазариме,
с два фланеца-за бензинов и дизелов двигател,както и с помпа а и за с жило
както и две "опашки" моят двигател на буса беше от ауди Б4,имам и други части за Транспортер.
за скоростите гарантирам че са читави,само малко са прашасали:)


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот PACH » Пет 17 апр 2009 0:06


huligan_bg1 написа:тука като гледам някой си тьрси скорости,е... аз ги имам и ги продавам.
историята им е следната:купих ги преди две години може да се каже нови,
от германия одраха ме 900евро за т2-т3,карах ги има няма 300км. строших си буса
и го нарязах,ако имате интерес за 1000-лв може да ги спазариме,
с два фланеца-за бензинов и дизелов двигател,както и с помпа а и за с жило
както и две "опашки" моят двигател на буса беше от ауди Б4,имам и други части за Транспортер.
за скоростите гарантирам че са читави,само малко са прашасали:)


Нови е много относително понятие :)
Намери отдоло и леко отстрани модела на кутията да видя с какви предавателни числа е и колко скорости.
1.8 ли беше мотора на Аудито ? Какви други части имаш за Транспортер ? Направи малко снимки и пак заповядай :)


Потребителски аватар
joromainata
Мнения: 196
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот joromainata » Пет 17 апр 2009 13:57


дам то това хубаво но както каза колегата пусни някоя снимка да видим какво точно имаш от буса останало за продан в раздела продавам и не си мисли че не се чете


huligan_bg1
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: BAJA BODY WORK KIT

Мнениеот huligan_bg1 » Пет 17 апр 2009 22:46


Нови е много относително понятие
Намери отдоло и леко отстрани модела на кутията да видя с какви предавателни числа е и колко скорости.
1.8 ли беше мотора на Аудито ? Какви други части имаш за Транспортер ? Направи малко снимки и пак заповядай
----
ми..... значи,наистина е относително:)
купих ги от сервиз на WV,за двигател турбодизел не се сещам точно колко кубика 2..и , защото исках да слагам бензинов 2,4 кубика пак от ауди но се отказах тьй като го имах вече 1,8 само им смених фланеца и опашката.
а на скоростите пише ACP 03 07 8X -ако за тези числа ме питате 4 степенна е,предпочетох я защото ми казаха че е по-здрава за по голямо натоварване,не знам до каква степен това е истина.
Друго имам...трабите за водното охлаждане от двигателя до радиатора,километраж,радиатор(той е от Каравел)
парно,две или три главини(предни),печка от вьздухарка,всичките стькла,огледала пак от каравел-електрически,фарове,решетки-горна и долна, за друго не се сещам.
За снимка сори но в момента не мога да кача,има качена от РАСН такава е но не разглобена:) комплект е даже и с носещия тампон ако искате врьзка с мен номера ми е 0897042071 Илия



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта