Я виж тука:
http://www.ranchoperformancetrans.com/
Ако ти е малко кажи.Има кутии(нови!!)за 1200-1300 USD
BAJA BODY WORK KIT
- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: BAJA BODY WORK KIT
благодаря на джоси за сайта поне доста се ориентирах за какво иде реч
а иначе при търсенията си и аз съм попадал на скоростни кутии от по 4000$и доста на горе даже на тая цифра х2 но те са вече в професионалния клас
аз питах от какво са и в сайта точно си е написано от коя до коя година от какъв автомобил
сега към бугман
явно имате опит в поставянето и експлоатацията на скоростни кутии и ще те търся като стартирам проекта
а иначе според сайта от джоси ето какви излиза тази с 3 те ребра PRO IRS BUS TRANS
'68-74 IRS TransCover
Close 3rd and 4th Gem GearsCover
Hardened KeysCover
Weld 3rd and 4th Gears
е слагана на бусове от 68-74 ако се намери такава в БГ по добре да и се търси буса
а тази
:):) е TYPE 2 BUS и едва ли ще е трудно да се намери
с други думи моята! защото няма нужда да правя нещо офф роуд а екзотични части и след това да си блъскам главата ако нещо стане
П.П. а колата за проекта се търси
все още:(
а иначе при търсенията си и аз съм попадал на скоростни кутии от по 4000$и доста на горе даже на тая цифра х2 но те са вече в професионалния клас
аз питах от какво са и в сайта точно си е написано от коя до коя година от какъв автомобил
сега към бугман
явно имате опит в поставянето и експлоатацията на скоростни кутии и ще те търся като стартирам проекта
а иначе според сайта от джоси ето какви излиза тази с 3 те ребра PRO IRS BUS TRANS
'68-74 IRS TransCover
Close 3rd and 4th Gem GearsCover
Hardened KeysCover
Weld 3rd and 4th Gears
е слагана на бусове от 68-74 ако се намери такава в БГ по добре да и се търси буса

а тази

с други думи моята! защото няма нужда да правя нещо офф роуд а екзотични части и след това да си блъскам главата ако нещо стане
П.П. а колата за проекта се търси
все още:(
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: BAJA BODY WORK KIT
Имам такава кутия, ма нещо не ми се дава за малко пари, че имаме 2 такива буса в Бургаската банда и ако счупим нещо от де ше търсим, но докато намерим колата (ще се постарая за снимки и от мен скоро) може да сме зели още едно за части да имаме, та да ти дам кутията на нормална цена
... 


- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: BAJA BODY WORK KIT
тази кутия от Т2 ли е
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: BAJA BODY WORK KIT
asentm написа:тази кутия от Т2 ли е
Уж бусова, ама как ще се включват скоростите, нямам идея ?!!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: BAJA BODY WORK KIT
Стандатрно - малко по високо се монтира + една планка да вържеш тръбата на скоростния лост и става като тип1 без тампони
... 


- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: BAJA BODY WORK KIT
да от т2 е
а за превключването както е писал бугман стандартно коже като се изнесе с планка може да и се сложат и тампони има някой е вкарват в стандартния тунел като е дават под ъдъл кутията а от там и двигателя стърчи на горе не знам до колко тва е вариянт но май на мен не ми харесва тази концепция а може и на твърдо окачване без тампони като лоста за скоростите се повдига над стандартния тунел или се вкарва в него те това е за сега от мен надявам се съм отговорил на въпросите ви поздрави на всички
а за превключването както е писал бугман стандартно коже като се изнесе с планка може да и се сложат и тампони има някой е вкарват в стандартния тунел като е дават под ъдъл кутията а от там и двигателя стърчи на горе не знам до колко тва е вариянт но май на мен не ми харесва тази концепция а може и на твърдо окачване без тампони като лоста за скоростите се повдига над стандартния тунел или се вкарва в него те това е за сега от мен надявам се съм отговорил на въпросите ви поздрави на всички

- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: BAJA BODY WORK KIT
joromainata написа:да от т2 е
а за превключването както е писал бугман стандартно коже като се изнесе с планка може да и се сложат и тампони има някой е вкарват в стандартния тунел като е дават под ъдъл кутията а от там и двигателя стърчи на горе не знам до колко тва е вариянт но май на мен не ми харесва тази концепция а може и на твърдо окачване без тампони като лоста за скоростите се повдига над стандартния тунел или се вкарва в него те това е за сега от мен надявам се съм отговорил на въпросите ви поздрави на всички
Колеги, гледам гледам амааа ето снимка на скоростна кутия на Т3.Скоростите се включват отстрани, има някаква мафия

Освен найстина да е от Т2, ама тогава не разбирам защо трябва да се прави тази замяна, при положение че и тя е 4-скоростна ?


- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: BAJA BODY WORK KIT
Дамм интересен проект ще е, зех да се чудя дали да не сложа кутия от т2 и на моето бъги - както няма купе и тунел ще стане за 2дни, но първо така да го подкарам, пък после ще му мился. Чакам скоро да дойде колата от която се интересуваш ще направя снимки и ще пратя... 

- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: BAJA BODY WORK KIT
здравейте отново така след малко обикаляне по моргите се оказа че има и скоростни кутии от т2 или транспортер до 90 година които са с едно и също обозна4ение 002 но са с различно превкючване едните са от страни а другите от пред на кутията а такава за т3 не съм срещал и не знам за тях
а и дам те са с по 3 ребра
а сега към PACH замяната мисля да е правя заради двигателя който мисля да слагам а тоест EJ2.2 SUBARU А СЪЩО така и заради различните полуоски и окачване на буса до колкото разбрах са по дебели и по дълги но за сега не съм сигурен като намеря щте проверя
за офф роуд машина мисля че не е от значение 4 или 5 скорости
и мерси за снимките и аз така като ги гледам и като гледам тези които имам изпадам в недоумение. като имам време ще потърся повече инфо по въпроса защото тази от т 3 страшно прилича на тези с 6 ребра но на тях превкючването им е от пред а не от страни ???
а и дам те са с по 3 ребра
а сега към PACH замяната мисля да е правя заради двигателя който мисля да слагам а тоест EJ2.2 SUBARU А СЪЩО така и заради различните полуоски и окачване на буса до колкото разбрах са по дебели и по дълги но за сега не съм сигурен като намеря щте проверя
за офф роуд машина мисля че не е от значение 4 или 5 скорости
и мерси за снимките и аз така като ги гледам и като гледам тези които имам изпадам в недоумение. като имам време ще потърся повече инфо по въпроса защото тази от т 3 страшно прилича на тези с 6 ребра но на тях превкючването им е от пред а не от страни ???
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: BAJA BODY WORK KIT
на всички Т3 /производство от 1979 до 1990/ превключването е от страни
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: BAJA BODY WORK KIT
тука като гледам някой си тьрси скорости,е... аз ги имам и ги продавам.
историята им е следната:купих ги преди две години може да се каже нови,
от германия одраха ме 900евро за т2-т3,карах ги има няма 300км. строших си буса
и го нарязах,ако имате интерес за 1000-лв може да ги спазариме,
с два фланеца-за бензинов и дизелов двигател,както и с помпа а и за с жило
както и две "опашки" моят двигател на буса беше от ауди Б4,имам и други части за Транспортер.
за скоростите гарантирам че са читави,само малко са прашасали:)
историята им е следната:купих ги преди две години може да се каже нови,
от германия одраха ме 900евро за т2-т3,карах ги има няма 300км. строших си буса
и го нарязах,ако имате интерес за 1000-лв може да ги спазариме,
с два фланеца-за бензинов и дизелов двигател,както и с помпа а и за с жило
както и две "опашки" моят двигател на буса беше от ауди Б4,имам и други части за Транспортер.
за скоростите гарантирам че са читави,само малко са прашасали:)
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: BAJA BODY WORK KIT
huligan_bg1 написа:тука като гледам някой си тьрси скорости,е... аз ги имам и ги продавам.
историята им е следната:купих ги преди две години може да се каже нови,
от германия одраха ме 900евро за т2-т3,карах ги има няма 300км. строших си буса
и го нарязах,ако имате интерес за 1000-лв може да ги спазариме,
с два фланеца-за бензинов и дизелов двигател,както и с помпа а и за с жило
както и две "опашки" моят двигател на буса беше от ауди Б4,имам и други части за Транспортер.
за скоростите гарантирам че са читави,само малко са прашасали:)
Нови е много относително понятие

Намери отдоло и леко отстрани модела на кутията да видя с какви предавателни числа е и колко скорости.
1.8 ли беше мотора на Аудито ? Какви други части имаш за Транспортер ? Направи малко снимки и пак заповядай

- joromainata
- Мнения: 196
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: BAJA BODY WORK KIT
дам то това хубаво но както каза колегата пусни някоя снимка да видим какво точно имаш от буса останало за продан в раздела продавам и не си мисли че не се чете
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: BAJA BODY WORK KIT
Нови е много относително понятие
Намери отдоло и леко отстрани модела на кутията да видя с какви предавателни числа е и колко скорости.
1.8 ли беше мотора на Аудито ? Какви други части имаш за Транспортер ? Направи малко снимки и пак заповядай
----
ми..... значи,наистина е относително:)
купих ги от сервиз на WV,за двигател турбодизел не се сещам точно колко кубика 2..и , защото исках да слагам бензинов 2,4 кубика пак от ауди но се отказах тьй като го имах вече 1,8 само им смених фланеца и опашката.
а на скоростите пише ACP 03 07 8X -ако за тези числа ме питате 4 степенна е,предпочетох я защото ми казаха че е по-здрава за по голямо натоварване,не знам до каква степен това е истина.
Друго имам...трабите за водното охлаждане от двигателя до радиатора,километраж,радиатор(той е от Каравел)
парно,две или три главини(предни),печка от вьздухарка,всичките стькла,огледала пак от каравел-електрически,фарове,решетки-горна и долна, за друго не се сещам.
За снимка сори но в момента не мога да кача,има качена от РАСН такава е но не разглобена:) комплект е даже и с носещия тампон ако искате врьзка с мен номера ми е 0897042071 Илия
Намери отдоло и леко отстрани модела на кутията да видя с какви предавателни числа е и колко скорости.
1.8 ли беше мотора на Аудито ? Какви други части имаш за Транспортер ? Направи малко снимки и пак заповядай
----
ми..... значи,наистина е относително:)
купих ги от сервиз на WV,за двигател турбодизел не се сещам точно колко кубика 2..и , защото исках да слагам бензинов 2,4 кубика пак от ауди но се отказах тьй като го имах вече 1,8 само им смених фланеца и опашката.
а на скоростите пише ACP 03 07 8X -ако за тези числа ме питате 4 степенна е,предпочетох я защото ми казаха че е по-здрава за по голямо натоварване,не знам до каква степен това е истина.
Друго имам...трабите за водното охлаждане от двигателя до радиатора,километраж,радиатор(той е от Каравел)
парно,две или три главини(предни),печка от вьздухарка,всичките стькла,огледала пак от каравел-електрически,фарове,решетки-горна и долна, за друго не се сещам.
За снимка сори но в момента не мога да кача,има качена от РАСН такава е но не разглобена:) комплект е даже и с носещия тампон ако искате врьзка с мен номера ми е 0897042071 Илия
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта