Въпрос относно окачването ?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос относно окачването ?

Мнениеот rough » Вто 16 юни 2009 18:57


Интересува ме на кои модели окачването отзад е с гола полуоска и предницата е на торсион?? (изобщо има ли токова или трябва да си играя на заварчик)
Имам идея да подхвана ново проектче и искам да си намеря такъв донор

искам да избегна такова окачване отпред: http://image.vwtrendsweb.com/f/8939412+ ... on_Set.jpg


и да съм с такова отзад: http://media.photobucket.com/image/vw%2 ... C01166.jpg

Ако някой има нещо такова за малко пари да си каже
:да:




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот rough » Вто 16 юни 2009 22:12


Или пък ако има варянт да се преправи задницата на една машина 1300
Някой ако има идеи да ги дава :да:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот BuGmaN » Сря 17 юни 2009 2:05


Земи си 1303 и си готов!
Хората с такова окачване с по 300 карат, ти с колко мислиш да летиш?
Чувал ли си, че колкото едно нещо е по просто устроено, толкова по-малко се разваля или нещо подобно...
Иначе - ако си намерил кутия с голи полуоски (системата я ползват колеги дето не им се дават или нямат пари за готова спортна кутия и слагат Порше) можеш да намериш носачи с планките и да ги монтираш от костенур 1303, Транспортер Т2, Т3, type3 след 69 мисля, VW 411, 412, Порше 914, 924, 944 и т.н. ... :wink:


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот rough » Сря 17 юни 2009 13:36


В момента имам едно долнище от 1300 и мисля да го преправя него
надявам се да стане но незнам доколко са съвместими частите??
няма ли да е по добрия варянт да взема от някоя 1303 цялата задна част и да я подменя отколкото да заварявам планки да напасвам ъгли,растояния и пак да търся разни части +допълнителни разходи и накрая ако не стане -> :banghead: и отначало!
а предната част незнам защо но на 1303 не ми лежи на сърце много ???
1300 ми изглежда по семпло направена и по надеждна може и да бъркам но самовнушението е нещо много важно :talk: :lol:
ако някой има идея или съвет ще се вслушам в него преди да предприемам каквито и да било стъпки....


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот asentm » Пон 06 юли 2009 13:31


честно казано не съм срещал торсионна костенурка с голи полуоски, можеш да вземеш от 1302/3 скоростите и да напаснеш захващането , защото има малко разлика в ножовете на торсиона , но не мисля че е болка за умиране


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот batbobo » Пон 06 окт 2014 12:33


Здравейте,

Не искам да пускам нова тема и за това повдигам тази.
Въпроса, който имам е как да снижа 1303 вариантите пред мен са два:
1. Coilover - Ок но от каква кола предни и задни - Голф 1,2?
2. Т.нар. "Adjustable Struts"
Изображение
3. Давайте идеи? Ако отидем на вариант 2 остава въпроса със задницата - не ми се иска да регулирам само от торсиона.

Благодаря предварително!


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот stingray » Вто 07 окт 2014 15:58


То има оригинални регулируеми за 1303 ама не ми хареса цената на мен...Освен това мисли и джанти с какво ЕТ ще слагаш, също така размера на гумите заради калниците какво ще ти позволяват...


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот BuGmaN » Вто 07 окт 2014 19:57


Снижаваш, но за какво е въпросът... Ако е само за фешън - режеш и слизаш долу, ако е за каране - купуваш готово решение и караш, къде е дилемата? За задното е същата работа: има регулируеми амортисьори с пружини - нисък клас (пробвани - не си струват), а има и класни - разликите се разбират от цената... :c020


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот batbobo » Вто 07 окт 2014 20:00


Предни - 6.5x17 ET47 са джантите, които са монтирани вече, като гумата е 205/55/17 Задни - 9.5x17 ET47 - гумата е 235/45/17
Джантите са от BOXTER

Калниците са разширени с 4 см и предни и задни, като отпред май и фланец ще слагам, че е много навътре гумата и джантата.
Имам и едни джанти 8J или 8.5 J Porsche Cup 1 с тях още не съм пробвал.

трябва да смъкна предницата с 6 до 8 см., като шенкелите предните са от Прше 944 С2 както и задните носачи Germanlooooook :biggrin

да кажем, че искам да намеря нещо оптимално, като цена качество.
@ bugman
Целта е колата да може да се кара лЕто 2015 като дейли дравЪр като най-голямата неравност която трябва да може да преодолее е легнал полицай.
Мотора е последното, което ще доработвам за сега ще е 1.6 с двойка делорто ДРЛА 40, като не е изключено да модна тип 1 -то


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот BuGmaN » Сря 08 окт 2014 23:27


За дейли драйвър щом ще е, трябва да вози меко, затова режеш пружините и сменяш маслото в амортисьорите с една-2 идеи по-гъстичко, но имайки в предвид и ниско-профилните гуми на по 3 бара, може и да не пипаш маслото - пак ще си друса... :mhihi Отзаде има и решение по-бързо и лесно да променяш височината - виж какво се предлага по сайтовете за снижаване и опитай да го изработиш... За мен най опималното е въздушни възглавници, ама не знам дали ще ти "влязат" в бюджетът... :smile


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот batbobo » Чет 09 окт 2014 9:47


Относно рязане, преправяне, ТНТМ е последния вариянт.

Интересувам се най-вече от готово решение, като разбира се и цената ме вълнува.
Това което намирам по сайтовете, като готови решения за 1303 е на цени като за Heavy Duty окачване за офроуд машина, което за мен не е нормално.

От това се породи и въпроса какво може да се напасне (с минимална намеса). Coilover за голф МК1 примерно или МК2 - за предния мост, за задния също се чудя, дай повечче информация за възглавниците. Проблема който имам в монмента със задния мост, е че болта за захващане на амортисьора към носача е с диаметър 14 мм, а ухото на оригиналния е 12 мм. (тук май стругар ще изработва преходна шпилка)
Хофман искат 1600 лева CSp - 1800 лева машине7 - около 2000 лв (е то е защото те взимат от kercher)
Ще се свържа и с L.A. Performance но там ще е от порядъка за 7-800 паунда.
Edit: От L.A.P ми дадоха цена 500 паунда без доставка за регулируемо окачване - предно - това за сега ми е фаворит въпреки, че 1200 лева за амове не са малко пари.
L.A.P обаче изработват амовете съобразно шенкела, в моя случай долу порше - горе 1303 и амовете на AVO "fully height adjustable and fully gas adjustable"

Окачванията поне от снимките ми приличат на такива от Голф, но пък на голфа предницата е много по-тежка от тази на 1303 и това ме притеснява.
Чудя се за по-евтин coilover кит за голфче, но дали ще успея да смъкна толкова много.

Питанката беше, ако някой вече се сблъскал с този въпрос да даде малко съвети, ако не ще тръгна на проба грешка и така.
bugman - дай да видим ВВТ какво предлагат.

Вариант, който ми се върти в главата за задния мост е това
Изображение

Цената му е около 250 лв, но не е за 1303, а за 1300, не мисля, че е кой знае какъв проблем. Асен май беше закупил нещо такова да си каже веднага!


Потребителски аватар
ivo teneketo
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот ivo teneketo » Чет 09 окт 2014 19:47


Аз съм с такива. Асен ми ги подари :biggrin . Сега ще ти кажа, спрях да си удрям задните калници с гумите,но задницата стана по твърда.Когато ги натегна, пружината бута гумата надолу и след легнал полицай се получава един удар ,а когато ги отхлабя ,след легнал полицай, се получава меко полюшване( все едно са ти изпуснали амортесъорите). Затова съм ги кордисал на средно положение и така са ок. :biggrin


Потребителски аватар
ivo teneketo
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот ivo teneketo » Чет 09 окт 2014 19:57


Снимка0736.jpg
Снимка0737.jpg
Снимка0738.jpg


Потребителски аватар
ivo teneketo
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот ivo teneketo » Чет 09 окт 2014 19:58


Снимка0729.jpg
Снимка0728.jpg


Потребителски аватар
ivo teneketo
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 05 яну 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Въпрос относно окачването ?

Мнениеот ivo teneketo » Чет 09 окт 2014 20:02


А, за да смъкна предницата,теглих флекса на по три намотки на пружините. :mhihi. та сега удрям на шок тампоните :mhihi



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта