И аз да се похваля :)

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
Volksrod
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот Volksrod » Пон 15 ное 2010 21:26


Със здраве да ми караш колицата :beer




Потребителски аватар
nakoviq
Мнения: 230
Регистриран на: Чет 22 окт 2009 21:55
Автомобил: Vw Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: velingrad

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот nakoviq » Пон 15 ное 2010 21:40


сфаляш мотора, главите и си сменяш гумичките :D импровизации до несфяс :banana


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3034
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот BuGmaN » Вто 16 ное 2010 0:13


Това с лакирането на корите е добра идея :beer . Другия вариан, който си сещам, когато и със силикон не стане е да си купиш спортни кавали :lol: , които се слагат и без да вадиш глави, само незнам цената дали ще те устройва... :да:


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 645
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот Prodriver » Вто 16 ное 2010 9:24


Интересно предложение за кавалите :D .Ще помисля над него въпреки, че мотора рано или късно ще трябва да се свали и ревизира защото от десните цилиндри като я запаля пушляви сериозно и после изчиства.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3034
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот BuGmaN » Вто 16 ное 2010 10:18


Еми какво се чудиш, сваляй и ревизирай, сега му е времето... heavy metal zork


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 645
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот Prodriver » Вто 16 ное 2010 11:01


Малко финанси трябва да посъбера,в момента нямам възможност,а и нямам топъл гараж,наличени са ми само двор и навес...поне не е пред блока де :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3034
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот BuGmaN » Вто 16 ное 2010 23:58


Първият основен ремонт като правих го започнах на улицата, после 2-3 дни в гаража на единия съсед, 2-3 в другия и така, наобиколен и от тълпа зяпачи и разбирачи пак се справих, разбира се неправилно, защото нямах знанията тогава, но го събрах... :Mr Green Fun Ех спомени... тогава този ремонт, една опоковка за малко да не ми стигне да събера мотора, нямаше кой да каже, по колко се слага и аз мажех като на картинката по 1 сант... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 645
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот Prodriver » Пет 19 ное 2010 15:56


Някой да знае с кой номер шестограм се отвиват пробките на скоростната кутия :?:


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 645
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот Prodriver » Чет 27 яну 2011 0:08


Колеги обмислям в близките дни да свалям мотора :)Понеже ще ми е за севте и знам,че тука има хора които са го правили доста пъти,приемам чалъми и съвети :mrgreen:

Последна промяна от Prodriver на Чет 27 яну 2011 0:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DEYAN IYI
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 22 авг 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот DEYAN IYI » Чет 27 яну 2011 0:12




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 645
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :)

Мнениеот Prodriver » Пет 28 яну 2011 0:20


Знам го това клипче,други съвети? :mrgreen:


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 645
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - свалих мотора

Мнениеот Prodriver » Нед 30 яну 2011 0:59


Почна се,дали ще заварши не е ясно :lol: След няколко часова борба в снега успяхме да свалиме или по - точно да изсулиме мотора долу.Не беше съвсем като на по горното клипче лесно и барзо,но като за пръв път толкоз.Даже отвихме малко повече болтове от тези 4 които трябва. :Mr Green Fun Накрая се оказа и,че не дърппаме достатъчно за да излезе мотора от скоростите.След няколко безуспешни опита,отчаяни решихме да дръпнеме по - рязко назад и хоп не може да бъде свалихме го :banana Ето няколко снимки с не добро качество от телефона:

Изображение
Изображение
Изображение
Тука искам да попитам за какво служи тази прожинка?Беше счупена,явно отваря и затваря нещо?
Изображение
Рено 19 aircooled :Mr Green Fun
Изображение
Сложен вече на работната маса където ще се разглабя.

Последна промяна от Prodriver на Пон 31 яну 2011 18:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Volksrod
Мнения: 254
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: И аз да се похваля :) - свалих мотора

Мнениеот Volksrod » Нед 30 яну 2011 13:20


Колега, пружината е за клапите на турбината.


Потребителски аватар
Pacho B
Мнения: 720
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: И аз да се похваля :) - свалих мотора

Мнениеот Pacho B » Нед 30 яну 2011 13:25


Честито за придобивката и успех ти пожелавам,защото знам колко труд се влага! : )
Безаварийни много! mhihi


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 645
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: И аз да се похваля :) - Edit:отворих мотора

Мнениеот Prodriver » Пон 31 яну 2011 18:52


Вчера разглобихме мотора и резултата е налице,а именно много износен маслен сегмент на единия от цилиндирите,и счупен компресионен сегмент на уж по - добре и по малко пушещите цилиндри.
Зверски нагар по клапаните...
Изображение
Изображение

... и зверски нагар по буталата,придружен сигурно с един пръст масълце в цилиндъра.
Изображение
Изображение
По буталата имаше следи от висока температура,което се връзваше с неработилите според мен клапи.
Изображение
Предполагам че принципа им на работа е следния:когато мотора достигне до определена температура масления термостат се разширява и отваря клапите посредсвом една "тел"(айде лостче да го наречем):)Ако не е така нека да обясни някой как е точно.
Термостата изглежда по следния начин:
Изображение
Интересното е,че по каталозите не намирам същия,ами изглеждат по съвсем друг начин,нека някой да каже какъв трябва да е точно?Моя мисля да го тествам като го сваря за да вида дали ще тръгне да отваря.
Искам и да попитам и дали се избиват водачите на клапаните? И какъв е допустимия луфт между клапаните и водачите?Също и къде в София да дам главите да се напаснат клапаните?



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта