И аз да се похваля :)
- Volksrod
- Мнения: 258
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: И аз да се похваля :)
Със здраве да ми караш колицата
- nakoviq
- Мнения: 230
- Регистриран на: Чет 22 окт 2009 21:55
- Автомобил: Vw Corrado
- Двигател: 9A
- Местоположение: velingrad
Re: И аз да се похваля :)
сфаляш мотора, главите и си сменяш гумичките импровизации до несфяс
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Това с лакирането на корите е добра идея . Другия вариан, който си сещам, когато и със силикон не стане е да си купиш спортни кавали , които се слагат и без да вадиш глави, само незнам цената дали ще те устройва...
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Интересно предложение за кавалите .Ще помисля над него въпреки, че мотора рано или късно ще трябва да се свали и ревизира защото от десните цилиндри като я запаля пушляви сериозно и после изчиства.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Еми какво се чудиш, сваляй и ревизирай, сега му е времето...
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Малко финанси трябва да посъбера,в момента нямам възможност,а и нямам топъл гараж,наличени са ми само двор и навес...поне не е пред блока де
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Първият основен ремонт като правих го започнах на улицата, после 2-3 дни в гаража на единия съсед, 2-3 в другия и така, наобиколен и от тълпа зяпачи и разбирачи пак се справих, разбира се неправилно, защото нямах знанията тогава, но го събрах... Ех спомени... тогава този ремонт, една опоковка за малко да не ми стигне да събера мотора, нямаше кой да каже, по колко се слага и аз мажех като на картинката по 1 сант...
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Някой да знае с кой номер шестограм се отвиват пробките на скоростната кутия
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Колеги обмислям в близките дни да свалям мотора Понеже ще ми е за севте и знам,че тука има хора които са го правили доста пъти,приемам чалъми и съвети
Последна промяна от Prodriver на Чет 27 яну 2011 0:25, променено общо 1 път.
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :)
Знам го това клипче,други съвети?
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - свалих мотора
Почна се,дали ще заварши не е ясно След няколко часова борба в снега успяхме да свалиме или по - точно да изсулиме мотора долу.Не беше съвсем като на по горното клипче лесно и барзо,но като за пръв път толкоз.Даже отвихме малко повече болтове от тези 4 които трябва. Накрая се оказа и,че не дърппаме достатъчно за да излезе мотора от скоростите.След няколко безуспешни опита,отчаяни решихме да дръпнеме по - рязко назад и хоп не може да бъде свалихме го Ето няколко снимки с не добро качество от телефона:
Тука искам да попитам за какво служи тази прожинка?Беше счупена,явно отваря и затваря нещо?
Рено 19 aircooled
Сложен вече на работната маса където ще се разглабя.
Тука искам да попитам за какво служи тази прожинка?Беше счупена,явно отваря и затваря нещо?
Рено 19 aircooled
Сложен вече на работната маса където ще се разглабя.
Последна промяна от Prodriver на Пон 31 яну 2011 18:57, променено общо 1 път.
- Volksrod
- Мнения: 258
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: И аз да се похваля :) - свалих мотора
Колега, пружината е за клапите на турбината.
- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: И аз да се похваля :) - свалих мотора
Честито за придобивката и успех ти пожелавам,защото знам колко труд се влага! : )
Безаварийни много!
Безаварийни много!
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да се похваля :) - Edit:отворих мотора
Вчера разглобихме мотора и резултата е налице,а именно много износен маслен сегмент на единия от цилиндирите,и счупен компресионен сегмент на уж по - добре и по малко пушещите цилиндри.
Зверски нагар по клапаните...
... и зверски нагар по буталата,придружен сигурно с един пръст масълце в цилиндъра.
По буталата имаше следи от висока температура,което се връзваше с неработилите според мен клапи.
Предполагам че принципа им на работа е следния:когато мотора достигне до определена температура масления термостат се разширява и отваря клапите посредсвом една "тел"(айде лостче да го наречем):)Ако не е така нека да обясни някой как е точно.
Термостата изглежда по следния начин:
Интересното е,че по каталозите не намирам същия,ами изглеждат по съвсем друг начин,нека някой да каже какъв трябва да е точно?Моя мисля да го тествам като го сваря за да вида дали ще тръгне да отваря.
Искам и да попитам и дали се избиват водачите на клапаните? И какъв е допустимия луфт между клапаните и водачите?Също и къде в София да дам главите да се напаснат клапаните?
Зверски нагар по клапаните...
... и зверски нагар по буталата,придружен сигурно с един пръст масълце в цилиндъра.
По буталата имаше следи от висока температура,което се връзваше с неработилите според мен клапи.
Предполагам че принципа им на работа е следния:когато мотора достигне до определена температура масления термостат се разширява и отваря клапите посредсвом една "тел"(айде лостче да го наречем):)Ако не е така нека да обясни някой как е точно.
Термостата изглежда по следния начин:
Интересното е,че по каталозите не намирам същия,ами изглеждат по съвсем друг начин,нека някой да каже какъв трябва да е точно?Моя мисля да го тествам като го сваря за да вида дали ще тръгне да отваря.
Искам и да попитам и дали се избиват водачите на клапаните? И какъв е допустимия луфт между клапаните и водачите?Също и къде в София да дам главите да се напаснат клапаните?
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта