и имаше аксиален луфт на коляновия вал преди разглобяването. излязоха основни лагери. има обаче едни дистанционни шимове зад маховика които според мене трябва да се смятат някак при смяна на лагери защото да остава определен луфт.
мисля че на тоя мотор никой не е смятал шимовете и като следствие втулката зад маховика е останала стегната и се е изяла-откъдето идва и аксиалното клатене...
пружинната шайба зад ремъчната шайба си е там и си е оригинална-не е правеняшка някаква.
а споделете какъв аджиба е луфта при сглобяването на коляновия вал та да си насмятам шимовете...
иначе рискувам да повторя грешката на предишния който е правил мотора...
другия въпрос е: единия цилиндър има 5 мм. пукнатинка в най долния си край-където потъва в блока-мислите ли че ще е проблем? или да си купува човека нов? щото и 4рите имат лек ръб в долния край та се замислям сериозно да го накарам да си намери 4 цилиндъра... буталата са супер.
