Мерси предварително!ГОРИ МАСЛО АМА ДОВОЛНО
ГОРИ МАСЛО АМА ДОВОЛНО
Значи, батя, определено ми влезе сериозно костенурската муха в главата и сега съм си харесал един читав костенур, който обаче гори така повечко масло, защото, доколкото разбрах, му били износени уплътненията на клапаните. въпроса ми е дали ако реша да я купувам мога да намеря читави уплътнения отнякъде, както и колко би ми излязъл целия "масраф" т.е. с материали, труд и т. н., за да не се случи така, че да я взема и после да оставя още толкова пари за ремонти и да си блъскам челото о прословутия ръб на таблото
Мерси предварително!
Мерси предварително!- batbobo
- Мнения: 193
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ГОРИ МАСЛО АМА ДОВОЛНО
krumec написа: целия "масраф" т.е. с материали, труд и т. н., за да не се случи така, че да я взема и после да оставя още толкова пари за ремонти и да си блъскам челото о прословутия ръб на таблото![]()
Мерси предварително!
Колега ако ти е влезнама мухата в главата то няма от къде да излезне
а че ще дадеш повече от колкото ще я вземеш то това е сигурно така че само нЕма да се плашиш хвърляй се и това е
ами аз тряа да разпитам пича кво точно му е правил на двигателя , защото може дори да го е сменил с някъв друг. а пък аз няма да взема кола без звука на Porshe, то какъв Бийтъл е тва?!
просто ако е толкова скъп ремонта (ако изобщо е възможен, щото кой знае...) просто ще търся други оферти, но моделът остава
просто ако е толкова скъп ремонта (ако изобщо е възможен, щото кой знае...) просто ще търся други оферти, но моделът остава
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
сега първо коя е буквата на мотора ..... с единичните смукателни колектори на кратуните /на главата/ ли е ?
фабрична въздухара му дават 250 гр. масло на 1000 км. защото няма гумички на клапаните ...а дори и да слажиш те се изпичат за 2000 км. .... водачите не се сменят а се райбероват по ремонтния размер на стеблата на клапаните, доколкото леглата се сменят ...а бе и водачине може ама е малко "багер" работата
иначе ремонта излиза :
400 лв. ризи и бутала или само сегменти от 45 лв. /за Кофаб/ и 90 лв./колбеншмид/
лагери - основни -60 лв.
биелни -45
гарнитури и това онова още сигурно 100 лв.
да понаправиш главите, за тръкнеш блока и коляновия вал и си готов
фабрична въздухара му дават 250 гр. масло на 1000 км. защото няма гумички на клапаните ...а дори и да слажиш те се изпичат за 2000 км. .... водачите не се сменят а се райбероват по ремонтния размер на стеблата на клапаните, доколкото леглата се сменят ...а бе и водачине може ама е малко "багер" работата
иначе ремонта излиза :
400 лв. ризи и бутала или само сегменти от 45 лв. /за Кофаб/ и 90 лв./колбеншмид/
лагери - основни -60 лв.
биелни -45
гарнитури и това онова още сигурно 100 лв.
да понаправиш главите, за тръкнеш блока и коляновия вал и си готов
въпросния иска 1000 лв, обаче самия той ми каза, че колата гори масло към 100 грама на 100 км., освен това на някои места ръждата си е казала думата.Предполагам, че праговете отвътре са мн. изгнили.
При всички положения за парите, които би ми стружала тази кола с ремонти, боя ( за боядисване е, а може би има и кърпене, докато не дигна мокета не знам иначе видимо само под акумулатора) и документи и т.н. излиза по груби сметки 2 500 лв., като за тия пари мисля че може да си харесам нещо къде къде...
така или ина4е кола ще купувам след 15.03, а дотогава продължавам да събирам оферти за костенури.
При всички положения за парите, които би ми стружала тази кола с ремонти, боя ( за боядисване е, а може би има и кърпене, докато не дигна мокета не знам иначе видимо само под акумулатора) и документи и т.н. излиза по груби сметки 2 500 лв., като за тия пари мисля че може да си харесам нещо къде къде...
така или ина4е кола ще купувам след 15.03, а дотогава продължавам да събирам оферти за костенури.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Асенчо само малко поправка за водачите, сменят се дори по-често от сегментите или лагерите, разлопват се лесно до едно полужение и спират, после започва да яде от стеблото на клапана. Ако искаш перфекта работа на мотора се сменят лесно - аз веднъж правих при стругар, и веднъж набарах готови в магазин, избиват се старите набиват се новите и се райберят с нож
, само от горе където е набивано. 
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта