ГОРИ МАСЛО АМА ДОВОЛНО

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
krumec
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ГОРИ МАСЛО АМА ДОВОЛНО

Мнениеот krumec » Пон 19 фев 2007 22:16


Значи, батя, определено ми влезе сериозно костенурската муха в главата и сега съм си харесал един читав костенур, който обаче гори така повечко масло, защото, доколкото разбрах, му били износени уплътненията на клапаните. въпроса ми е дали ако реша да я купувам мога да намеря читави уплътнения отнякъде, както и колко би ми излязъл целия "масраф" т.е. с материали, труд и т. н., за да не се случи така, че да я взема и после да оставя още толкова пари за ремонти и да си блъскам челото о прословутия ръб на таблото :arrow: :banghead: Мерси предварително!




Потребителски аватар
stenly_r
Мнения: 323
Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
Автомобил: VW 1300
Двигател: F
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнениеот stenly_r » Пон 19 фев 2007 22:32


Със сигурност няма да намериш.
Тия двигатели нямат уплътнения на клапаните :wink:
Виж... ако е още с оригиналните си сегменти - за 100тина лева ще си купиш нови. По-малко вероятното е износени легла на клапаните - там филмът е друг...


Потребителски аватар
krumec
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот krumec » Пон 19 фев 2007 23:01


ммда ся се сещам, че леглата бяха набити специално на кефера :(
не съм сигурен ама май е минал вече един ремонт, което значи, че е с други бутала, следователно сегменти.Бахти проблемацията.


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ГОРИ МАСЛО АМА ДОВОЛНО

Мнениеот batbobo » Пон 19 фев 2007 23:11


krumec написа: целия "масраф" т.е. с материали, труд и т. н., за да не се случи така, че да я взема и после да оставя още толкова пари за ремонти и да си блъскам челото о прословутия ръб на таблото :arrow: :banghead: Мерси предварително!


Колега ако ти е влезнама мухата в главата то няма от къде да излезне :lol:
а че ще дадеш повече от колкото ще я вземеш то това е сигурно така че само нЕма да се плашиш хвърляй се и това е


Потребителски аватар
krumec
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот krumec » Пон 19 фев 2007 23:29


ами аз тряа да разпитам пича кво точно му е правил на двигателя , защото може дори да го е сменил с някъв друг. а пък аз няма да взема кола без звука на Porshe, то какъв Бийтъл е тва?!
просто ако е толкова скъп ремонта (ако изобщо е възможен, щото кой знае...) просто ще търся други оферти, но моделът остава :)


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Вто 20 фев 2007 9:25


И за колко кинти сте я пазарили?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Вто 20 фев 2007 10:45


сега първо коя е буквата на мотора ..... с единичните смукателни колектори на кратуните /на главата/ ли е ?
фабрична въздухара му дават 250 гр. масло на 1000 км. защото няма гумички на клапаните ...а дори и да слажиш те се изпичат за 2000 км. .... водачите не се сменят а се райбероват по ремонтния размер на стеблата на клапаните, доколкото леглата се сменят ...а бе и водачине може ама е малко "багер" работата
иначе ремонта излиза :
400 лв. ризи и бутала или само сегменти от 45 лв. /за Кофаб/ и 90 лв./колбеншмид/
лагери - основни -60 лв.
биелни -45
гарнитури и това онова още сигурно 100 лв.
да понаправиш главите, за тръкнеш блока и коляновия вал и си готов


Потребителски аватар
krumec
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот krumec » Вто 20 фев 2007 20:34


въпросния иска 1000 лв, обаче самия той ми каза, че колата гори масло към 100 грама на 100 км., освен това на някои места ръждата си е казала думата.Предполагам, че праговете отвътре са мн. изгнили.
При всички положения за парите, които би ми стружала тази кола с ремонти, боя ( за боядисване е, а може би има и кърпене, докато не дигна мокета не знам иначе видимо само под акумулатора) и документи и т.н. излиза по груби сметки 2 500 лв., като за тия пари мисля че може да си харесам нещо къде къде...
така или ина4е кола ще купувам след 15.03, а дотогава продължавам да събирам оферти за костенури.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 21 фев 2007 0:45


Асенчо само малко поправка за водачите, сменят се дори по-често от сегментите или лагерите, разлопват се лесно до едно полужение и спират, после започва да яде от стеблото на клапана. Ако искаш перфекта работа на мотора се сменят лесно - аз веднъж правих при стругар, и веднъж набарах готови в магазин, избиват се старите набиват се новите и се райберят с нож :twisted:, само от горе където е набивано. :wink:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 21 фев 2007 15:40


е да ама като има ремотни стебла ...що да се пънеш на затопли и зарази и бий с чуко


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 21 фев 2007 20:43


Ми аз за сефте чувам за ремонтни стебла :shock , тва е интересно, къде има такива? :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта