Този път е "Контенурка", за разнообразие

Купихме колата пълен комплект, със кофти боя, на много мeста подшупена, с мехурчета и откровена гнилоч, но на дадената цена нямаше как да купим комплектен автомобил, а такъв ни е нужен, защото до сега не сме правили Кифър кабрио и ни трябваше поне един фабричен екземпляр най-малкото за се запознаем с мaтерията. Било то, че ще го ползваме за кройки за мокета (всички мокети си ги изработваме на място, при нас), кройки за гюрука (гюруcите също си ги шием на място, собственоръчно ги монтирам), разположение на всички детайли, ел. инсталация и т.н. На някой от вас това може да му звучи странно, но по начина по който работим, искаме крайният резултат да е максимално близо до фабричният вариант, а при положение, че 90% от колите ни пристигат при нас във 6 кашона, 3 касетки, беизброим куп наелонови пакетчета, багажник пълен със стъкла, седалките нахвърляни в купето, двигателя на съставните си части е важно да имаш образец. И понеже Кифъра до сега не бе застъпван в работата ни, нужен ни беше такъв габаритен образец. Още повече, че на "опашката" чакат още 2 броя кабриолети Кифър. На пръв поглед нещата са доста сходни с Карман, но 1302 и 1303 да с друго предно окачване, интериор, ел. инсталация, гюрурк и т.н. и т.н.
Обикновено 6 часа са напълно достатъчни на двама души да "разфасоват" един въздухар на съставните му части (в добрият смисъл!) а в това вече сме задобряли



Ден, ден и половина кърпене и отиваме на боя. Днес почнахме работа по шасито:




Всички части от шасито са песъкоструени, боядисани или подцинковани (според предназначението им).


Нова спирачна система, подцинковани стари детайли.



През това време купето вече е оголено грубо и вече се кърпи. А за кърпене има "на корем"






Тези снимки не са стана ли като хората, по някаква незнайна причина










Усилващата ламарина на задните подкалници рядко гние, а и купихме подкалници без такава ламарина, затова старата е свалена, изкърпена и готова за монтаж.

Другите ламарини стоят временно с цел придобиване на представа за конструкцията. Голямата ламарина под задната седалка и гърба пред двигателя се оказаха истинско сито за сеене на брашно и един Карман утре ще донорствува за каузата (не се тревожете - Кармана е купен като донор със доста орязани ламарини).
