Този път е "Контенурка", за разнообразие
Купихме колата пълен комплект, със кофти боя, на много мeста подшупена, с мехурчета и откровена гнилоч, но на дадената цена нямаше как да купим комплектен автомобил, а такъв ни е нужен, защото до сега не сме правили Кифър кабрио и ни трябваше поне един фабричен екземпляр най-малкото за се запознаем с мaтерията. Било то, че ще го ползваме за кройки за мокета (всички мокети си ги изработваме на място, при нас), кройки за гюрука (гюруcите също си ги шием на място, собственоръчно ги монтирам), разположение на всички детайли, ел. инсталация и т.н. На някой от вас това може да му звучи странно, но по начина по който работим, искаме крайният резултат да е максимално близо до фабричният вариант, а при положение, че 90% от колите ни пристигат при нас във 6 кашона, 3 касетки, беизброим куп наелонови пакетчета, багажник пълен със стъкла, седалките нахвърляни в купето, двигателя на съставните си части е важно да имаш образец. И понеже Кифъра до сега не бе застъпван в работата ни, нужен ни беше такъв габаритен образец. Още повече, че на "опашката" чакат още 2 броя кабриолети Кифър. На пръв поглед нещата са доста сходни с Карман, но 1302 и 1303 да с друго предно окачване, интериор, ел. инсталация, гюрурк и т.н. и т.н.
Обикновено 6 часа са напълно достатъчни на двама души да "разфасоват" един въздухар на съставните му части (в добрият смисъл!) а в това вече сме задобряли


Ден, ден и половина кърпене и отиваме на боя. Днес почнахме работа по шасито:




Всички части от шасито са песъкоструени, боядисани или подцинковани (според предназначението им).


Нова спирачна система, подцинковани стари детайли.



През това време купето вече е оголено грубо и вече се кърпи. А за кърпене има "на корем"




Тези снимки не са стана ли като хората, по някаква незнайна причина









Усилващата ламарина на задните подкалници рядко гние, а и купихме подкалници без такава ламарина, затова старата е свалена, изкърпена и готова за монтаж.

Другите ламарини стоят временно с цел придобиване на представа за конструкцията. Голямата ламарина под задната седалка и гърба пред двигателя се оказаха истинско сито за сеене на брашно и един Карман утре ще донорствува за каузата (не се тревожете - Кармана е купен като донор със доста орязани ламарини).


















, нашият рекорд е тридесет и няколко, а макса да не казвам, че звучи невероятно
... маже-би щото нещата се сортират в повече кашони, а в тях малки пакети и разглобяването включва водене на записки, какво е за смяна 100%, кокво може и да се ползва и подобни, разглобяват се и окачването и вратите, някой панели се възтановяват преди колата да бъде разделена и се вадят болшинството от скъсаните болтове и гайки. Разглобяването включва и част от подготовката за пясъкоструенето, като свалянето на дебелите китове и меките покрития, където е удобно... 









... налагало ми се е и други Кармански творения да зачерквам и мисля по друг начин и още ще ми се налага и затова не съм фен на качеството и изработката им, но за дизайна, нямам претенций и му се радвам винаги
: Като лафим в тая тема за разни ламарини и прочие, аз днес (тая вечер) реших да наваксвам изгубеното време от понеделнишката лудница, с идеята да си "отворя" време за един личен проект и амбициран от колегата Disk, с разглобяването на Карман за 6 часа, решавам, че ще правя рекорд по сваляне на дъна от шаси на костенурка, та газ, газ и за 40мин. дъната дулу и тунелът готов за пясък, можеше и по-бързо, но вече имаше риск и от поражения по шасито, а и аматьорското кърпене на дъната наложи и по-груби мерки от предвидените... От цялата работа, акъла, който искам да дам е, че с такова темпо има голяма верястност от контузии, и 16-те градуса в гаража ми се сториха 36, но, ако някой, все пак е решил да прави подобно упръжнение, нека да започне при по-ниски температури... 