Здравейте,
преди малко пробвах да сложа вал от 1.6 аек и вала стана без проблем...зацепих го и не ми се видя да има някакъв проблем. Като измерих гърбиците се оказа, че тези на ЕГ-то са по-високи с 3мм. т.е с другия вал клапаните отварят по-малко..?
VW Golf Mk1 - Проект в развитие
-
Mihaylov_yacco
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 03 сеп 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие
И защо ти е да правиш тази глупост.Вала на EG то е доста рошав а и няма как да сложиш на механични повдигачи вал от хидравлични!
-
Mihaylov_yacco
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 03 сеп 2009 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие
Някой има ли представа с колко да смъкна блока или как да му изчисля степента преди да бъде взет...?
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VW Golf Mk1 - Проект в развитие
С вала отиваш в доста погрешна посока, както отбеляза колегата по-горе! Валът на ЕG мотора е доста агресивен и го слагат на 1.8 GTi мотора като търсят едни 3-4 кончета отгоре с него. А с вал за хидравлични повдигачи на мястото на твоя ... Няма нужда да се открива топлата вода! За карбовете добре ... оттам нататък портване и полиране на главите + евентуално по-агресивен вал (да но за механични повдигачи) + спортна изпускателната генерация и си ти. Ако обаче карбовета са читави и успееш да ги настроиш и синхронизираш. Защото всеки 2ри карб вече е за кофата с боклук (експлоатирани и съхранявани са ужасно в последните години) или трябва да го правиш от-до! Ето един добър вал по-долу ... но няма да го намериш в моргата или в Продавалника. И струва некви пари все пак. Както и почти всички удоволствия в живота.
ПС. На моята 1ца 1.8 Gti аз карам оригиналната механична инжекция, от която всички реват и не само, че нямам ядове, но и съм изкарал нещо отгоре - без да побългарявам нищо и без да откривам топлата вода, разбира се.
Ето това е вала - 288ца и е предостатъчен, има и по-малко агресивни - 276ца например, който е по-добър за градско ... и не със стоковите пружини! Степента на сгъстяване се изчислява лесно (има в нета такива калкулатори) и също толкова лесно се и мери, ако всичко ти е под ръка - блока, буталата, главата и т.н.
ПС. На моята 1ца 1.8 Gti аз карам оригиналната механична инжекция, от която всички реват и не само, че нямам ядове, но и съм изкарал нещо отгоре - без да побългарявам нищо и без да откривам топлата вода, разбира се.
Ето това е вала - 288ца и е предостатъчен, има и по-малко агресивни - 276ца например, който е по-добър за градско ... и не със стоковите пружини! Степента на сгъстяване се изчислява лесно (има в нета такива калкулатори) и също толкова лесно се и мери, ако всичко ти е под ръка - блока, буталата, главата и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 284 госта