Caddy MK1-Caddy-llac
- MamaMy
- Мнения: 1026
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Много ми хареса. Не бях виждал такъв до сега дори и на снимка. Уникален е! Респект за вложения труд.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Работата както забелязахте е на финала, пък сме в застой, за всичко си има обяснение, имаше една стъпка, която нямаше как да се прескочи,
а честно казано не ми се захващаше с нея, защото знаех какво ме очаква. Мъчно бавно, трудоемко, досадно и много завъртяно. Накратно малко
ел. проблеми достатъчни да ми скъсат нервите няколко дни. Бушонното табло е пило водичка доста години, проблеми трупани през годините са
решавани набързо и за малко... резултата е плачевен, много преправяно. Спрели аварийки заради повреден бутон на аварийките, айде едни
пускани допълнителни кабели, едни разклонения, едно допълнителни релета от лада... Букси пълни в вода, изгнили пинове, ръзждясали платки,
корозия, окиси... трагедия, има мигач ама само десен, после изчезва и идва ляв ама само заден, стоповете светят постоянно, стоп машинки слагани
някакви, релета пълни с ръжда, скъсани кабели, крушки каквото и имало, букси каквото е имало, стоп правен от плексиглас, с някакви ладови букси
Кабели и кабелчета знайни и не знайни навсякъде, постоянни плюсове дето си се разхождат из цялото купе.
намерих едни много полезни схеми за всеки кабел по цвят от къде е , за какво е , къде отива и т.н. и започна сеч...
https://www.a2resource.com/electrical/CE1.html?fbclid=IwY2xjawIQE-VleHRuA2FlbQIxMAABHW2uT9RaFRZ0vm_shTV-2zBoTSAhik5p8XK1nIXfU-tND5ZxURxnkL4GCg_aem_KfUaVtN8CiG7pTEb_EhhGg
Та... почнах от бушонното табло, мих го, чистих го с контактен спрей, в ултразвук, WD40, след това Brake cleaner , телени четки, пин по пин съм
чистил с всякакви приспособления, докато всичко лъсне , нови релета, възстановяване на всичко във фабричен вид, докато дойдат всички светлини
и всичко заработи. E вече мога да му наредя , стоповете, предните мигачи , 2 дни борихме светлини. Снимал съм малко, защото ръцете ми не бях във
вид , с който мога да пипам телефона
но все пак малко снимки .






а честно казано не ми се захващаше с нея, защото знаех какво ме очаква. Мъчно бавно, трудоемко, досадно и много завъртяно. Накратно малко
ел. проблеми достатъчни да ми скъсат нервите няколко дни. Бушонното табло е пило водичка доста години, проблеми трупани през годините са
решавани набързо и за малко... резултата е плачевен, много преправяно. Спрели аварийки заради повреден бутон на аварийките, айде едни
пускани допълнителни кабели, едни разклонения, едно допълнителни релета от лада... Букси пълни в вода, изгнили пинове, ръзждясали платки,
корозия, окиси... трагедия, има мигач ама само десен, после изчезва и идва ляв ама само заден, стоповете светят постоянно, стоп машинки слагани
някакви, релета пълни с ръжда, скъсани кабели, крушки каквото и имало, букси каквото е имало, стоп правен от плексиглас, с някакви ладови букси
Кабели и кабелчета знайни и не знайни навсякъде, постоянни плюсове дето си се разхождат из цялото купе.
намерих едни много полезни схеми за всеки кабел по цвят от къде е , за какво е , къде отива и т.н. и започна сеч...

Та... почнах от бушонното табло, мих го, чистих го с контактен спрей, в ултразвук, WD40, след това Brake cleaner , телени четки, пин по пин съм
чистил с всякакви приспособления, докато всичко лъсне , нови релета, възстановяване на всичко във фабричен вид, докато дойдат всички светлини
и всичко заработи. E вече мога да му наредя , стоповете, предните мигачи , 2 дни борихме светлини. Снимал съм малко, защото ръцете ми не бях във
вид , с който мога да пипам телефона







- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3965
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Писал съм и по-напред в темата, но усилията ти по реставрацията будят уважение. Само да те радва!
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Благодаря , вече имаме един стоп , задължителни процедури изчистване на винтовете, боядисване, вътре инсталацията всичко ново , здраво, термошлаух, спойки, като за наши хора :)




Re: Caddy MK1-Caddy-llac
От фесбук си намерих бушонно табло в перфектно състояние от Passat B2 дизел, смених , го наредих всичко, сложих и ново реле за подгревните свещи и го изкарах да поработи, запали от четвърт, без да пуши, явно до сега подгревните свещи не са работили, вътре релето беше в трагично състояние, не знам даже как е работило...
Щракнах и няколко снимки да не съм капо



Щракнах и няколко снимки да не съм капо



- Traytor
- Мнения: 1828
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Уникално е, евала!
- caro
- Мнения: 568
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Кихоте, извинявай ,ама тея "фарки" са много смотани .Ако искаш нещо истинско с кръстачка само Wesem.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта