Caddy MK1-Caddy-llac
- MamaMy
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Много ми хареса. Не бях виждал такъв до сега дори и на снимка. Уникален е! Респект за вложения труд.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Работата както забелязахте е на финала, пък сме в застой, за всичко си има обяснение, имаше една стъпка, която нямаше как да се прескочи,
а честно казано не ми се захващаше с нея, защото знаех какво ме очаква. Мъчно бавно, трудоемко, досадно и много завъртяно. Накратно малко
ел. проблеми достатъчни да ми скъсат нервите няколко дни. Бушонното табло е пило водичка доста години, проблеми трупани през годините са
решавани набързо и за малко... резултата е плачевен, много преправяно. Спрели аварийки заради повреден бутон на аварийките, айде едни
пускани допълнителни кабели, едни разклонения, едно допълнителни релета от лада... Букси пълни в вода, изгнили пинове, ръзждясали платки,
корозия, окиси... трагедия, има мигач ама само десен, после изчезва и идва ляв ама само заден, стоповете светят постоянно, стоп машинки слагани
някакви, релета пълни с ръжда, скъсани кабели, крушки каквото и имало, букси каквото е имало, стоп правен от плексиглас, с някакви ладови букси
Кабели и кабелчета знайни и не знайни навсякъде, постоянни плюсове дето си се разхождат из цялото купе.
намерих едни много полезни схеми за всеки кабел по цвят от къде е , за какво е , къде отива и т.н. и започна сеч...
https://www.a2resource.com/electrical/CE1.html?fbclid=IwY2xjawIQE-VleHRuA2FlbQIxMAABHW2uT9RaFRZ0vm_shTV-2zBoTSAhik5p8XK1nIXfU-tND5ZxURxnkL4GCg_aem_KfUaVtN8CiG7pTEb_EhhGg
Та... почнах от бушонното табло, мих го, чистих го с контактен спрей, в ултразвук, WD40, след това Brake cleaner , телени четки, пин по пин съм
чистил с всякакви приспособления, докато всичко лъсне , нови релета, възстановяване на всичко във фабричен вид, докато дойдат всички светлини
и всичко заработи. E вече мога да му наредя , стоповете, предните мигачи , 2 дни борихме светлини. Снимал съм малко, защото ръцете ми не бях във
вид , с който мога да пипам телефона
но все пак малко снимки .






а честно казано не ми се захващаше с нея, защото знаех какво ме очаква. Мъчно бавно, трудоемко, досадно и много завъртяно. Накратно малко
ел. проблеми достатъчни да ми скъсат нервите няколко дни. Бушонното табло е пило водичка доста години, проблеми трупани през годините са
решавани набързо и за малко... резултата е плачевен, много преправяно. Спрели аварийки заради повреден бутон на аварийките, айде едни
пускани допълнителни кабели, едни разклонения, едно допълнителни релета от лада... Букси пълни в вода, изгнили пинове, ръзждясали платки,
корозия, окиси... трагедия, има мигач ама само десен, после изчезва и идва ляв ама само заден, стоповете светят постоянно, стоп машинки слагани
някакви, релета пълни с ръжда, скъсани кабели, крушки каквото и имало, букси каквото е имало, стоп правен от плексиглас, с някакви ладови букси
Кабели и кабелчета знайни и не знайни навсякъде, постоянни плюсове дето си се разхождат из цялото купе.
намерих едни много полезни схеми за всеки кабел по цвят от къде е , за какво е , къде отива и т.н. и започна сеч...

Та... почнах от бушонното табло, мих го, чистих го с контактен спрей, в ултразвук, WD40, след това Brake cleaner , телени четки, пин по пин съм
чистил с всякакви приспособления, докато всичко лъсне , нови релета, възстановяване на всичко във фабричен вид, докато дойдат всички светлини
и всичко заработи. E вече мога да му наредя , стоповете, предните мигачи , 2 дни борихме светлини. Снимал съм малко, защото ръцете ми не бях във
вид , с който мога да пипам телефона







- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Писал съм и по-напред в темата, но усилията ти по реставрацията будят уважение. Само да те радва!
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Благодаря , вече имаме един стоп , задължителни процедури изчистване на винтовете, боядисване, вътре инсталацията всичко ново , здраво, термошлаух, спойки, като за наши хора :)




Re: Caddy MK1-Caddy-llac
От фесбук си намерих бушонно табло в перфектно състояние от Passat B2 дизел, смених , го наредих всичко, сложих и ново реле за подгревните свещи и го изкарах да поработи, запали от четвърт, без да пуши, явно до сега подгревните свещи не са работили, вътре релето беше в трагично състояние, не знам даже как е работило...
Щракнах и няколко снимки да не съм капо



Щракнах и няколко снимки да не съм капо



- Traytor
- Мнения: 1885
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Уникално е, евала!
- caro
- Мнения: 570
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Кихоте, извинявай ,ама тея "фарки" са много смотани .Ако искаш нещо истинско с кръстачка само Wesem.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Дойде реда и на корите на вратите, първо трябваше хубаво да закрепя подвижните стъкла към механизмите, защото при слизане надолу се вадеха и нямаше смисъл да сглобявам вратите при такъв проблем.
В крайна сметка ги залепих със PU черен силикон за челни стъкла и вече можеше да сложа корите. Замислих, се обаче , че нямам предпазен винил между вратата и кората, която е фазер и от влагата няма да
му е ок... Та кратко търсене в програмата на VW излезе номер за ОЕ винили, по 50лв брой и бях много доволен, че могат и да се поръчат. Пристигнаха и бях в шок , от VW са се поувлекли в цената за това , което
предлагат всъщност... 1 мм подложка за паркет, няма отвори, не е изрязана, всичко си кроиш и дупчиш сам, няма лепило , нищо... нещо със себестойност 50 стотинки на цена 50лв , но както се казва мерак с пари
се гаси .
Това са въпросните златни винили


Нищо , де в крайна сметка сложих и кората на дясната врата и нещата започват да придобиват още по-завършен вид :)

Тук вече и с монтирана дръжка, лостче и врътка за стъклата , простичко , а толкова да ми харесва

В крайна сметка ги залепих със PU черен силикон за челни стъкла и вече можеше да сложа корите. Замислих, се обаче , че нямам предпазен винил между вратата и кората, която е фазер и от влагата няма да
му е ок... Та кратко търсене в програмата на VW излезе номер за ОЕ винили, по 50лв брой и бях много доволен, че могат и да се поръчат. Пристигнаха и бях в шок , от VW са се поувлекли в цената за това , което
предлагат всъщност... 1 мм подложка за паркет, няма отвори, не е изрязана, всичко си кроиш и дупчиш сам, няма лепило , нищо... нещо със себестойност 50 стотинки на цена 50лв , но както се казва мерак с пари
се гаси .
Това са въпросните златни винили



Нищо , де в крайна сметка сложих и кората на дясната врата и нещата започват да придобиват още по-завършен вид :)

Тук вече и с монтирана дръжка, лостче и врътка за стъклата , простичко , а толкова да ми харесва

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Истинска реставрация, от - до




Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Вчера реших да изкарам машинката да побръмчи малко, пална от раз, подпуши и си влезе в режим, викам айде стига е тропал на място, да му направя едно кръгче. Тръгвам и се чува някакво пукане и потегля на тласъци. Викам си джанта ли се разхлаби, каре ли блокира, чатка вие, спирам след 10 метра отдолу локва масло от скоростите... От всички ремонтни дейсности паднал един болт сериозен долу при чашката на скоростите и сега явно се е наместил да се заклещи и извадил чашката от скосостите, наранил семеринга и маслото по земята. Свалих полуоската, гледам чашката не е с болт в средата , а с зегер шайба, айде нов семериг, ново масло, идва всичко тръгвам да сглобявам. Тая чашка няма наместване да сложиш зегерката. Трябваше да си правя специален инструмент да я натисна , оттам една мъка с тая зегерка, та купих 3 вида зегер клещи и накрая я преборих. Ново масло, палнах покарах малко вътре в базата, чакаме човека с генерацията и да настроя скоростите, че все още няма заден ход. Та така, хубаво, че тия неща стават около сервиза, че после като тръгне и се засиля до Несебър да го покажа на предишния собственик и сгъне на магистралата ще е мъка :)
Ето и клип , който много ми помогна
Ето и клип , който много ми помогна
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 18 юли 2025 16:33, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта