Най-накрая с Jetta - 1989 VW Jetta Mk2 Pacific
- stefan4o
- Мнения: 19357
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Най-накрая с Jetta - 1989 VW Jetta Mk2 Pacific
Браво, колега. Остави си я с тесните брони. Иначе е голяма играчка с широките и без прагове не седят добре (лично мнение).
- __smirnoff__
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 12 дек 2004 16:34
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PN 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Най-накрая с Jetta - 1989 VW Jetta Mk2 Pacific
На същото мнение съм и аз, и то не само заради прага, ами и заради веждата. Макар да може да се сложи и на нормалната пластмасова вежда, някак не седи добре и завършено. На Голфа ми отне почти две години да събера цял комплект вежди с прагове и лайстни, и чак след това започнах преминаването към широка броня, ако в някакъв момент реша и на Джетата да ги слагам, пак ще е така и търсенето ще започне отначало
. Но истината е, че сециално на Джета много ми харесва визията с тесните брони, някак завършено седи линията.
Иначе откакто я имам и аз започнах да ги виждам по улиците
Всяка сутрин се разминавам с три различни джети по маршрута към работа, но друг Пасифик видях само веднъж, и не можах много да го огледам, бързо се разминахме.
Иначе откакто я имам и аз започнах да ги виждам по улиците
- __smirnoff__
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 12 дек 2004 16:34
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PN 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Най-накрая с Jetta - 1989 VW Jetta Mk2 Pacific
Когато взех Джетата, имаше проблем с фаровете - щипките за реглаж им бяха счупени, и си висяха свободно, стария собственик ги беше застопорил с фибран. За първо време сложих един комплект фарове, които имах налични, но те не бяха въобще в цветущо здраве. Оригиналните фарове на колата са си повече от перфектни, та беше само въпрос на време да възстановя и монтирам тях.
Ето я и нагледно разликата между оригиналните запазени фарове, и другите, които отиват пак в склада за резерва:
С просто око се вижда колко по-хубави са оригиналните (долните).
Най-накрая миналата седмица ми остана време да си изпечатам на 3д принтера липсващите пластмасови части по реглажа, които в готов вид изглеждат по този начин:
за по-малко то 5 минути вече бяха на място и фаровете бяха готови за монтаж:
Ето го и вече монтиран само единия:
Не съм правил повече снимки, но вече всичко е събрано и предницата се освежи доста, а и свети много прилично.
Ето я и нагледно разликата между оригиналните запазени фарове, и другите, които отиват пак в склада за резерва:
С просто око се вижда колко по-хубави са оригиналните (долните).
Най-накрая миналата седмица ми остана време да си изпечатам на 3д принтера липсващите пластмасови части по реглажа, които в готов вид изглеждат по този начин:
за по-малко то 5 минути вече бяха на място и фаровете бяха готови за монтаж:
Ето го и вече монтиран само единия:
Не съм правил повече снимки, но вече всичко е събрано и предницата се освежи доста, а и свети много прилично.
- __smirnoff__
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 12 дек 2004 16:34
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PN 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Най-накрая с Jetta - 1989 VW Jetta Mk2 Pacific
Последните месеци нямах никакво време да се занимавам с коли, но въпреки това успявах от време на време да си поиграя малко с Джетата. По техническата част на дневен ред беше газовата уредба. Замених всичко с чисто ново - бутилка, изпарител, газови пътища, копче, инсталация, клапани, преместих и зареждачката при гърловината, за да е максимално скрита. Колата ще продължи да се кара на газ, тъй като към този момент тя ще бъде ежедневната кола на жена ми - държа да отбележа, че е по нейно желание
Следващата стъпка вече би трябвало да е ГТП. Уви, при последното каране при настройката на газта, спирачната помпа сдаде багажа. Тези дни ще поръчам нова и ще я сменя, и след това отиваме на преглед.
Колата мина едно хубаво почистване на ръка с гъбата, хубаво подсушаване, и смея да твърдя, че поне на външен вид вече изглежда много добре. Ето и няколко кадъра от последните летни дни:
Наближава и момента, когато ще бъде основно почистена и отвътре, както и махането най-нарая на калъфите. Чакам с нетърпение този момент, но още го отлагам, докато приключа с техническата част.
От около седмица имам и една нова придобивка за колата - нови джанти. Първоначалната идея ми беше да си я карам с оригиналните, но един ден съвсем случайно попаднах из обявите на джанти, които по мое мнение ще застанат добре на този автомобил - класически стил с борд. Не го мислих много, и веднага ги взех:
Джантите са Ronal, 14 цола, което се вписва идеално в концепцията за ежедневна кола на жена ми. Не са и нужни повече. Освен това имам и хубави зимни гуми от голфа, точния размер за тези джанти. Джантите се оказаха идеално прави, при монтажа на гумите се балансираха лесно и с малко баласти. Доволен съм от покупката, взех и нови болтове, и в най-скоро време предстои монтаж.
Следващата стъпка вече би трябвало да е ГТП. Уви, при последното каране при настройката на газта, спирачната помпа сдаде багажа. Тези дни ще поръчам нова и ще я сменя, и след това отиваме на преглед.
Колата мина едно хубаво почистване на ръка с гъбата, хубаво подсушаване, и смея да твърдя, че поне на външен вид вече изглежда много добре. Ето и няколко кадъра от последните летни дни:
Наближава и момента, когато ще бъде основно почистена и отвътре, както и махането най-нарая на калъфите. Чакам с нетърпение този момент, но още го отлагам, докато приключа с техническата част.
От около седмица имам и една нова придобивка за колата - нови джанти. Първоначалната идея ми беше да си я карам с оригиналните, но един ден съвсем случайно попаднах из обявите на джанти, които по мое мнение ще застанат добре на този автомобил - класически стил с борд. Не го мислих много, и веднага ги взех:
Джантите са Ronal, 14 цола, което се вписва идеално в концепцията за ежедневна кола на жена ми. Не са и нужни повече. Освен това имам и хубави зимни гуми от голфа, точния размер за тези джанти. Джантите се оказаха идеално прави, при монтажа на гумите се балансираха лесно и с малко баласти. Доволен съм от покупката, взех и нови болтове, и в най-скоро време предстои монтаж.
- __smirnoff__
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 12 дек 2004 16:34
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: PN 1990
- Местоположение: Пловдив
Re: Най-накрая с Jetta - 1989 VW Jetta Mk2 Pacific
Вече мога да се похваля, че колата е в активна употреба. Мина преглед на новата газова, мина безпроблемно и ГТП, и веднага започнах да карам активно само нея. Още същия ден след ГТП я подкарах като служебна и навъртях едни 120 км из Пловдив:
Из града не показа никакви проблеми - загрява нормално, охлажда нормално, пали, върви, спира - всичко точно. Първият проблем се появи още същата вечер на околовръстното на път към вкъщи - заден десен лагер започна да бучи. Първото нещо на следващата сутрин беше да поръчам нов комплект задни лагери и за двете колела. На следващия ден пристигнаха, смених ги за нула време и отново я подкарах.
Междувременно карбуратора сдаде багажа. За щастие бях го предвидил това, и имах приготвен резервен, събран от три други карбуратора, и за нула време колата беше пак в екшъна.
Следващото нещо, което направих, беше да сложа новите джанти със зимни гуми. Това беше преди три седмици, оттогава си я карам всеки ден и се радвам на изключително приятната возия и изпитвам истинско удоволствие от шофирането:
От към техническата част останаха няколко неща, дойде време и за тях - нов термостат, с ново тяло и 2-3 маркуча, които не бяха сменени. Вече са монтирани и на мястото си, и сега на спокойствие мога да обърна малко повече внимание на интериора и външния вид. Първата и най-важна работа в тази насока е таблото. Оригиналното е пластмасово, и някога при последното сваляне са му изпотрошени крепежите към купето, в следствие на което таблото си виси свободно, и тропа и трака адски неприятно. Вариантите ми бяха два - или да се мъча да възстановявам крепежите, което не е чак толкова сложно, пък и имам опит и вече съм го правил на голфа, или да намеря читаво табло. Реших да избера втория вариант, тъй като по оригиналното табло има на няколко видни места дупки, които ме дразнят, и започнах да издирвам табло. Късмета ми се усмихна, и намерих не просто читаво, а много читаво табло, при това не пластмасово, а кожено. Не чаках много, веднага го купих, и вече седи в склада и чака удобен момент за монтаж:
Също така междувременно смених и единия стоп, който беше спукан и лепен безобразно със силикон, но пак течеше, така че вече нямам проблем и с пълненето на багажника с вода.
Пристигна и едно приятно кашонче от Германия, което принципно поръчах за Джетата, но на база приятната и возия реших за момента да я оставя оригинална. Съответно голфа ще намаже новото окачване, така или иначе направо си плаче за него, новите тампони също вече са налични и предстои монтаж:
Из града не показа никакви проблеми - загрява нормално, охлажда нормално, пали, върви, спира - всичко точно. Първият проблем се появи още същата вечер на околовръстното на път към вкъщи - заден десен лагер започна да бучи. Първото нещо на следващата сутрин беше да поръчам нов комплект задни лагери и за двете колела. На следващия ден пристигнаха, смених ги за нула време и отново я подкарах.
Междувременно карбуратора сдаде багажа. За щастие бях го предвидил това, и имах приготвен резервен, събран от три други карбуратора, и за нула време колата беше пак в екшъна.
Следващото нещо, което направих, беше да сложа новите джанти със зимни гуми. Това беше преди три седмици, оттогава си я карам всеки ден и се радвам на изключително приятната возия и изпитвам истинско удоволствие от шофирането:
От към техническата част останаха няколко неща, дойде време и за тях - нов термостат, с ново тяло и 2-3 маркуча, които не бяха сменени. Вече са монтирани и на мястото си, и сега на спокойствие мога да обърна малко повече внимание на интериора и външния вид. Първата и най-важна работа в тази насока е таблото. Оригиналното е пластмасово, и някога при последното сваляне са му изпотрошени крепежите към купето, в следствие на което таблото си виси свободно, и тропа и трака адски неприятно. Вариантите ми бяха два - или да се мъча да възстановявам крепежите, което не е чак толкова сложно, пък и имам опит и вече съм го правил на голфа, или да намеря читаво табло. Реших да избера втория вариант, тъй като по оригиналното табло има на няколко видни места дупки, които ме дразнят, и започнах да издирвам табло. Късмета ми се усмихна, и намерих не просто читаво, а много читаво табло, при това не пластмасово, а кожено. Не чаках много, веднага го купих, и вече седи в склада и чака удобен момент за монтаж:
Също така междувременно смених и единия стоп, който беше спукан и лепен безобразно със силикон, но пак течеше, така че вече нямам проблем и с пълненето на багажника с вода.
Пристигна и едно приятно кашонче от Германия, което принципно поръчах за Джетата, но на база приятната и возия реших за момента да я оставя оригинална. Съответно голфа ще намаже новото окачване, така или иначе направо си плаче за него, новите тампони също вече са налични и предстои монтаж:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта