Колата е страхотна! Една истинска класика в автомобилостроенето!
Но, както са тръгнали еко мерките, след някакво време, ще има ли къде да я караш?
1986 Vw Golf GTI 16V KR
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Аз моята я карам като порше
Няма начин да ѝ тупам прахоляка, докато гние в гаража, прекалено много я харесвам.
Няма начин да ѝ тупам прахоляка, докато гние в гаража, прекалено много я харесвам.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
След 245000 мейла с werk34 и 2 месеца чакане, най-после пристигна тъпото уплътнение за шибидаха, плюс още няколко кирийки. Което значи, че съвсем скоро ще има игра.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Тегава работа са тези във Верк. Аз не успях да се разбера с тях. Оти не свирна да ми викнеш две и за мен - че и двете ми машини са с люкове, пусто...
Каране му е майката
Каране му е майката
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Няма да има проблеми с еко швестерите ако отговаря на това
"Пътно превозно средство с музеен или исторически интерес" е ППС, което е най-малко на 30 години, запазено и поддържано в изправно състояние, близко до оригиналното, не се използва преимуществено като транспорт за ежедневни нужди, част от историческото и културното наследство, като това е удостоверено с карта за идентичност." - Наредба № Н-3 от 18 февруари 2013 г - В сила от 01.03.2013 г. - Обн. ДВ. бр.21 от 1 Март 2013 г.
"Пътно превозно средство с музеен или исторически интерес" е ППС, което е най-малко на 30 години, запазено и поддържано в изправно състояние, близко до оригиналното, не се използва преимуществено като транспорт за ежедневни нужди, част от историческото и културното наследство, като това е удостоверено с карта за идентичност." - Наредба № Н-3 от 18 февруари 2013 г - В сила от 01.03.2013 г. - Обн. ДВ. бр.21 от 1 Март 2013 г.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
stefan4o написа:Тегава работа са тези във Верк. Аз не успях да се разбера с тях. Оти не свирна да ми викнеш две и за мен - че и двете ми машини са с люкове, пусто...
Каране му е майката
Аз бактисах... Оставих сестра ми да се занимава с тях... глупаците 2 пъти изпращат пратката до Варна и тя се ВРЪЩА! Защото в инфото за получател, не попълват телефонния ми номер, пратката седи седмица, или колко беше забравих в офиса и се връща при тях и така 2 пъти.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
"Варна майка"
Добър ден! Преди да се захвана с проклетото външно уплътнение на шибидаха, реших да си сменя маслото. От както имам колата, картера ми седи един мазен и лигав и реших да му сменя гарнитурата. Свалям си аз картера и в момента, в който поглеждам към цедката за маслото, усещам силен напън в седалищната област и прилив на топли и влажни вълни едновременно , но преди да е станало късно разбрах, че просто някой се е накендзал и това не бях аз, със силикона на гарнитурата, която беше до момента на картера.
Реших да сваля и тъпите клапани към радиаторчето на парното за да ги наместя, понеже бяха сложени доста неудобно и маркучите се усукваха в кабелите и другите маркучeтa за вакума. И при тях изненада Пластмасовия си беше хвърлил леша, парчетиите са го блокирали в някакво положение, реших да сваля и охладителя за маслото за да го почистя и проверя за още парчаляци. Добре, че пазя тея гадни клапани за парното от стария голф...
Добър ден! Преди да се захвана с проклетото външно уплътнение на шибидаха, реших да си сменя маслото. От както имам колата, картера ми седи един мазен и лигав и реших да му сменя гарнитурата. Свалям си аз картера и в момента, в който поглеждам към цедката за маслото, усещам силен напън в седалищната област и прилив на топли и влажни вълни едновременно , но преди да е станало късно разбрах, че просто някой се е накендзал и това не бях аз, със силикона на гарнитурата, която беше до момента на картера.
Реших да сваля и тъпите клапани към радиаторчето на парното за да ги наместя, понеже бяха сложени доста неудобно и маркучите се усукваха в кабелите и другите маркучeтa за вакума. И при тях изненада Пластмасовия си беше хвърлил леша, парчетиите са го блокирали в някакво положение, реших да сваля и охладителя за маслото за да го почистя и проверя за още парчаляци. Добре, че пазя тея гадни клапани за парното от стария голф...
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Прибирам се ония ден, паркирам, въртя ключа да изгася колата и в следващия момент се чува взрив!
Пушаци, облаци, води... Отварям, маркучите здрави, поглеждам радиатора...
Изкарах го за 8 минути с ей тез инструменти, баси майтапа...
Пушаци, облаци, води... Отварям, маркучите здрави, поглеждам радиатора...
Изкарах го за 8 минути с ей тез инструменти, баси майтапа...
Последна промяна от kazakstaneca на Вто 07 фев 2023 23:41, променено общо 2 пъти.
- kazakstaneca
- Мнения: 181
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Радиатора беше на 7 или 8 години пак Нисенс, явно му е дошло времето ли и аз не знам...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта