1986 Vw Golf GTI 16V KR
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Колата е страхотна! Една истинска класика в автомобилостроенето!
Но, както са тръгнали еко мерките, след някакво време, ще има ли къде да я караш?
Но, както са тръгнали еко мерките, след някакво време, ще има ли къде да я караш?
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Аз моята я карам като порше
Няма начин да ѝ тупам прахоляка, докато гние в гаража, прекалено много я харесвам.

Няма начин да ѝ тупам прахоляка, докато гние в гаража, прекалено много я харесвам.
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
След 245000 мейла с werk34 и 2 месеца чакане, най-после пристигна тъпото уплътнение за шибидаха, плюс още няколко кирийки. Което значи, че съвсем скоро ще има игра. 

- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Тегава работа са тези във Верк. Аз не успях да се разбера с тях. Оти не свирна да ми викнеш две и за мен - че и двете ми машини са с люкове, пусто...
Каране му е майката
Каране му е майката

- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Няма да има проблеми с еко швестерите ако отговаря на това
"Пътно превозно средство с музеен или исторически интерес" е ППС, което е най-малко на 30 години, запазено и поддържано в изправно състояние, близко до оригиналното, не се използва преимуществено като транспорт за ежедневни нужди, част от историческото и културното наследство, като това е удостоверено с карта за идентичност." - Наредба № Н-3 от 18 февруари 2013 г - В сила от 01.03.2013 г. - Обн. ДВ. бр.21 от 1 Март 2013 г.
"Пътно превозно средство с музеен или исторически интерес" е ППС, което е най-малко на 30 години, запазено и поддържано в изправно състояние, близко до оригиналното, не се използва преимуществено като транспорт за ежедневни нужди, част от историческото и културното наследство, като това е удостоверено с карта за идентичност." - Наредба № Н-3 от 18 февруари 2013 г - В сила от 01.03.2013 г. - Обн. ДВ. бр.21 от 1 Март 2013 г.
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
stefan4o написа:Тегава работа са тези във Верк. Аз не успях да се разбера с тях. Оти не свирна да ми викнеш две и за мен - че и двете ми машини са с люкове, пусто...
Каране му е майката
Аз бактисах...



- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
"Варна майка"
Добър ден! Преди да се захвана с проклетото външно уплътнение на шибидаха, реших да си сменя маслото. От както имам колата, картера ми седи един мазен и лигав и реших да му сменя гарнитурата. Свалям си аз картера и в момента, в който поглеждам към цедката за маслото, усещам силен напън в седалищната област и прилив на топли и влажни вълни едновременно
, но преди да е станало късно разбрах, че просто някой се е накендзал и това не бях аз, със силикона на гарнитурата, която беше до момента на картера.
Реших да сваля и тъпите клапани към радиаторчето на парното за да ги наместя, понеже бяха сложени доста неудобно и маркучите се усукваха в кабелите и другите маркучeтa за вакума. И при тях изненада
Пластмасовия си беше хвърлил леша, парчетиите са го блокирали в някакво положение, реших да сваля и охладителя за маслото за да го почистя и проверя за още парчаляци. Добре, че пазя тея гадни клапани за парното от стария голф...

Добър ден! Преди да се захвана с проклетото външно уплътнение на шибидаха, реших да си сменя маслото. От както имам колата, картера ми седи един мазен и лигав и реших да му сменя гарнитурата. Свалям си аз картера и в момента, в който поглеждам към цедката за маслото, усещам силен напън в седалищната област и прилив на топли и влажни вълни едновременно


Реших да сваля и тъпите клапани към радиаторчето на парното за да ги наместя, понеже бяха сложени доста неудобно и маркучите се усукваха в кабелите и другите маркучeтa за вакума. И при тях изненада

- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Прибирам се ония ден, паркирам, въртя ключа да изгася колата и в следващия момент се чува взрив!
Пушаци, облаци, води... Отварям, маркучите здрави, поглеждам радиатора...
Изкарах го за 8 минути с ей тез инструменти, баси майтапа...




Пушаци, облаци, води... Отварям, маркучите здрави, поглеждам радиатора...
Изкарах го за 8 минути с ей тез инструменти, баси майтапа...
Последна промяна от kazakstaneca на Вто 07 фев 2023 23:41, променено общо 2 пъти.
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Радиатора беше на 7 или 8 години пак Нисенс, явно му е дошло времето ли и аз не знам...


- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Доста време мина. Реших, че тази кола ще се пребоядисва. Реших, че ще изкарам двигателя, защото исках предните две греди, които го държат да се боядисат прахово както и основата над тях, дифузьора на водния радиатор и още няколко дреболии. Отделно имаше ръжда под акумулатора и рога беше одран от свалянето на скоростната кутия преди няколко години.
Всичко върви прекрасно, за норматив вадя греди мреди, скорости, двигател.. и идва ред да сваля пластмасовите вежди от калниците. Дроб сърма... предните калници тотал щета, под веждите няма метал, задните калници по-малко мизерия, ама и там шит. С 269 зора намерих читави калници 86 набор, то без дупки за лайсни, без извивки за брони и т.н. Преден капак имах както и чисто нова престилка за под предната броня, понеже моята беше натисната, предполагам от бордюр още при закупуването на колата.
Знаете как в един момент вратичките на капачките за резервоара, започват да не се затварят плътно. Реших, че сега е момента да се захвана с тоя косур... Свалих резервоара... И там леш... Дупка в подкалника към багажника, бяха се отделили ботуша и подкалника от заварките, направо виждах как макферсона барабар с целия амортисьор се забиват в тавана на колата като по клиповете в нета...
Всичко върви прекрасно, за норматив вадя греди мреди, скорости, двигател.. и идва ред да сваля пластмасовите вежди от калниците. Дроб сърма... предните калници тотал щета, под веждите няма метал, задните калници по-малко мизерия, ама и там шит. С 269 зора намерих читави калници 86 набор, то без дупки за лайсни, без извивки за брони и т.н. Преден капак имах както и чисто нова престилка за под предната броня, понеже моята беше натисната, предполагам от бордюр още при закупуването на колата.
Знаете как в един момент вратичките на капачките за резервоара, започват да не се затварят плътно. Реших, че сега е момента да се захвана с тоя косур... Свалих резервоара... И там леш... Дупка в подкалника към багажника, бяха се отделили ботуша и подкалника от заварките, направо виждах как макферсона барабар с целия амортисьор се забиват в тавана на колата като по клиповете в нета...
Последна промяна от kazakstaneca на Пон 02 юни 2025 22:35, променено общо 1 път.
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
То в първия момент не знаеш кое е по-добре, да се отпуснеш и да се насереш заради гнилоча, или да се стиснеш и да си кажеш, добре че започнах филма и сега ще се оправят тея неща. 

- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- kazakstaneca
- Мнения: 188
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1986 Vw Golf GTI 16V KR
Дойде ред на сладката част. Обаче... тооо това на пясък, онова на пясък.... сега пък не върви това така да го сложа, айде галванизация. Първо бяха 12 детайла, после станаха 120 и така...
Поръчах нови винили, паснаха перфектно.
Поръчах нови винили, паснаха перфектно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта