


Един рядък автомобил Ибиза 021А
- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Новите джантички
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 15:07
- Автомобил: E46 318i
- Двигател: M43B19
- Местоположение: Шумен
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Браво колега,и аз имам допир до такава ибиза самоче е 1.5 100 к.с , това нещо върви на гръм ... евала евала много е добра колицата чакаме още снимки 

- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
БЛАГОДАРЯ
Ако някой колега може да ми намери преден десен калник от такава ибиза ще съм му много благодарен,разбира се калника да е здрав.Трябва ми понеже мен ме удариха миналата година точно там и сега по него има много кит и е деформиран до мигача много лошо,пък и има леко корозия пак до мигача,а и сега замислям раздувки заради джантичките и искам да е на здрав калник.
Дано се намери нещо и предварително благодаря.

Ако някой колега може да ми намери преден десен калник от такава ибиза ще съм му много благодарен,разбира се калника да е здрав.Трябва ми понеже мен ме удариха миналата година точно там и сега по него има много кит и е деформиран до мигача много лошо,пък и има леко корозия пак до мигача,а и сега замислям раздувки заради джантичките и искам да е на здрав калник.

Дано се намери нещо и предварително благодаря.
- didinka
- Мнения: 238
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 17:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Красота, браво за ентусиазма колега и с интерес ще следя темата 

- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Радвам се да съобщя ,че отзад вече съм на дискове. Темата изостана малко но пак заради липса на средства работата се развива бавно ,но все пак върви. Колата отзад е оригинално с барабанчета ,но дори с нови накладки не спираше никак. Бяха "Бош" , минах на "Локинг" и двете бяха чисто нови и "Локинг" спираха по добре ,но изобщо не беше достатъчно. След голямо търсене на информация намерих нещо доста оскъдно ,но достатъчно да разбера че дори с нови барабани и накладки няма да спира добре и след това разбрах че отзад стават дискове от Ланчиа Призма ,Делата ,Фиат Регата , Ритмо ,128 .Тези автомобили обаче за моя жалост в България са на изчезване и то тези с дискове отзад които да стават за нещо. Един ден обаче съвсем случайно намерих всичко необходимо дискове, главини, оси, и апарати. Бяха в много лошо състояние ,за жалост нямам снимки в предишното им състояние . След обстоен преглед главините бяха с разбити лагери ,а това значеше че трябва да сменя целите главини ,понеже лагера им беше заедно с главината и не се вади ,трябваха и нови дискове и накладки. Реших да взема нови накладки и дискове "Локинг" ,понеже съм си доволен от марката пък и нямах голям избор от марки.


Проблема с главините го реших като сложа моите понеже имат възможност за смяна на лагерите и са с чисто нови лагери.


След това започна разглобяването по колата.


След като разглобих колата ,разглобих и всичко което купих и почистих добре с телена четка ,грундирах и на някои места пръснах в червено със спрейче. След това започна голямото сглобяване ,голямо защото имаше доста спънки които се решиха в последствие.


Тук съм сложил и един фланец с дебелина 5мм. между главината и диска, понеже се оказа че главините са еднакви но лагера на моята стои по дълбоко и диска влиза по навътре и не мога да завия апарата.

Диска боядисах в червено ,но в последствие махнах боята.



Започнах да слагам и по колата вече готовите неща и се наложи да отрежа малко от върха на носача понеже опираше в един от болтовете на апарата и не можех да го сложа. След максимално орязване покрай тампона успях да го сложа ,но ако искам да смъкна апарата трябва да отвивам болтовете от амортисьора и носача.



Жилото за ръчната също мина през обработка за да пасне.



Ето и крайния резултат.


Днес поставих новите накладки ,обезвъздуших системата и съм много доволен ,въпреки че предните дискове и накладки са за смяна задните блокират малко след тях. Ръчната обаче не хваща добре и на лявото колело задържа леко понеже опира жилото в носача , но ще измисля нещо за да го поправя. Все пак спирачките които ми бяха по важни станаха перфектни , планирам скоро време да сменя дискове и накладки отпред за марка съм избрал "Брембо" .
Проблема с главините го реших като сложа моите понеже имат възможност за смяна на лагерите и са с чисто нови лагери.
След това започна разглобяването по колата.
След като разглобих колата ,разглобих и всичко което купих и почистих добре с телена четка ,грундирах и на някои места пръснах в червено със спрейче. След това започна голямото сглобяване ,голямо защото имаше доста спънки които се решиха в последствие.
Тук съм сложил и един фланец с дебелина 5мм. между главината и диска, понеже се оказа че главините са еднакви но лагера на моята стои по дълбоко и диска влиза по навътре и не мога да завия апарата.
Диска боядисах в червено ,но в последствие махнах боята.
Започнах да слагам и по колата вече готовите неща и се наложи да отрежа малко от върха на носача понеже опираше в един от болтовете на апарата и не можех да го сложа. След максимално орязване покрай тампона успях да го сложа ,но ако искам да смъкна апарата трябва да отвивам болтовете от амортисьора и носача.
Жилото за ръчната също мина през обработка за да пасне.
Ето и крайния резултат.
Днес поставих новите накладки ,обезвъздуших системата и съм много доволен ,въпреки че предните дискове и накладки са за смяна задните блокират малко след тях. Ръчната обаче не хваща добре и на лявото колело задържа леко понеже опира жилото в носача , но ще измисля нещо за да го поправя. Все пак спирачките които ми бяха по важни станаха перфектни , планирам скоро време да сменя дискове и накладки отпред за марка съм избрал "Брембо" .
- mackatasvento
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 14:36
- Автомобил: VW Vento 1.8
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
По-красива Ибиза не съм виждала
записвам се да следя темата

- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Браво колега, на такива хора като теб се кефа дето имат както се вика "ръчички" и изпипват всичко
Успех!


Успех!
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
В голямо приключение си се видял с тези дискови на задния мост, продължавай да подобряваш колата 

- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Снощи изчетох темата ти и съм впечатлен от ентусиазма ти към количката
Липсата на достатъчно финанси не те спира което е
Браво!
Колата е супер и е почти уникат понеже отдавна не съм виждал този модел по улиците (поне в Плевен)
Продължавай напред



Колата е супер и е почти уникат понеже отдавна не съм виждал този модел по улиците (поне в Плевен)
Продължавай напред

- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
БЛАГОДАРЯ на всички
Днес след като имах време пробвах как спира със 100-120 на отсечка по която не се движат коли за по голяма безопасност и задните колела спираха по добре и задницата поднасяше ,от кантарчето регулирах и сега всичко е перфектно със по висока скорост ,а с 50 май спират само предните ,но за сега ще е така ,докато не купя и предни дискове и накладки и тогава предполагам всичко ще се нормализира ,понеже сегашните са доста окаяни и за разлика от задните ,предните им трябва доста по голямо усилие за да спрат.
Предните са 150 лв. дисковете BREMBO и накладките 32 лв. също BREMBO ,надявам се скоро да се сдобия с тях и още няколко неща по окачването и да развивам темата малко по малко.


Днес след като имах време пробвах как спира със 100-120 на отсечка по която не се движат коли за по голяма безопасност и задните колела спираха по добре и задницата поднасяше ,от кантарчето регулирах и сега всичко е перфектно със по висока скорост ,а с 50 май спират само предните ,но за сега ще е така ,докато не купя и предни дискове и накладки и тогава предполагам всичко ще се нормализира ,понеже сегашните са доста окаяни и за разлика от задните ,предните им трябва доста по голямо усилие за да спрат.
Предните са 150 лв. дисковете BREMBO и накладките 32 лв. също BREMBO ,надявам се скоро да се сдобия с тях и още няколко неща по окачването и да развивам темата малко по малко.

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Евала колега, за ентосиазма с който правиш колата! Карал съм такова сеат-че само, че 1.2 мотор систем порше, не върви много но са здрави!
п.п Ако искаш, мога да ти оредя така кола, вървяща само, че по стария модел за части, ако се интерсуваш пиши Л.С
п.п Ако искаш, мога да ти оредя така кола, вървяща само, че по стария модел за части, ако се интерсуваш пиши Л.С

- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Здравейте ,днес направих малко промени по окачването.Отпред съм с червени пружини и днес ги срязах с по една навивка а отзад както по рано споделих съм с ресор с 2 листа.Бях му сложил още един лист да станат ,твърдостта беше супер но естествено се вдигна дост . Не можех да я гледам така висока и без това не карам колата много реших да оставя само един лист и резултата с височината беше добър ,но само това без никаква твърдост.Естествено това е временно за да направя раздувките на веждите след това ще направя доста промени които ще споделя след тяхното осъществяване.
Ето и малко снимчици.В момента колата е на около 8 см. от земята и ще я смъкна още.
Ето и малко снимчици.В момента колата е на около 8 см. от земята и ще я смъкна още.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Хубава стойка се е получила 

- pesho_910926
- Мнения: 51
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: silistra
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Колеги дойде време да се захвана с раздуване на калниците ,или по точно на веждите
.Изобщо не ми се пипаха но нямаше как ,колата е с малки калници за тия 8j джанти и с оригиналното окачване нямаше да има проблем но на мен не ми се кара висока кола.
Та ето и снимчиците.
Тук започнах с разчертаване.Използвах оригиналната пластмасова вежда ,като я наложих и очертах по нея.


Вече срязана само външната ламарина.

Тук вече съм оформил и вътрешната ламарина(под калника).


Целта на тези раздувки е колата да събира джантите и колкото и крив да е терена или натоварена да е колата гумите никога да не опират в калниците.За целта махнах задния ресор и пуснах колата само на тампоните,но разбира се гумите бяха много наклонени(мисля че беше камбър или нещо подобно).Аз не искам колата ми да има такива наклони ,понеже ми е малко грозничко и странно пък и не искам да ми износва гумите неравномерно.Задното ми окачване е на принципа на предното ,амортисьора се захваща с два болта за носача и от тези болтове може да се регулира ,само че при мен аз си правя дупките за горния болт на амортисьора елипсовидни ,така че да мога да го регулирам .Та нали съм си строител хванах нивела(терезията) и 4 тротоарни плочки ,поставих ги така че колелата да стъпят на тях и преди да кача кола върху тях ги нивелирах.Разхлабих болтовете на амортисьора и с едно коланче вързано в горния край на джанта и за една греда забита в земята започнах да натягам докато гумата не се изправи вертикално като периодично мерих с малък нивел който е дълъг точно колкото е джантата 14 инча и така си направих стент на задните колела за да разбра как ще стоят колелата и да започна напасването на веждите така че да не опират.Първо ги накълцах след това започна огъване докато постигна формата и извивките които искам ,след това ги прихванахме с по едно парче от електрод за да направя шаблони и да отрежа ламарината с която да изпълним отвора.




Колелата тук не съм ги нивелирал(не съм направил стенд)


В момента съм направил шаблони утре ще си купя ламарина и ще я отрежа и заварим.Нещата вървят бавничко понеже приятел заварчик ми заваря всичко безплатно когато е свободен ,за което съм му много благодарен.Ще правя снимки и ще ги качвам периодично.
Сдобих се най сетне и с ресор от бус Фиат Дукато и след поставянето му очакванията ми се оказаха верни ,на твърдост и височина е идеален.Сега колата е доста стабилна дори с изпуснали амортисьори.
Ето разликата между един лист от моя ресор и този от буса(горния е от буса като съм махнал най-дебелия лист).

Ето и снимка на колата с ресора и крайната височина която целях,по надолу и да искам не може понеже картера е на 4см. от асфалта.


Та ето и снимчиците.
Тук започнах с разчертаване.Използвах оригиналната пластмасова вежда ,като я наложих и очертах по нея.
Вече срязана само външната ламарина.
Тук вече съм оформил и вътрешната ламарина(под калника).
Целта на тези раздувки е колата да събира джантите и колкото и крив да е терена или натоварена да е колата гумите никога да не опират в калниците.За целта махнах задния ресор и пуснах колата само на тампоните,но разбира се гумите бяха много наклонени(мисля че беше камбър или нещо подобно).Аз не искам колата ми да има такива наклони ,понеже ми е малко грозничко и странно пък и не искам да ми износва гумите неравномерно.Задното ми окачване е на принципа на предното ,амортисьора се захваща с два болта за носача и от тези болтове може да се регулира ,само че при мен аз си правя дупките за горния болт на амортисьора елипсовидни ,така че да мога да го регулирам .Та нали съм си строител хванах нивела(терезията) и 4 тротоарни плочки ,поставих ги така че колелата да стъпят на тях и преди да кача кола върху тях ги нивелирах.Разхлабих болтовете на амортисьора и с едно коланче вързано в горния край на джанта и за една греда забита в земята започнах да натягам докато гумата не се изправи вертикално като периодично мерих с малък нивел който е дълъг точно колкото е джантата 14 инча и така си направих стент на задните колела за да разбра как ще стоят колелата и да започна напасването на веждите така че да не опират.Първо ги накълцах след това започна огъване докато постигна формата и извивките които искам ,след това ги прихванахме с по едно парче от електрод за да направя шаблони и да отрежа ламарината с която да изпълним отвора.
Колелата тук не съм ги нивелирал(не съм направил стенд)
В момента съм направил шаблони утре ще си купя ламарина и ще я отрежа и заварим.Нещата вървят бавничко понеже приятел заварчик ми заваря всичко безплатно когато е свободен ,за което съм му много благодарен.Ще правя снимки и ще ги качвам периодично.
Сдобих се най сетне и с ресор от бус Фиат Дукато и след поставянето му очакванията ми се оказаха верни ,на твърдост и височина е идеален.Сега колата е доста стабилна дори с изпуснали амортисьори.
Ето разликата между един лист от моя ресор и този от буса(горния е от буса като съм махнал най-дебелия лист).
Ето и снимка на колата с ресора и крайната височина която целях,по надолу и да искам не може понеже картера е на 4см. от асфалта.
- microelement
- Мнения: 730
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
- Автомобил: Audi B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А
Мога да кажа само Браво
за ентусиазма
това сеатче си е проект и става много красива количка





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта