Първи впечатления, след изминати 1500 километра - колата е доста приятна за каране на дълъг път, двигателя мърка и скорост 140 не се усеща изобщо, доволен съм

Разбира се се появи проблема с микроключето на шофьорската врата, но това е бял кахър
Разхода на гориво в София е малко досаден (между 14 и 20 на 100

), но се свиква, сега като отворят Драган Цанков ще спадне драстично... На дълъг път ми дава странно нисък разход, може и нещо да не съм го засякъл правилно, но бих бил безкрайно щстлив ако остане такъв - 7,3/100, преди 2 години имах един е200 компресор, който ми даваше такъв разход и бях много впечатлен, че кола 200 коня може да върви много и да харчи малко, но той беше със 6 скорости, а пасата е с 5, а и с 2 цилиндъра повече
Понеже ми се налага да карам всеки ден по поне 30-40 километра градско (при средно 16/100 разход сметката е плашеща - 450 лева на месец за бензин), колата се сдоби с ГИ, не е за хвалба, но нямаше как, факт е че това ми е първата кола на газ, а съм сменил поне 20 бензинки... изневерих на себе си, но... 240 лева за газ на месец не са за подценяване...

Благодарение на Кирил Чернев

колата вече върви добре и на газ, ем че човека не е газаджия знае трикчета, които карат коли като тази да понасят по-добре съсипването с газ (в газ сервиза ми събраха от 3 реки вода - обеждаваха ме че трябва да смянм бобини и кабели, а се оказа, че с "по-затворени" свещи колата заспа на газ).
Та така, на газ установих че няма ограничител и колата си позволява да вдига неприлични скорости, жена ми каза, че вече нямало да ходим никъде без малката, защото съм се държал като отвързан (все пак го играя отговорен родител и когато дъщеря ми е в колата, карам по ограниченията)
