Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
g-man
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 05 ное 2012 15:53
Автомобил: VW Passat Variant 1.9TDI 04.2000
Двигател: ATJ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят нов Passat 2,8 Syncro

Мнениеот g-man » Пет 09 ное 2012 9:08


Ето ги и снимките, пак се извинявам, че не е мита, ще има по-красива сесия събота или неделя като я измия :D

Изображение

---> LINK <---




Потребителски аватар
g-man
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 05 ное 2012 15:53
Автомобил: VW Passat Variant 1.9TDI 04.2000
Двигател: ATJ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят нов Passat 2,8 Syncro

Мнениеот g-man » Пон 12 ное 2012 10:33


Ето я лъсната :)

--->> LINK <<---

Oстава да и пастирам фаровете, но още съм в дилема дали да ги оправя или да ги сменя с такива с лупи :|
Има и една забележка на капака на багажника, но може би с нея ще се заема пролетта.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Моят нов Passat 2,8 Syncro

Мнениеот bayspiro » Пон 12 ное 2012 11:08


g-man написа:......
Миналата седмица я изпрах основно

Изображение

:arrow: Снимки на втора страница :!:

Честито колега! Само бензинец да сипваш, но в цитата горе, виждам една лимонка. Дано не си направил грешката да и переш мокетите на пода в някоя автомивка, че се запознаеш с една гад - комфорт-модула. Той се намира под чергата в краката на шофьора и нашите перачи го давят от раз, а цената му е scare scare . В същата връзка провери и пластмасовите тапи отдолу на купето зад предните колела-любима цел на крокодилите на гумаджиите. За да ти се изясни, напиши в търсачката " комфорт модул" и глей ко ша стане!


Потребителски аватар
g-man
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 05 ное 2012 15:53
Автомобил: VW Passat Variant 1.9TDI 04.2000
Двигател: ATJ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят нов Passat 2,8 Syncro

Мнениеот g-man » Пон 12 ное 2012 12:39


Хмм, това за комфорт модула не го знаех, с парцал я прах отвъре, не съм я мокрил много, че не е лято да изсъхне :)
На автомивката им казах само външно да я минат и прозорците да измият, аз си я измих отвътре, с парцалче и кофа пред гаража, за освежаване. Кожите по седалките, вратите и таблото ги минах с препарат за кожа, с който си минавах кожения салон на старото Волво, и бях много доволен. Тавана не съм го пипал, защото е чист, стария собственик е бил непушач :D


Потребителски аватар
g-man
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 05 ное 2012 15:53
Автомобил: VW Passat Variant 1.9TDI 04.2000
Двигател: ATJ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот g-man » Сря 28 ное 2012 9:53


Първи впечатления, след изминати 1500 километра - колата е доста приятна за каране на дълъг път, двигателя мърка и скорост 140 не се усеща изобщо, доволен съм :)
Разбира се се появи проблема с микроключето на шофьорската врата, но това е бял кахър mhihi
Разхода на гориво в София е малко досаден (между 14 и 20 на 100 :Mr Green Fun ), но се свиква, сега като отворят Драган Цанков ще спадне драстично... На дълъг път ми дава странно нисък разход, може и нещо да не съм го засякъл правилно, но бих бил безкрайно щстлив ако остане такъв - 7,3/100, преди 2 години имах един е200 компресор, който ми даваше такъв разход и бях много впечатлен, че кола 200 коня може да върви много и да харчи малко, но той беше със 6 скорости, а пасата е с 5, а и с 2 цилиндъра повече :Mr Green Fun
Понеже ми се налага да карам всеки ден по поне 30-40 километра градско (при средно 16/100 разход сметката е плашеща - 450 лева на месец за бензин), колата се сдоби с ГИ, не е за хвалба, но нямаше как, факт е че това ми е първата кола на газ, а съм сменил поне 20 бензинки... изневерих на себе си, но... 240 лева за газ на месец не са за подценяване... :(
Благодарение на Кирил Чернев :bowdown колата вече върви добре и на газ, ем че човека не е газаджия знае трикчета, които карат коли като тази да понасят по-добре съсипването с газ (в газ сервиза ми събраха от 3 реки вода - обеждаваха ме че трябва да смянм бобини и кабели, а се оказа, че с "по-затворени" свещи колата заспа на газ).
Та така, на газ установих че няма ограничител и колата си позволява да вдига неприлични скорости, жена ми каза, че вече нямало да ходим никъде без малката, защото съм се държал като отвързан (все пак го играя отговорен родител и когато дъщеря ми е в колата, карам по ограниченията) mhihi


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот MK4 » Сря 28 ное 2012 13:29


Големите двигатели при разумно каране извънградско харчат обидно малко :)

BMW Е46 330i 231 к.с. дава 7/100 с каране по ограниченията.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот feikot » Сря 28 ное 2012 14:57


Честита да ти е колега,да знаеш че е голям звяр


Потребителски аватар
Soze13
Мнения: 207
Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
Автомобил: Passat B5
Двигател: APR
Местоположение: София

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот Soze13 » Сря 28 ное 2012 16:49


Ниския разход извънградско и аз го забелязах, но не исках да споделям за да не ме полазят "разбирачите". Жалко за газта, но пък е по-добър вариант щом караш предимно градско. На мен също ми се наложи тези дни да повъртя повече из София, но 20/100 ми се струва високо :gruebel . По скоро около 15.
Кажи ми ако си решиш проблема с микроключето някъде, че и при мен го има този проблем, а нямам читав електричар.


Потребителски аватар
ValioIliev
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот ValioIliev » Чет 29 ное 2012 3:32


Мишо от Герман ги лекува тия микроключета.


Потребителски аватар
g-man
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 05 ное 2012 15:53
Автомобил: VW Passat Variant 1.9TDI 04.2000
Двигател: ATJ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот g-man » Чет 29 ное 2012 10:05


Soze13 написа:...но 20/100 ми се струва високо :gruebel

Зависи по кое време караш :)
Сутрин и вечер беше ад до сега, днес стигнах с 15 минути по-бързо, защото отвориха Драган Цанков, преди тия 15 минути ги висях в задръстване на семинарията или на орлов мост... До месец-два като отворят и Гешов ще се родя :D

ValioIliev написа:Мишо от Герман ги лекува тия микроключета.

Можеш ли да ми дадеш повече информация за лечението което прилага и за самия него, как да го намеря, благодаря ти предварително.


Потребителски аватар
ValioIliev
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот ValioIliev » Съб 01 дек 2012 9:52


Не знам как ги лекува, ето темата им viewtopic.php?f=13&t=7096


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот kiro rachnata » Съб 01 дек 2012 12:02


Прекрасен автомобил колега,много да те радва!Интересно ми е дали има някаква разлика в трансмисията или само в табелката между Пасат 4моушън и сунхро?То е ясно че е торсен но и за табелката вече ми се изясни както и защо не съм виждал Бoра с такава табелка а Голф има.

Последна промяна от kiro rachnata на Съб 01 дек 2012 23:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот samo_pechka » Съб 01 дек 2012 17:34


Всички надлъжни , са торсен изпълнение , независимо от табелките :).А напречните мотори - виско или халдекс .И аз не го знаех това , но в нашия форум научих love.vwclub


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот feikot » Съб 01 дек 2012 17:49


Първите Б5 4х4 са с надпис Синхро.Това е търговска марка и има доста изписано тук.Важно е как е разположен двигателя.Надлъжен-Торсен,напречен-Халдекс. Вискомуфа е само при голф 2 и 3,съответно и при пасат (не съм 100% дали е само виско муфа,че ми се върти и нещо за халдекс при Г3)


Потребителски аватар
g-man
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 05 ное 2012 15:53
Автомобил: VW Passat Variant 1.9TDI 04.2000
Двигател: ATJ
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят нов Passat B5 - 2,8 V6 Syncro

Мнениеот g-man » Вто 04 дек 2012 13:10


Падна снега и започна веселбата :banana
Колата се държи много добре на пътя, разходих се до Бистрица, много е забавно по завоите :Mr Green Fun
Най-общо казано - доволен съм как се кара зимата, предишната ми кола беше Волво ХС70, разликата в задвижването е много осезаема, волвото беше с Халдекс 75/25 и реално докато не превърти предните гуми си е кола с предно...



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта