В немско бях питал аз. В официален представител /магазин/сервиз ауди. Приемчик ми каза на 190 сменяме, викам то ще мине години с моето каране ( карам и други , оттам км на година последно време около 15-16к.км конкретно за питания автомобил) .
Ми нямало проблем, на 190 кога стане...
Казвам дай да сменяме на 120, плащам . Мне... пак не става ( в официала ) Тия хептен пощуряха по зелените политики .
Добре, че не им се връзвам на ЛЛ интервалите за смяна на маслото . Сменям си го вкъщи с ОЕ филтър на десятка д/г/ км.
Млъкнах , благодарих за отделеното време и излязох .
Честно няма как да чакам до тия км, то ще стане минимум 12 години общо , може и малко отгоре докато "набера" посочените км. Ще си го сменя сам превантивно на 120-130 ( и всичко прилежащо край смяната )
VW Passat B8 BiTDI Oryxweiss Perleffekt
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20220
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 BiTDI Oryxweiss Perleffekt
Доколкото съм чел различни източници - Ангренаж се сменя на 210 000 при 1.6 и 2.0 TDI, a при BiTDI на 120 000 (това е официална информация от VW - качил съм и документ в това мнение). Относно години - няма официален документ, но неофициално са 7 за първа смяна ако не е минал километрите и след това на всеки 120 000 км. Също по неофициална информация - ремък на маслената помпа на всяка втора смяна на ангренажа.
Също така по мнение на хората в сервиза, водните помпи в болшинството от случаите не успяват да изкарат до тези километри/години. За удължаване на живота им се препоръчва смяна на антифриза на всеки 3 години.
Преди 10 000 км ползвах добавката на Marly Ultra Cleaner DPF 1.5 л., която мога да препоръчам. Отрази се доста добре на километрите, които минавам между регенерациите при градско каране - 220-230 км., като преди това се беше случвало и на 120 км градско да направи регенерация.
Предишният Passat 190 кс правеше по 230-250 км градско между регенерациите, но естествено с по-малък разход на гориво с около 12%. Запълването на DPF зависи доста и от количеството изгоряло гориво, което е минало през него.
Затова сега пак сложих от тази добавка, с цел профилактика, защото през зимния период много малко съм карал извънградско и регенерациите започнаха да са през 180-200 км. Ще пиша след няколко хиляди километра как се е отразило.
Също така по мнение на хората в сервиза, водните помпи в болшинството от случаите не успяват да изкарат до тези километри/години. За удължаване на живота им се препоръчва смяна на антифриза на всеки 3 години.
Преди 10 000 км ползвах добавката на Marly Ultra Cleaner DPF 1.5 л., която мога да препоръчам. Отрази се доста добре на километрите, които минавам между регенерациите при градско каране - 220-230 км., като преди това се беше случвало и на 120 км градско да направи регенерация.
Предишният Passat 190 кс правеше по 230-250 км градско между регенерациите, но естествено с по-малък разход на гориво с около 12%. Запълването на DPF зависи доста и от количеството изгоряло гориво, което е минало през него.
Затова сега пак сложих от тази добавка, с цел профилактика, защото през зимния период много малко съм карал извънградско и регенерациите започнаха да са през 180-200 км. Ще пиша след няколко хиляди километра как се е отразило.