В немско бях питал аз. В официален представител /магазин/сервиз ауди. Приемчик ми каза на 190 сменяме, викам то ще мине години с моето каране ( карам и други , оттам км на година последно време около 15-16к.км конкретно за питания автомобил) .
Ми нямало проблем, на 190 кога стане...
Казвам дай да сменяме на 120, плащам . Мне... пак не става ( в официала ) Тия хептен пощуряха по зелените политики .
Добре, че не им се връзвам на ЛЛ интервалите за смяна на маслото . Сменям си го вкъщи с ОЕ филтър на десятка д/г/ км.
Млъкнах , благодарих за отделеното време и излязох .
Честно няма как да чакам до тия км, то ще стане минимум 12 години общо , може и малко отгоре докато "набера" посочените км. Ще си го сменя сам превантивно на 120-130 ( и всичко прилежащо край смяната )



VW Passat B8 BiTDI Oryxweiss Perleffekt
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20287
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 BiTDI Oryxweiss Perleffekt
Доколкото съм чел различни източници - Ангренаж се сменя на 210 000 при 1.6 и 2.0 TDI, a при BiTDI на 120 000 (това е официална информация от VW - качил съм и документ в това мнение). Относно години - няма официален документ, но неофициално са 7 за първа смяна ако не е минал километрите и след това на всеки 120 000 км. Също по неофициална информация - ремък на маслената помпа на всяка втора смяна на ангренажа.
Също така по мнение на хората в сервиза, водните помпи в болшинството от случаите не успяват да изкарат до тези километри/години. За удължаване на живота им се препоръчва смяна на антифриза на всеки 3 години.
Преди 10 000 км ползвах добавката на Marly Ultra Cleaner DPF 1.5 л., която мога да препоръчам. Отрази се доста добре на километрите, които минавам между регенерациите при градско каране - 220-230 км., като преди това се беше случвало и на 120 км градско да направи регенерация.
Предишният Passat 190 кс правеше по 230-250 км градско между регенерациите, но естествено с по-малък разход на гориво с около 12%. Запълването на DPF зависи доста и от количеството изгоряло гориво, което е минало през него.
Затова сега пак сложих от тази добавка, с цел профилактика, защото през зимния период много малко съм карал извънградско и регенерациите започнаха да са през 180-200 км. Ще пиша след няколко хиляди километра как се е отразило.
Също така по мнение на хората в сервиза, водните помпи в болшинството от случаите не успяват да изкарат до тези километри/години. За удължаване на живота им се препоръчва смяна на антифриза на всеки 3 години.
Преди 10 000 км ползвах добавката на Marly Ultra Cleaner DPF 1.5 л., която мога да препоръчам. Отрази се доста добре на километрите, които минавам между регенерациите при градско каране - 220-230 км., като преди това се беше случвало и на 120 км градско да направи регенерация.
Предишният Passat 190 кс правеше по 230-250 км градско между регенерациите, но естествено с по-малък разход на гориво с около 12%. Запълването на DPF зависи доста и от количеството изгоряло гориво, което е минало през него.
Затова сега пак сложих от тази добавка, с цел профилактика, защото през зимния период много малко съм карал извънградско и регенерациите започнаха да са през 180-200 км. Ще пиша след няколко хиляди километра как се е отразило.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20287
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 BiTDI Oryxweiss Perleffekt
Преди около 10к км (малко след 60000 км) се появи една лека вибрация и по-скоро шум/бучене при спиране от високи скорости (над 160).
Съответно реших да сменя отпред дискове и накладки, а отзад само накладки и ги купих. За съжаление предни дискове 340 мм няма Ate Power Disc, та взех обикновени. От Power Disk бях много доволен на предишния Passat. След смяната на предните дискове и накладки, бученето изчезна. На колата бяха оригиналните дискове и вероятно можеха да карат още, но така или иначе бях купил нов комплект дискове с накладки и ги смених.
Последно колата стана на 70 000 и смених масло и филтри. Маслото отново е Ravenol VMP 5w30, а филтрите отново са MAHLE. За мен това е най-доброто за моята кола. Оставям си тук номерата:
MAHLE OX787D
MAHLE KX386
MAHLE LX4077
MAHLE LAO888
С маслото смених и задните накладки, които вече бяха на финала. Много съм доволен от спирането с Ate дисковете отпред и вече като смених и задните накладки, колата спира доста добре, без шумове и без колебания.
Наскоро се счупи и едната задна биалетка. Поръчал съм 2 оригинални.
Съответно реших да сменя отпред дискове и накладки, а отзад само накладки и ги купих. За съжаление предни дискове 340 мм няма Ate Power Disc, та взех обикновени. От Power Disk бях много доволен на предишния Passat. След смяната на предните дискове и накладки, бученето изчезна. На колата бяха оригиналните дискове и вероятно можеха да карат още, но така или иначе бях купил нов комплект дискове с накладки и ги смених.
Последно колата стана на 70 000 и смених масло и филтри. Маслото отново е Ravenol VMP 5w30, а филтрите отново са MAHLE. За мен това е най-доброто за моята кола. Оставям си тук номерата:
MAHLE OX787D
MAHLE KX386
MAHLE LX4077
MAHLE LAO888
С маслото смених и задните накладки, които вече бяха на финала. Много съм доволен от спирането с Ate дисковете отпред и вече като смених и задните накладки, колата спира доста добре, без шумове и без колебания.
Наскоро се счупи и едната задна биалетка. Поръчал съм 2 оригинални.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта