Golf MK2 Edition One

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот Spas » Сря 12 юни 2013 8:38


Не забравяй, че семерингите се набиват със втулка, а след това колелата се затягат със динамометричен ключ! Да няма после: Ами развило ми се е колелото и мотора е дроб. :th_up




Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот AE86 » Сря 12 юни 2013 8:46


Аз правих тази процедура скоро и мога да кажа,че само семерината на разпределителния ме изпоти.Другите две долу на паразитния и коляновия вал се предадоха без бой.Бяха си оригиналните с щампи :screwy Иначе взех Герлинг.5.50 лв/бр.Само,че всички ремъци,ролки трябваше да се махнат.Половината мотор оголих.Иначе внимавай със зацепването Илияне ;) Успех


golfmk1
Low rider
Мнения: 5574
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот golfmk1 » Сря 12 юни 2013 8:48


Елринг да са били :rolleyes


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1374
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Сря 12 юни 2013 9:21


golfmk1 написа:Не изключвай вариянта да е гарнитурата на капака на главата icon_idea

Сменена е с гумена на Виктор Рейнц... В началото на темата съм писал. Смених също и шпилките, че вървяха с нея. В момента теч има само от лявата страна и силно ме съмнява, че е от разпределителния, защото като махна пластмасата и под колелото се вижда в средата, точно където е текло маслото, как е по - чисто, а около него е на магарица :11

toshara написа:...


AE86 написа:...

Toшко, Малчо - Благодаря за съветите, за зацепването ще ползвам жокер "обади се на приятел" за да не стане някой гаф :mhihi


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1374
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Чет 13 юни 2013 19:29


Днес взех семеринги за валовете и ангренаж. Избрах Corteco за семеринги и Continental за ремъци. До сега гледах теми из форума, а и съм отворил едно ръководство, но не можах да намеря точно какви са белезите. Аутодатата нещо ми се пре**а, но доколкото си спомням и там имаше 2 варианта на белезите. Та въпросът ми е кои белези да гледам точно - отпред или отзад на зъбните колела? В кое положение в отворчето на маховика ми се показва 0 и в кое положение се показва резка? Ще бъда адски благодарен, ако някой ми изпрати на Л.С., че и тук, информация за правилното зацепване на ремъка. Припомням - двигателят ми е PF - 79kw - 107hp. Поздрави!

п.п. ако някой ги знае, може да ми напише телефонният номер на Л.С. и да се чуем с него, та да ми обясни по - подробно :)


Потребителски аватар
DaNicHeLi
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
Автомобил: Golf IV
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот DaNicHeLi » Чет 13 юни 2013 20:18


Качвам ти двата варианта,в единия случай белега на разпределителния вал е отпред на колелото,а при втория вариант е от зад,зацепи първо белега коляновия вал,после на разпределителния и ще видиш кой вариант си:
var 1.JPG

2 var.JPG


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1374
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Пет 14 юни 2013 17:09


Най - сетне приключих. Най - съм щастлив, че всичко свърших абсолютно сам! Смених семерингите, ремъчето и ролката. Двигателят преди да се монтират новите части беше измит хубаво с обезмаслител и работата започна... Странното е, че когато коляновият вал беше на ГМТ или 0, белегът на разпределителния вал беше с един зъб напред, а на маслената помпа с един зъб надолу. Слагам снимка, правена на Paint, за да се види за какво точно иде реч
Изображение

старата ролка
Изображение

Изображение

Вижда се как е текло от семеринга
Изображение

ГМТ - Благодаря за личните, които Toshara ми написа. Бяха много полезни! :bowdown
Изображение

всичко вече наредено.
Изображение

Изображение

Наложи се да сваля още веднъж демферната шайба, защото ламаринката, която стои зад ремъците опираше в маслената помпа и издаваше страшни звуци :11 :scare3
Естествено, като отворих делкото и нищо не беше на мястото си. Сложих го на белега, както колегата Даничели :bowdown ми показа на една от снимките, и колата запали макар и без алтернатор :redface :a040 Междувременно почистих дросела, защото малката клапа беше... :stumm. В момента единственото нещо, което не ми харесва толкова е, че паленето като че ли съвсем леко се забави, но пък има огроомна разлика в работата на мотора. Предстои ревизия на стартера, и тогава ще кажа със сигурност как е паленето. Поздрави!

п.п. Цялата музика ми струваше
Семеринги - 2бр Corteco - 10лв
Ремък Континентал - 12 (дванадесет) лв
Ролка имах, но мисля, че за нея дадох към 20лв
Канални ремъци Континентал - 10лв
Цялата тая музика - грубо - 50лв
Няма да карам нова кола! Накарал съм се!!!


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот toshara » Пет 14 юни 2013 18:22


1-2mm делкото обратно на часовниковата стрелка би трябвало да подобри паленето :smile


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1374
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Пет 14 юни 2013 18:25


toshara написа:1-2mm делкото обратно на часовниковата стрелка би трябвало да подобри паленето :smile

И това ще се направи, но ще бъде със стробоскоп. Моята работа по центровките на колата, ремъци и каквито и да е други, ПРИКЛЮЧИ! Само се питам защо по дяволите е бил зацепен така старият ремък??? :gruebel


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот ZeroCool » Съб 15 юни 2013 0:24


iliankocov написа:
toshara написа:1-2mm делкото обратно на часовниковата стрелка би трябвало да подобри паленето :smile

И това ще се направи, но ще бъде със стробоскоп. Моята работа по центровките на колата, ремъци и каквито и да е други, ПРИКЛЮЧИ! Само се питам защо по дяволите е бил зацепен така старият ремък??? :gruebel



Сигурно щото МАЙСТОР го е зацепвал.....не някой такъв като тебе дето нищо незнае ама пипа :) :)
Аз за близо 150-200 кинта направих ревизия и тунинг на главата това със смяната на маслото :):) Нови коли не съм карал като мои....ама съм карал едно бмв....де стартирах от 100 кинта за най-малкото нещо :) :)


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1374
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Съб 15 юни 2013 2:00


Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот ZeroCool » Съб 15 юни 2013 3:31


iliankocov написа:Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?


Не ми схвана сърказма в поста.....

Сега как е или не си я карал още?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот stefan4o » Съб 15 юни 2013 7:21


iliankocov написа:Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?

Вероятно тоя дефект се е дължал на центровката. Отиди на стробоскоп да я светнат да си я провериш на колко градуса е в момента. Относно паленето - нормално е да има разлика с друга центровка. Сега видях доста интересно нещо в Аутодата - при теб дават 6гр. при 2250 об/мин (с изключен вакуум-регулатор). :eek Гледам при другите е все около ПХ на 800-900 оборота - карбовете и монотата. Сега прехвърлих и другите мотори - оказва се, че базовото предварение при 1.8 над 100 коня - т.е. RV,PF,PB и т.н. се мери при 2250 об/мин.


Потребителски аватар
krasi1987
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 27 ное 2011 10:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот krasi1987 » Съб 15 юни 2013 10:30


Евала за положения труд :bowdown :bowdown :bowdown Уникален е :beer


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1374
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Golf MK2 Edition One

Мнениеот iliankocov » Съб 15 юни 2013 10:50


ZeroCool написа:
iliankocov написа:Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?


Не ми схвана сърказма в поста.....

Сега как е или не си я карал още?

Вече ми просветна ;д жалко, че не направих снимки на старото зацепване... просто бях целия в масло. Не съм я карал , щото нямам алтернатор, че шайбата не съм я взел от цинка. Очаквам всичко да стане катоя подкарам, но все пак си мисля, че ще е в положителна насока :). В момента като и настъпя газта от 1500-1600 об. Обръща оборотомера веднага и то без да има някакво чудене. Стефанчо - какъв е тоя е тоя вакуум регулатор? Аз знам, че се изкл. Температурният датчик за да влезе колата в авариен режим. Обясни малко по - подробно за какво става вп. Че майстора едва ли ги знае тези тънкости :11



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта