
Golf MK2 Edition One
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 Edition One
Не забравяй, че семерингите се набиват със втулка, а след това колелата се затягат със динамометричен ключ! Да няма после: Ами развило ми се е колелото и мотора е дроб. 

- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK2 Edition One
Аз правих тази процедура скоро и мога да кажа,че само семерината на разпределителния ме изпоти.Другите две долу на паразитния и коляновия вал се предадоха без бой.Бяха си оригиналните с щампи
Иначе взех Герлинг.5.50 лв/бр.Само,че всички ремъци,ролки трябваше да се махнат.Половината мотор оголих.Иначе внимавай със зацепването Илияне ;) Успех

-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf MK2 Edition One
Елринг да са били 

- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK2 Edition One
golfmk1 написа:Не изключвай вариянта да е гарнитурата на капака на главата
Сменена е с гумена на Виктор Рейнц... В началото на темата съм писал. Смених също и шпилките, че вървяха с нея. В момента теч има само от лявата страна и силно ме съмнява, че е от разпределителния, защото като махна пластмасата и под колелото се вижда в средата, точно където е текло маслото, как е по - чисто, а около него е на магарица

toshara написа:...
AE86 написа:...
Toшко, Малчо - Благодаря за съветите, за зацепването ще ползвам жокер "обади се на приятел" за да не стане някой гаф

- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK2 Edition One
Днес взех семеринги за валовете и ангренаж. Избрах Corteco за семеринги и Continental за ремъци. До сега гледах теми из форума, а и съм отворил едно ръководство, но не можах да намеря точно какви са белезите. Аутодатата нещо ми се пре**а, но доколкото си спомням и там имаше 2 варианта на белезите. Та въпросът ми е кои белези да гледам точно - отпред или отзад на зъбните колела? В кое положение в отворчето на маховика ми се показва 0 и в кое положение се показва резка? Ще бъда адски благодарен, ако някой ми изпрати на Л.С., че и тук, информация за правилното зацепване на ремъка. Припомням - двигателят ми е PF - 79kw - 107hp. Поздрави!
п.п. ако някой ги знае, може да ми напише телефонният номер на Л.С. и да се чуем с него, та да ми обясни по - подробно :)
п.п. ако някой ги знае, може да ми напише телефонният номер на Л.С. и да се чуем с него, та да ми обясни по - подробно :)
- DaNicHeLi
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 Edition One
Качвам ти двата варианта,в единия случай белега на разпределителния вал е отпред на колелото,а при втория вариант е от зад,зацепи първо белега коляновия вал,после на разпределителния и ще видиш кой вариант си:
- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK2 Edition One
Най - сетне приключих. Най - съм щастлив, че всичко свърших абсолютно сам! Смених семерингите, ремъчето и ролката. Двигателят преди да се монтират новите части беше измит хубаво с обезмаслител и работата започна... Странното е, че когато коляновият вал беше на ГМТ или 0, белегът на разпределителния вал беше с един зъб напред, а на маслената помпа с един зъб надолу. Слагам снимка, правена на Paint, за да се види за какво точно иде реч

старата ролка


Вижда се как е текло от семеринга

ГМТ - Благодаря за личните, които Toshara ми написа. Бяха много полезни!

всичко вече наредено.


Наложи се да сваля още веднъж демферната шайба, защото ламаринката, която стои зад ремъците опираше в маслената помпа и издаваше страшни звуци
Естествено, като отворих делкото и нищо не беше на мястото си. Сложих го на белега, както колегата Даничели
ми показа на една от снимките, и колата запали макар и без алтернатор
Междувременно почистих дросела, защото малката клапа беше...
. В момента единственото нещо, което не ми харесва толкова е, че паленето като че ли съвсем леко се забави, но пък има огроомна разлика в работата на мотора. Предстои ревизия на стартера, и тогава ще кажа със сигурност как е паленето. Поздрави!
п.п. Цялата музика ми струваше
Семеринги - 2бр Corteco - 10лв
Ремък Континентал - 12 (дванадесет) лв
Ролка имах, но мисля, че за нея дадох към 20лв
Канални ремъци Континентал - 10лв
Цялата тая музика - грубо - 50лв
Няма да карам нова кола! Накарал съм се!!!
старата ролка
Вижда се как е текло от семеринга
ГМТ - Благодаря за личните, които Toshara ми написа. Бяха много полезни!

всичко вече наредено.
Наложи се да сваля още веднъж демферната шайба, защото ламаринката, която стои зад ремъците опираше в маслената помпа и издаваше страшни звуци


Естествено, като отворих делкото и нищо не беше на мястото си. Сложих го на белега, както колегата Даничели




п.п. Цялата музика ми струваше
Семеринги - 2бр Corteco - 10лв
Ремък Континентал - 12 (дванадесет) лв
Ролка имах, но мисля, че за нея дадох към 20лв
Канални ремъци Континентал - 10лв
Цялата тая музика - грубо - 50лв
Няма да карам нова кола! Накарал съм се!!!
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Golf MK2 Edition One
1-2mm делкото обратно на часовниковата стрелка би трябвало да подобри паленето 

- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK2 Edition One
toshara написа:1-2mm делкото обратно на часовниковата стрелка би трябвало да подобри паленето
И това ще се направи, но ще бъде със стробоскоп. Моята работа по центровките на колата, ремъци и каквито и да е други, ПРИКЛЮЧИ! Само се питам защо по дяволите е бил зацепен така старият ремък???

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf MK2 Edition One
iliankocov написа:toshara написа:1-2mm делкото обратно на часовниковата стрелка би трябвало да подобри паленето
И това ще се направи, но ще бъде със стробоскоп. Моята работа по центровките на колата, ремъци и каквито и да е други, ПРИКЛЮЧИ! Само се питам защо по дяволите е бил зацепен така старият ремък???
Сигурно щото МАЙСТОР го е зацепвал.....не някой такъв като тебе дето нищо незнае ама пипа :) :)
Аз за близо 150-200 кинта направих ревизия и тунинг на главата това със смяната на маслото :):) Нови коли не съм карал като мои....ама съм карал едно бмв....де стартирах от 100 кинта за най-малкото нещо :) :)
- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK2 Edition One
Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Golf MK2 Edition One
iliankocov написа:Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?
Не ми схвана сърказма в поста.....
Сега как е или не си я карал още?
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 Edition One
iliankocov написа:Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?
Вероятно тоя дефект се е дължал на центровката. Отиди на стробоскоп да я светнат да си я провериш на колко градуса е в момента. Относно паленето - нормално е да има разлика с друга центровка. Сега видях доста интересно нещо в Аутодата - при теб дават 6гр. при 2250 об/мин (с изключен вакуум-регулатор).

- krasi1987
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 27 ное 2011 10:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK2 Edition One
Евала за положения труд
Уникален е 




- iliankocov
- Мнения: 1374
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK2 Edition One
ZeroCool написа:iliankocov написа:Проблеми с нея не съм имал, освен че беше мудна и като насттъпя педала на газта от спокойно състояние, започваше да се дави преди да се изфорсира. Ако подавам по - леко газ всичко беше ок. Но пък какво лошо има, като съм направил правилната центровка?
Не ми схвана сърказма в поста.....
Сега как е или не си я карал още?
Вече ми просветна ;д жалко, че не направих снимки на старото зацепване... просто бях целия в масло. Не съм я карал , щото нямам алтернатор, че шайбата не съм я взел от цинка. Очаквам всичко да стане катоя подкарам, но все пак си мисля, че ще е в положителна насока :). В момента като и настъпя газта от 1500-1600 об. Обръща оборотомера веднага и то без да има някакво чудене. Стефанчо - какъв е тоя е тоя вакуум регулатор? Аз знам, че се изкл. Температурният датчик за да влезе колата в авариен режим. Обясни малко по - подробно за какво става вп. Че майстора едва ли ги знае тези тънкости

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev и 27 госта