тоя недоклатен зализан духач е всъщност, братя и сестри, събирателен образ на Държавата. Не на Родината. На държавата. Мазен, алчен, тъп и дребнав, съзнаващ на дълбоко подсъзнателно ниво собственото си нищожество, а на по-високите пластове на подсъзнанието си - преживяващ себе си като един Атлас, роден със секцио, анално, от системата. Съзнанието му може да отразява само мента с мастика и незадоволена жена, която вечер го бъхти с бухалката през мадурите. Нищожество.
Благодаря за подкрепата, колеги.
Историята на един обикновен Голф Тройка
- AE86
- Мнения: 1076
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
- Автомобил: Jetta mkII
- Двигател: PN 1989
- Местоположение: Русе
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Аз се смях с глас в 2 часа снощи :) Оправи ми адски настроението колега.А,за тоя голф..трябва да го мумифицираш като умре някой ден.Толкова проблеми и перипети,че не е истина.Пусни някоя снимка вече Легален :) Успех и само напреддддд 

- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Еееее СУПЕР! Честито, брат! И аз имах сходни премеждия преди 5-6 годинки, като регистрирах Б5-цата. В Германия й беше сменяван мотора, и тия калъфи на канала не можеха да намерят номера на двигателя. А тя колата си имаше секви документи, но харата из европа не ползват такова нещо като номер на двигател. И въпреки че в сервизната книжка от оторизиран VW сервизи беше описана смяната на двигателя и написан номерът му с подписи, печати и т.н. тия не искаха да ми го признаят. И по същият начин излезе тогавашният началник на канала, и почна да се радва на Паско, за коженото рикаро, ДжиПиЕси, подгревки седалки и т.н. После ме викна в неговата стая и ми каза - сега отиваш при нотариус и пишеш една молба в свободен текст до мен, че си съгласен колата ти да бъде регистрирана без номер на двигателя, заверяваш я и идваш при мен. Така и направих. След 4 часа висене на канала, пича се появи и свършихме работа за 15 минути. Така че наистина явно сектата и в КАТ е голяма!
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Тоя голф никога няма да умре. То тва вампир неговата майка, безсмъртен. Впил се е във вратната ми жила и смуче кинти кат трифазна помпа ;)
- maksi
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: AZV
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Все пак живеем в България.Навсякъде другаде двигателя се води консуматив и не е нужна документация при закупуването му.
Държавата нали оправи всичките мутренски коли и далавери,та се стигна да се заяждат с по-дребните индивиди за глупости...
В тоя ред на мисли Алфата ми дойде от Италия със сменен мотор.В оригиналния талон е записан стария номер на мотора,а на всичкото отгоре и новия мотор сложен в купето не се слага серийно във въпросния модел,но все пак записаха новия номер в КАТ-Перник без да се заяждат и да правят проблеми.Като ти чета историйката се замислям,че е цяло чудо,че съм минал без някой "смотльо" да ми се прави на началник.
Държавата нали оправи всичките мутренски коли и далавери,та се стигна да се заяждат с по-дребните индивиди за глупости...
В тоя ред на мисли Алфата ми дойде от Италия със сменен мотор.В оригиналния талон е записан стария номер на мотора,а на всичкото отгоре и новия мотор сложен в купето не се слага серийно във въпросния модел,но все пак записаха новия номер в КАТ-Перник без да се заяждат и да правят проблеми.Като ти чета историйката се замислям,че е цяло чудо,че съм минал без някой "смотльо" да ми се прави на началник.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
По между другото, ами аз забравих да споделя още нещо около черния урод. Като сменях двигателя в Стара Загора майстора, който го работеше много ме съмняваше въпреки гаранциите на човека, който ми го препоръча.
Новия майстор, Люси Тампона /ще кажа и защо му лепнах тоя готин прякор/, ми звъни на другия ден и вика:
"Бате, източих маслото от новия стар двигател"
Аз: "А, добре. Тва е мотул на 300 километра и струва 200 лева. Тури го в стария двигател, че е ново"
Той "Ами ... знаеш ли колко масло събрах от двигателя"
И мълчи.
Аз, въздишайки дълбоко "Колко ..."
Той: "Половин литър, бате. Точно се събра в бутилка от малка минерална вода"
Сещате ли се кво значи това? Оня ОЛИГОФРЕН ме пуснал да карам ИЗВЪНГРАДСКО с половин литър масло в двигателя. И аз си карах. И КАК само си карах, братя и сестри - 150 - 160 по магистралата. Как не гръмна туй двигател, ебаси коравия двигател. Най-страшното е, че не преувеличавам. Буклукът от Стара Загора ме излъга, че е сменил и гарнитурата между блока и главата. Когато ме спряха катаджиите и ме спряха от движения единия ми каза, че двигателя леко пушел. Верно - имаше протичане на антифриз между главата и двигателя.
Освен това се оказа, че тоя Миро не е затегнал двигателя като хората. Свалили го едва ли не с развъртане на гайките на ръка. Тоя е убиец. Намира се зад Билата, дето е към ДЗУ-то, гаража му се намира на паркинга на Ниланата - има автомивка и някакво кръчме. Заобикаляйте тоя нещастник на 20 километра най-малко. Преди дни ремонтирал някакъв дизел. Запалили двигателя и едната дюза изхвърчала, разминала се на косъм с окото на клиента. Абе ... Заеби.
А Люси що му лепнах прякора тампона. Да вземат да му объркат размера на единия тампон на двигателя - дали му малко по-голям. Качвам се в голфа, паля и направо ви казвам вътре земетресение 7.6 по Рихтер. Всичко се тресе, в чудо се видях. Започна да се люпи боята по тавана от вибрациите. Днес за нула време сложихме нормален тампон и в купето настана подтискаща тишина. Чувах как ми растат космите по гъза. Люси форевър и тва е положението.
Новия майстор, Люси Тампона /ще кажа и защо му лепнах тоя готин прякор/, ми звъни на другия ден и вика:
"Бате, източих маслото от новия стар двигател"
Аз: "А, добре. Тва е мотул на 300 километра и струва 200 лева. Тури го в стария двигател, че е ново"
Той "Ами ... знаеш ли колко масло събрах от двигателя"
И мълчи.
Аз, въздишайки дълбоко "Колко ..."
Той: "Половин литър, бате. Точно се събра в бутилка от малка минерална вода"
Сещате ли се кво значи това? Оня ОЛИГОФРЕН ме пуснал да карам ИЗВЪНГРАДСКО с половин литър масло в двигателя. И аз си карах. И КАК само си карах, братя и сестри - 150 - 160 по магистралата. Как не гръмна туй двигател, ебаси коравия двигател. Най-страшното е, че не преувеличавам. Буклукът от Стара Загора ме излъга, че е сменил и гарнитурата между блока и главата. Когато ме спряха катаджиите и ме спряха от движения единия ми каза, че двигателя леко пушел. Верно - имаше протичане на антифриз между главата и двигателя.
Освен това се оказа, че тоя Миро не е затегнал двигателя като хората. Свалили го едва ли не с развъртане на гайките на ръка. Тоя е убиец. Намира се зад Билата, дето е към ДЗУ-то, гаража му се намира на паркинга на Ниланата - има автомивка и някакво кръчме. Заобикаляйте тоя нещастник на 20 километра най-малко. Преди дни ремонтирал някакъв дизел. Запалили двигателя и едната дюза изхвърчала, разминала се на косъм с окото на клиента. Абе ... Заеби.
А Люси що му лепнах прякора тампона. Да вземат да му объркат размера на единия тампон на двигателя - дали му малко по-голям. Качвам се в голфа, паля и направо ви казвам вътре земетресение 7.6 по Рихтер. Всичко се тресе, в чудо се видях. Започна да се люпи боята по тавана от вибрациите. Днес за нула време сложихме нормален тампон и в купето настана подтискаща тишина. Чувах как ми растат космите по гъза. Люси форевър и тва е положението.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Поне имаш вече перфектния майстор колата е наред :) всичко се подрежда и се развива добре :) а тези които те изтъркаляли с двигателя и това по моргите за бележката




- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колега знам, че на теб не ти е било смешно, ама като четох историята ти в КАТ преди малко се спуках искрено от смях направо, като извадено от някой комедиен сериал честно
. Ей от много отдавна някой не ми беше вдигал настроението така.
Искрено се надявам повече такива пери пети да нямаш, и искрени страхопочитания към твоите нерви, заслужаваш медал най-малко направо.


Искрено се надявам повече такива пери пети да нямаш, и искрени страхопочитания към твоите нерви, заслужаваш медал най-малко направо.

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Голфа е страховит братя и сестри 

- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Четох разказа ти за КАТ онази вечер, бях се прибрал от работа спеше ми се много, но щом видях, че си писал реших, че си заслужава да го прочета. Е, заслужаваше си
Всичко изчетох с известна доза съпричастност, и на лицето ми се образуваха яростни бръчки, докато не прочетох това:
"Копеле, давам ти два двигателя. От тях искам един да направиш, да е 300 коня и да гори две на сто".
Е казвам ти щях да събудя блока в 02:00 от смях ... Чак
чак по едно време се спрях и се замислих, абе верно ли така се смея като идиот ...
Евала колега, че си оправил нещатата с голфа. Искренно и егоистично
се надявам да обърнеш повече внимание на него, отколкото на пежото и развитието да продължи с пълни обороти


"Копеле, давам ти два двигателя. От тях искам един да направиш, да е 300 коня и да гори две на сто".
Е казвам ти щях да събудя блока в 02:00 от смях ... Чак





Евала колега, че си оправил нещатата с голфа. Искренно и егоистично




Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
:)))) Мерси за благите думи. За жалост пежака няма да се зареже, отворил съм тема за него и ще се прави. До два месеца почвам да наливам и в него, но както казах там ще е малко пари - до две хиляди е проекта. Ще стане.
Между другото vit_autosofia = Люси Тампона Великолепний. Да си жив и здрав, копеле, тая кола направо я направи като нова. Само едно не си направил като хората. Значи, като вземам с 235 километра в час завоя на сфетофара на Софийския защо имам странно виене във волана? Според мен трябва да сменим и другия тампон на двигателя. С по-къс
Между другото vit_autosofia = Люси Тампона Великолепний. Да си жив и здрав, копеле, тая кола направо я направи като нова. Само едно не си направил като хората. Значи, като вземам с 235 километра в час завоя на сфетофара на Софийския защо имам странно виене във волана? Според мен трябва да сменим и другия тампон на двигателя. С по-къс

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Endios написа:
Между другото vit_autosofia = Люси Тампона Великолепний. Да си жив и здрав, копеле, тая кола направо я направи като нова. Само едно не си направил като хората. Значи, като вземам с 235 километра в час завоя на сфетофара на Софийския защо имам странно виене във волана? Според мен трябва да сменим и другия тампон на двигателя. С по-къс





Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колеги, търся да закупя този волан. Който продава да свирка. Или ако знаете някой да продава - пак да свирка.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колеги, имам за ПОДАРЯВАНЕ следните неща:
1. Двата фара на голфа. Можете да видите за какво става въпрос, ако погледните снимките в темата. Фаровете са затъмнени леко с фолио;
2. Волана на голфа. Еърбега му работи, воланът е в превъзходно състояние;
3. Много неща от стария климатик на колата - врътки, копчета и каквото там има в интериора на колата, свързано с климатика. След като сложих климатроника остана един кашон чарколяци.
Фаровете се намират при Люси.
Воланът се намира в Стара Загора.
Нещата от климатика и парното се намират в сервиз Елбатрон, при Стефан.
Който има интерес да звъни на Люси, на Стефан или на мен за волана.
Подарявам също така интересни спортни огледала. Леко синкави. Половин чисто нов широк нож. Десен. Тези двете са в офиса ми, ще бъда в офиса до около 18:00 на Стамболийски. Който не ги поиска до 18:00 отиват в най-близката кофа, въпреки, че са като нови.
За огледалата и половината широк нож - 0888036999
1. Двата фара на голфа. Можете да видите за какво става въпрос, ако погледните снимките в темата. Фаровете са затъмнени леко с фолио;
2. Волана на голфа. Еърбега му работи, воланът е в превъзходно състояние;
3. Много неща от стария климатик на колата - врътки, копчета и каквото там има в интериора на колата, свързано с климатика. След като сложих климатроника остана един кашон чарколяци.
Фаровете се намират при Люси.
Воланът се намира в Стара Загора.
Нещата от климатика и парното се намират в сервиз Елбатрон, при Стефан.
Който има интерес да звъни на Люси, на Стефан или на мен за волана.
Подарявам също така интересни спортни огледала. Леко синкави. Половин чисто нов широк нож. Десен. Тези двете са в офиса ми, ще бъда в офиса до около 18:00 на Стамболийски. Който не ги поиска до 18:00 отиват в най-близката кофа, въпреки, че са като нови.
За огледалата и половината широк нож - 0888036999
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта