моя го въртях на ръка и един натискаше ''банана'' с ръка в место обтегач.Аз съм с 2.8 но като гледам имаме прилика няква малка.
Нали не си сменял гарнитурата на главата с по тънка?



Golf 4 R32 ®
- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 4 R32 ®
Не съм я сменял.Вече почвам да си мисля , че нещо с веригата имам проблем.Но като ги меря със старата, са на еднаква дължина.Вече не знам какво да правя.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Golf 4 R32 ®
Разчетох се малко в една Немска тема и един разправя,че веригите са проблемни при Р32 когато се карат на къси разстояния и когато се карата с LongLife масло.
Разтяга ли се и бягат с 2-3 градуса центровките.
Сега с чисто нова верига ли си или е карана ?
Ако разбираш малко можеш да прочетеш :
http://www.golfv.de/140643-frage-zum-steuerkette-auslesen.html
Може да трябва да се регистрираш
Разтяга ли се и бягат с 2-3 градуса центровките.
Сега с чисто нова верига ли си или е карана ?
Ако разбираш малко можеш да прочетеш :
http://www.golfv.de/140643-frage-zum-steuerkette-auslesen.html
Може да трябва да се регистрираш
Re: Golf 4 R32 ®
GALIANO написа:Вече не знам какво да правя.
вурал, ето ти една идея над която да си мислиш. Нещо истинско, нещо уникално (поне тук) и нещо което трябва да си достатъчно мераклия и луд, за да го направиш. На теб определено не ти липсва лудост и мерак

- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 R32 ®
Е това да хвърлиш R32 за R36 ми е малко тъпо като идея
.
Някой колега, дано да може да ти помогне с тая верига.

Някой колега, дано да може да ти помогне с тая верига.

- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 4 R32 ®
Всички тези линкове съм ги изщел, за това и се хванах на хорото.Всички части са нови, но пак не става.Искат да зглобяват така мотора, но все едно нищо не съм направил а и няма съединител в цяла българия :) На 10.06 заминавам за 1 ден, ще си го купя от Германия.До тогава колата влиза при бояджия.
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Golf 4 R32 ®
Сигурен ли си, че новата верига е 100% идентична със старата? Виж разликите в различните марки на страница 120 и 121 в пдф-а...
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 R32 ®
До колкото помня беше от Добрич, тоест Варна ти е близо.
Защо не се консултираш с Тони (ТСТ Рейсинг), той от доста време кара модифицирана версия на твоя мотор, мисля че ще може да помогне с мнение и съвет.
Защо не се консултираш с Тони (ТСТ Рейсинг), той от доста време кара модифицирана версия на твоя мотор, мисля че ще може да помогне с мнение и съвет.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Golf 4 R32 ®
Аз все си мисля за масления обтегач, който и Андро го спомена.... 

- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 R32 ®
И на мен ми се струва че липсата на обтегача бърка цялата ситуация..Да видим обаче дали моето предположение е правилно :)Казваш че ти бягат 3-4 градуса на коляновия вал нали?Ако тези 3-4 градуса са преди белега на вала значи мисля че няма какво да те притеснява.Когато поставиш плочата на валовете горе завърти още една идея коляновия вал за да обереш това хлабавото на веригата,защото реално там няма какво да я опъне.Като я обереш съответно тя вече ще е хлабава там където е подвижния банан с обтегача,а коляновия вал ще се е преместил(вече дали на белег или ще е избягал зависи от това как сте го зацепвали).Вече като монтирате обтегача и той се натегне би трябвало нещата да дойдат на мястото си.Специално Р32 не съм разглобявал,но няколко мотора с вериги със идентична схема съм правил и не съм имал проблеми при монтиране на нови такива.Ако има нужда мога да отида ли при Миро и Тони да ги поразпитам дали няма някоя тънкост специално на тези мотори.Уж съм гледал като си сглобяват техните,ама явно съм изтървал някои моменти 

- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 4 R32 ®
Пробвах и със сложен капак и обтегач,пак не става.3-4 градуса е след белега.Утре ще направя видео клип стъпка по стъпка на монтажа.В този файл е описано какво трябва да се прави.
http://dox.abv.bg/files/listtree
http://dox.abv.bg/files/listtree
- GALIANO
- Мнения: 642
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
- Автомобил: Cupra 300
- Двигател:
- Местоположение: Germany
Re: Golf 4 R32 ®
Аз продължавам да твърдя,че тази глава не е от Голф 4 Р32.Някой ще открие по какво се различават двете снимки?



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта