Един рядък автомобил Ибиза 021А

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 02 май 2013 12:06


Става лудница :11 :beer




mastersvn
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 21 дек 2009 17:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот mastersvn » Чет 02 май 2013 12:20


такова сеатче беше и моето.ама заради частите дето ги няма замина на скраб.беше голяма бегачка...много пъргава.докато можеш си я пази.успех с начинанието.


Потребителски аватар
chochov_w
Мнения: 418
Регистриран на: Нед 01 мар 2009 5:29
Автомобил: vw mk3
Двигател: гти
Местоположение: Varna

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот chochov_w » Чет 02 май 2013 14:49


доста приятно се получава :th_up


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 02 май 2013 19:28


Благодаря колеги :beer
Днес смъкнах пак ресора да довърша една опора и да го грундирам ,утре може да има и снимчици ако успея да довърша всичко.
:love.vwclub


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот toshara » Пет 03 май 2013 12:40


Вчера видях един същия,същия цвят дори и се сетих за теб :icon_lol Даже и няколко часа след това видях червен :biggrin
Като малък им бях голям фен - много ми харесваха тея колички,те и сега ми харесват,де :c020
Браво,много добре се получава,продължавай в същия дух.


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Вто 07 май 2013 10:39


Радвам се, че още се виждат такива по улиците. :th_up
По тези празници работата по калниците се застоя ,но като ги направя ще кача снимки. През това време замислих нещичко по мотора.Той си върви доста добре като за конете и кубатурата си ,но ми се ще малко да го засиля.Мислил съм си за турбина но там работата е много сериозна от към финанси и засилени части по мотора които не съществуват за моя модел,така че реших да е атмосферка. От начало мислих за карборатори и дуработки по главата,обаче после мисълта за разхода на гориво ме уплаши ,по принцип не го гледам и така и трябва щом съм тръгнал по този път ,но аз не целя да изцеждам мотора и да го правя самолет. Целта ми е мотора(сърцето) на колата да си остане същия ,защото все пак това е едно от редките неща по колата и да го засиля малко ,колкото да не се нуждае от подсилени лагери и съединител и др. такива защото едва ли ще намеря.
Та след дълго мислене има два варианта сравнително идентични :

1.Преправяне на смукателния колектор , за да има максимално къс път на въздуха до главата и с по голям дросел ,например от АБФ ,там ще трябва и дебитомер с диаметър равен на този на дросела. След това помпа с по високо налягане ако тази дойде малка с дюзи с по голям дебит , горивен регулатор и чип за компютъра.Изпускателен колектор 4-2-1(Моя в момента е такъв но искам да е "спортен").Разпределителен вал от нещо си ,ако намеря от какво да стане(тук е момента и за един въпрос , на моя вал пише от ляво нещо като VR6 ,по средата пише SEAT и в дясно 272-това градусите ли са ??? И за последно малко повишаване на степента на сгъстяване ,моята е 10,5 искам да стане към 12,5 .

2.Преправяне на оригиналния ми смукател като отново го скъся максимално с оригиналния ми дросел и дебитомер ,просто максимално къс път за въздуха.Оригиналните дюзи и помпа които да ползвам оптимално .Отново изпускателния колектор ще се смени .Чип за компютъра и повишаване на компресията пак до 12,5 .Тук вече ще си помисля за вал ,но евентуално ако намеря пак ще сложа.

Знам ,че евентуално ако се осъществи първия начин ще има по голям резултат ,но пак казвам целта ми не е да летя просто още по пъргав мотор и да държи с оригиналните си карантии(които разбира се ще са ревизирани,от сорта на нови биелни ,основни лагери ,съединител , сегменти , главата също ще се ревизира).И една информация, до колкото съм запознат мотора има пръскалки за маслото ,мисля че това ще има значение.
Разбира се има доста неща които са ми неясни ,например може ли да се сложи чип на компютъра ми.
Приемам всякакви съвети по модифицирането на мотора по този начин ,без съвети за турбини и от сорта на " хвърли мотора в мазата и пускай някакъв голям ".Аз лично мисля че втория начин които е по простичък ще ми е достатъчен.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот Gigabyte » Вто 07 май 2013 16:24


Има разлика от сгъстяване и степен на компресията колега... Първо попрочети ,преди да правиш каквото и да е.... С това сгъстяване(ако искаш точно това да кажеш де) 12,5 ще ти трябва добре настроена горивна система и само премиум гориво(100октана) .....илиии газ :mhihi


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Вто 07 май 2013 18:40


Надявам се че си разбрал какво искам да кажа за сгъстяването .Определено знам че трябва да карам с 100 октана гориво и за газ изобщо не ми се говори,просто я отписвам .За настройки също знам и няма да ги правя аз понеже мисля че се правят от компютъра основно .
Пак казвам че приемам всякакви предложения ,чел съм доста ,но хората които наистина са правили нещо по колите си знаят че само с четене не става . :c020


Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот S_T_I_N_G » Вто 07 май 2013 18:49


Много ми харесва проекта и колата на колегата ще го следя с интерес :) :c010


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Съб 11 май 2013 12:18


Посъветвах се с приятел и обмислям идея за мотора.
Моя смукател ще го срежа за да ползвам само фланеца останалата част ще ползвам от 2е мотора заради по големия дросел(който всъщност не знам колко мм. е ,и някой ако знае нека сподели).Там ще трябва да пасна моите микрети за отворена и затворена клапа.Ще ползвам компютър ,инсталация и дюзи от Г60 .Дано дюзите паснат на моята рейка понеже друга не мога да ползвам.Мисля и да портна главата ,вала е 272 градуса и ще си остане същия.
Това е за сега ако може някои да даде съвети ще съм му благодарен :beer


Потребителски аватар
dibo92
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот dibo92 » Нед 12 май 2013 15:56


Няма ли да е по-лесно и евтино с карбуратори от мотор?


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот Gigabyte » Нед 12 май 2013 16:40


Много евтино се настройват и после хранят карбуратори от мотор :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Пон 13 май 2013 8:17


Знам че варианта с карбураторите е много по евтин и също имам приятел който може да ги настрои и това не е проблем ,но се плаша от факта че ще ми гори 20 л. на 100 км. Все още се чудя и за този вариант с карбураторите ,който по ми харесва ,но все още незнам какво да правя затова ви моля за съвети . Знам че когато се прави кола не се гледа разхода ,но все пак ...пък аз не искам да цедя всичко от мотора.
Така че давайте предложения карбуратори или инжекция ,че да знам какво да купувам и малко по малко да започвам. :bowdown


Потребителски аватар
pesho_910926
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 12:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот pesho_910926 » Чет 27 юни 2013 7:41


Здравейте колеги, ето и задното окачване най сетне довършено.

В опорната точка на ресора върху напречната греда имаше тампон, но той беше млък пък и захващането на новия ресор беше различно. Затова махнах тампона и на негово място заварих това.

Изображение
Поиграх си с ъглошлайфа и изрязах кръгче от 2,5 мм. ламарина след което го заварих за тръбичката. След това пробих дупка по средата на ламаринката и заварих гайка от вътрешната страна. По този начин захванах ресора.
Изображение

А ето го и него, от 3 листа. Двата са от Фиат Дукато, а най късия е един от моите оригинални на колата, срязан на две и след това му пробих дупка за да го захвана.

Изображение


Ето тук се държи ресора за носачите и от там със различна дължина болтове и някакви втулки може да си регулираш до около 5-6 см. височината на колата.

Изображение
Отначало пробвах без, но резултата не ми хареса. Задницата беше вирната. След това направих тези.

Изображение

Но и от тях не бях доволен, Бяха прекалено големи и колата се смъкна много на долу. Най накрая поставих по една по дебела шайба и всичко заспа.Ето го и крайния резултата, на снимката се вижда че е леко вирната, но като покарах малко и всичко се понамести и стана идеално.

Изображение

Сега съм много доволен и от височината и от возенето, не прекалено твърдо и стабилно. Като се има на предвид че амортисьорите са изпуснали е супер, сега е техен ред. Ще сложа 4 чисто нови спортни с регулиране на твърдостта. :mhihi


Потребителски аватар
Vw_polo_16v
Мнения: 583
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
Двигател: AFH 1996 AQX 2000
Местоположение: София/Волуяк

Re: Един рядък автомобил Ибиза 021А

Мнениеот Vw_polo_16v » Съб 29 юни 2013 18:50


Евала Колега!! Много ми допада визията на колата, а и джантите са страхотни!! :bowdown



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта