За минаването от 4х100 към 5х100, да ти разкажа моя филм. Попаднах на заден мост с доста читави дискове и апарати и го взех. След време купих дисковете за отпред (288). Намерих си предните главини с шенкели. Един приятел ми подари спирачни апарати. Не беше сигурен за кой диаметър са. В последствие се оказа, че са за 256 (първа греда). И това се разбра, когато бях взел отпуск и бях разкостил колата! Благодарение на Старозагорската група за час вече си бях поръчал други апарати, които пристигнаха бързо. Знаех, че трябва да сменям шарнирите, но не знаех, че има разлика в носачите на ГТИ и другите (втора греда). Отново телефониране до старозагорци и последва допълненителна поръчка и за два носача. На другия ден се събудих със странното усещане, че в носачите няма да е само разликата в шарнирите. Когато отидох в сервиза разбрах, че съм прав - има разлика и във реактивната щанга и захващането и(трета греда). Вече парите, нервите и времето взеха да ми свършват и реших, че ще разпробивам шарнирите по моя носач. Добре, до тук...някак си добре. Почнах да събирам всичко и още като се загледах в карето видях четвъртата греда, която ме прасна. Моето каре стоеше като сламка в отвора на "новата" главина. След поредния (около 10-ти разговор с Илиян - golfmk1 ) се оказа, че само карета трябва да си купя. В крайна сметка всичко стана.
Та 4х100 ----> 5х100:
Освен подразбиращите се неща (сп.апарати, дискове, накладки и др.):
- главини
- шенкели
- шарнири
- реак. щанга
- носачи
- биалетки
- карета
- болтове за джантите
За смяна на тампони, ревизия на задните сп. апарати, сп. маркучи, консумативи няма смисъл да споменавам. Филма общо ми излезе около 1000 лв + -. Не съм сигурен джантите и гумите дали влизат в тая сума... Успех
