Благодаря за съветите на всички ви. Коляновият вал бяга доста лесно от белега си, действително трябва да измисля вариант да има някой да го държи по някакъв начин. Гледах в нета един пич, слага ремъка изпънат откъм дясната страна - обратната на тази на обтяжната ролка и така, като стегне ролката ремъкът реално не мърда и не губи центровката. Одеве залегнах да видя апаратите на спирачките отзад - с Гирлинг 36 съм. Не са блокирали, ръчната им държи. От друга страна пък искам да сложа апарати, които да съм профилактирал предварително и да не ги мисля повече спирачките. Имам някакъв спомен, че при Лукас 38 жилото минаваше отдолу, а спирачният маркуч отгоре - трябва да видя на другата ми Джета, как беше. Тук е обратно - спирачният маркуч минава отдолу под апарата, а пък жилото за ръчната върви отдолу под моста и после се завърта и минава отгоре над апарата. Утре дано успея да сваля шенкелите от един Пасат Б4, че малко е без гуми и ще видим, как ще се получи с него. Предполагам трябва да сменя и шарнира - тъй като по-дъртите Мк2 бяха със 17мм, а Пасаторите са с 19мм? Одеве видях стабилизираща щанга отзад - върви вътре в профила на моста. Отпред ми е ясно, но отзад си бия главата с акъл, какво да правя :(
Относно другата Джета - стои си прибрана в гаража, другата седмица ще я покарам малко, че сега движа с фокуса
Жената започва леко да ми намеква, че три коли са ни много, ама ще я видим тая работа