:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

MK4 .:R Style

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
radko86
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL ARL
Местоположение: Стара Загора

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот radko86 » Нед 07 юли 2013 21:19


6669 написа:
morfei1 написа:
6669 написа:твойте задни да не са по-големи :icon_lol


"не знам" за задните ма питай го за предните, истинско 256мм фризби :mhihi

Според мен отпред си е чисто 280 :Mr Green Fun

:surrender Предавам се




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Нед 07 юли 2013 21:50


6669 написа:Според мен отпред си е чисто 280 :Mr Green Fun


на Виктор да, ма в случая говоря за на @radko86, там и на 15-ка са си като шайба за мини флекс.

Иначе, кат гледам горе-доле, всеки втори гоуф е на вентилажни 256-тици отзаде. Дет се вика, 18-ката върви комплект със задни дискове и апарати иначе просто си естетически недобре издъжан. При Сеат съм чувал че ги слагат серийно, дори при 1.6, щот иначе няма как да те излъжат си го купиш. :mhihi

Последна промяна от morfei1 на Нед 07 юли 2013 22:37, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот 6669 » Нед 07 юли 2013 21:54


Те 1.4ките затова карат с 14 - хем са пълни отзад хем отпред джантите :Mr Green Fun


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Нед 07 юли 2013 21:57


Излизат сток с 14-ки тенекета и тасове с малки дупки, че иначе срамът е голям :icon_lol


Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот Viktor Cankov » Нед 07 юли 2013 22:26


:mhihi :mhihi За отзад ще миля какво да правя с тия дискове и супорти,но няма да е много скоро


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот MK4 » Нед 07 юли 2013 22:30


morfei1 написа:
6669 написа:Според мен отпред си е чисто 280 :Mr Green Fun


на Виктор да, ма в случая говоря за на @radko86, там и на 15-ка са си като шайба за мини флекс.

Иначе, кат гледам горе-доле, всеки втори гоуф е на вентилажни 256-тици отзаде. Дет се вика, 18-ката върви комплект с задни дискове и апарати иначе просто си естетически недобре издъжан. При Сеат съм чувал че ги слагат серийно, дори при 1.6, щот иначе няма как да те излъжат си го купиш. :mhihi


Seat 1.6 е със същите DVD-та за дискове като Голф 1.6, голяма преебавка ама някои се излъгахме :mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Нед 07 юли 2013 22:35


Явно сте случили на сглобка от пиян Испанец след едноседмична сиеста :mhihi

Аз за тва винаги залагам на Немската точност и прецизност :c020


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот feniksgod » Сря 10 юли 2013 13:56


Viktor Cankov написа::mhihi :mhihi За отзад ще миля какво да правя с тия дискове и супорти,но няма да е много скоро


Не се оплаквай на моите джанти аз отзад, съм по зле и от тебе май. Вижда се само малко апаратчето. :mhihi

P.S Вики Ноември или Декември давай да си правим едни "4-тири брутални" подаръци отпреде. :icon_lol


Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот Viktor Cankov » Сря 10 юли 2013 18:00


Да може да дочакаме дядо ти Коледа да видим дали ще донесе нещо по спирачната система :mhihi


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1087
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот Tipsy » Сря 10 юли 2013 19:58


И аз принципно съм мераклия за многобутални спирачки, особено като гледах старият проект наВурал - 6 бутала отпред и 4 отзад и големи дискове като за 18" джанта. Даже и 4 отпред и 312 диск е вариант, особено ако влезе 16" джанта поне за зимата... Но гледах проект в ауди форума на 500+ кс кола и се кара на 312/256 сток спирачки с хубави дискове и накладки и явно спира добре


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот feniksgod » Чет 11 юли 2013 10:07


Спирането е много относително нещо... Аз наскоро като видях как от вътрешната ми страна накладката е напукана цялата и всеки миг ще се счупи. Диска ръждив на половина и напукан...............
Та мога да ти кажа, че с тея спирачни съм спирал от 200км/ч........... имах "намалявачки" не спирачки.
Абе 312мм и 4 бутала отпреде, мисля че всички ще се родиме със спирачки. Тъй като с Митко си лафихме и тук да заявя, НЯМА кой да ме убеди как ATE57. Ще спира почти колкото 4 буталните. От спирачки винаги има смисъл според мен. Друг е въпроса колко рентабилно е.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот 6669 » Чет 11 юли 2013 10:09


Марти специално при теб с тези напукани накладки, ако си смениш дисковете и накладките с качествени, ще се объркаш че си сложил 4 буталните :mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Чет 11 юли 2013 23:46


Ако си мислите, че 4-ри буталните са два пъти по-добри от еднобуталните, също сте в голяма грешка.

Последна промяна от morfei1 на Пет 12 юли 2013 7:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GALIANO
Мнения: 642
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 19:39
Автомобил: Cupra 300
Двигател:
Местоположение: Germany

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот GALIANO » Пет 12 юли 2013 0:42


Митак,тук не може да ме убедиш.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK4 .:R Style

Мнениеот morfei1 » Пет 12 юли 2013 7:59


Преди доста време, когата бях запален на тема спирачки, попаднах на много хубаво ревю-тест, правен от професионалисти в Америка. Колата беше Голф 4 Р32.

Сток спирачки, след това ъпгрейдваха отпред, някво 4-ри бутално Брембо, мисля и отзад ъпгрейдваха, дискове, накладки, след всеки ъпгрейд се симулираше едни и същи условия и се вземаха резултатите съответно се съпоставяха едни спрямо други, виждаше се как се преразпределя преден към заде мост с различните комплекти.

Еми Брембото не се предстявяше 2 пъти по-добре от стоковия апарат.

Аз съм на мнението, че до към 200-250кс АТЕ57 се справя идеално със задачката. От 250-300 бих си сложил стокови от Р32, оттам нагоре бих се ориентирал към 4-ри бутално Брембо. Задните повече от стандартното 256мм, което е задължително ако тръгнете да пипате спирачките според мен, е просто наливане на грешни пари. Спортни накладки на ежедневка, също напълно безмислено, двойното вентилиране също.

Аз разглеждам нещата не само като най-добро, а и като съотношение, цена, производителност, обслужване и т.н.т

Ако говорим за спирачки, които ще се ползват на писта, там нещата имат по различно измерение.

Аз съм сменил достатъчно много комплекти спирачки на моята кола, като се почне от FSIII280, през 288 АТЕ54, 312 АТЕ54, 312 АТЕ57, отзад от стандартното 232 мм, до стандартното 256мм. И смея да твърдя, че всеки ъпгрейд е правил спирачките ми една идея по-добри, същото ще е и с Брембото, нещо от рода на 10% спрямо по-малкия модел Р32, спрямо АТЕ57 разликата ще е малко повече. Двойно повече производителност е просто абсурдна.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта