Моят VW Golf Mk4 1.8Т - TD05-16g Turbo

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят Mk4 - Любов от пръв поглед

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 20:19


neiki4a написа:заповядай колега
http://vbox7.com/play:9782586109&ef=1


Благодаря колега, но това изглежда като оварелен ВР6, който е далеч под 1000кг. А дали пък няма модове? Чиий е този автомобил? Голф 2 няма заводски ВР6. Това е на същия принцип да си сложа моя двигател в оварелен Mk1 :). Ще бъде ли сток 1.8Т тогава? Темата малко се превърна ВР6 vs 1.8T ама здраве да е :)




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот pe6kata » Чет 22 ное 2012 22:06


kristian18t написа:
pe6kata написа:Те и дизелите имат много висок максимален момент, а какво от това- държи го в диапазон от 1000-1500 оборота


А и ей тука се поизложи вече доста сериозно. Максималният въртящ момент на средностатистически турбо дизел (с малко турбо) е на около 2500-3000 оборота. Това, което ти си написал е смешно. Имам и ТД автомобил 2009 година.


На теб явно трябва да се обяснява допълнително...

-високите стойности на въртящия момент ги държи в кратък диапазон, а не че ги има при 1000 оборота.
при максимален торк от 450нютона прии 2000 оборота, при 4000 оборота за 190-200 коня дизел ще е паднал на около и под 350 нютона, като кривата на торка все повече ще заприличва на отвес с покачване на оборотите.

-Защо вървиш с коли по 450 нютона, дизели обаче, а не те бият както би се очаквало?

-В лютеницата не караш, щото колата тъпче и губиш, докато атмосферката върви доволно.

причината, поради която биеш дизелите, е точно тази поради която вр6-ца ще те ошамари, въпреки по-големите на пръв поглед параметри, които си извадил

- графиката на този вр6 не е на стоков мотор. Почти съм сигурен,че се касае за 2.8 12в със VGI Schrick колектор.
Стоково максималния торк е на 4200. Шрика дава много повер в ниските и средни обороти, вади към 260-270 нютона като максмилен торк и то на около 3000 оборота още. В максималната мощност няма голямо покачване обаче.
Стоково 2.8 мотора разполага с 85%(не по-малко от 210 нютона) от максималния си въртящ момент в диапазоон от 4000 оборота(спец за теб- от 2000 до 6000 оборота), при 2.9 е още по-добре

С ограмотяването толкова, както и със характеристиките
На хартия е зле, ако се гледа като максимални стойности на торка и максималната мощност. Разпределението им в диапазона от обороти обаче е такова, че колата върви без аналог за автомобил 174 коня серийно. Справя се с аналогични коли с доста повече коне от нея.

Всеки втори-трети 1.8т във форума е чипосан, не си мисли че никой не е наясно с това колко върви чипнато 1.8 с оригиналното турбо.

варела, както го наричаш е стоков мотор на 1000кг купе. 1000кг купе си е 1000кг купе,без значение на какъв модел, да не говорим че двойката не е идеал за аеродинамична кола.
Времената, които дава, са нормални времена за стоков мотор на 1000-кг купе, им и други естествено, не е само този. Всяка цифра, която съм дал на база официални показания по драг състезания.

за тази кола специално има писано достатъчно във форума...

Ак има нещо още, с което да се смееш, казвай, щото в най-скоро време ще ти светнат доста неща за колите покрай тази тема, и тогава няма да е толкова смешно, щото представи и реалност силно ще се разминат


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот FreeSoul » Чет 22 ное 2012 22:38


От начало ми направи добро впечатление правописа ти и това, че се самоиронизираш.
В следващия момент, не можеш да избягаш от годините си и реши, че си много "навътре" с параметрите.
В тази тема са писали хора, които заслужават уважение, че отделят време и знания, за да ги споделят с теб.
Ти се правиш на Пацо от ББ и хвалиш твоето желязо колко е велико. Може да е запазено за годините си, но не е нещо невиждано.
Внимавай с изказванията за биологичните отпадъци, за да не се озовеш при тях.

Без да взимам страна ми отговори:
1000кг. и ВР6 - Пешката ти каза, ниски 14-ки. Ти искаше клипове. Клип се появи с 13.9. Почна да мрънкаш не било заводско. Заводско или не 1000кг. са си винаги толкова. А такова време ти скоро няма да дадеш :да:

Успех с проекта.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Пет 23 ное 2012 1:00


Явно трябваше да си напиша отговора предварително в Ноутпад, за да мога да отговоря пълноценно на изрисуваната от теб информация:
Колега,
Тези работи, които старателно си изписал ги знам.
Първо искам пак да отбележа, че автомобилът ми е измерен на 40 градуса температура! БУКВАЛНО деня, в който обявиха по телевизията за най-горещ. Не знаеш, че колата ми търпи подобрения през времето. Не чак толкова значителни. Ама пък бавно и славно.

Мисля, че след като изписа една камара информация, ти е ясно как върви един автомобил при 40 градуса и как върви същия автомобил при 10-15 градуса. Особенно когато е турбо!
Всичко това което ми обясняваш за въртящия момент, е така, обаче ти не обръщаш внимание че в диапазона от 2800 до 6000 оборота аз разполагам с далеч повече от 210Нм! В моята грозна графика, на 5500об. все още имам повече Нм от твоите максимални.
При 40 градуса! Аз не карам в лютеницата, ясно ти е защо. Също не обръщаш и внимание, че в диапазона от 5000об. до 6400об. имам повече конски сили от 174 конювия ти максимум, който тромавия 2.8 развърта прекалено късно. Точно в тези обороти, в които се развива една голяма част от гонката. Знаеш къде пада стрелката на оборотите като сменя на 6200-6300.


Сега искам да ми кажеш едно и да се приключва:
Във въображаемата гонка между мен и теб с твоето 2.8, което бива превъзхождано от моят 1.8Т в 80% от времето прекарано на всяка предавка...как смяташ дали VR6 ще победи?
Трябва ли да ходя утре да меря, за да ти напиша същото, придружено с по-убедителни стойности? А трябва ли да търся коли, които да бия за да мога да го запиша и да ти го покажа? Нищо лично към теб! Не те познавам, не изпитвам и особено желание да те познавам. Не знам какви са ти постиженията и заслугите, и ако питаш мен, не ме интересуват.
Нищо лично и към всемогъщият VR6. Фен съм, ама когато е турбо!

Браво на колегата със стоковия VR6 2.8, който дава 13.9! ЕВАЛА! Сега според мен 1.8Т (моето) на същите килограми в същото купе може да се справи по-добре. Освен ако килограмите и купетата за 1.8Т-то не са различни.
Амин!

FreeSoul написа: Без да взимам страна ми отговори:


Не си ми задал въпрос за да ти отговоря.


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот onty » Пет 23 ное 2012 7:12


Толкова много теория изписахте кое вьрви повече,а отговора може да се разбере само като се пуснеш с един стоков вр6 да кажем в купето на голф3 и качиш клипчето тука.Тя темата си стана 1.8т срещу вр6, а не беше.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Моят Mk4 - Любов от пръв поглед

Мнениеот FreeSoul » Пет 23 ное 2012 10:01


kristian18t написа:
Я ми покажи клип на който ГОЛФ 3 ВР6 2.8 сток дава чиста 15ка :D
Дай ми клип на този 2.8 ВР6 мотор на 1000 кг. купе, който давал много ниска 14-ка и аз да се образовам. Знаеш ли, че много ниска 14-ка са М-пауър и т.н.?



neiki4a написа:заповядай колега
http://vbox7.com/play:9782586109&ef=1


Явно този голф задминава М-Пауъра, понеже е под 14сек.
Преди 5-10год., колата ти щеше да е бърза. В днешно време всеки трети 1.8Т е чипосано или пипнато и шанса да ядеш бой от атмосферки / с този сетъп сега, не като смениш половината мотор/ е голям.
И за да не се изпада във въображението, иди и се премери на техника на Сливен,София и т.н, тогава дай клип с твоето време, а не динографики и разсъждения къде колко върт.момент имаш, защото този върт.момент иска добър шофьор, а не писане на компютър.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят Mk4 - Любов от пръв поглед

Мнениеот kristian18t » Пет 23 ное 2012 13:34


FreeSoul написа:Явно този голф задминава М-Пауъра, понеже е под 14сек.
Преди 5-10год., колата ти щеше да е бърза. В днешно време всеки трети 1.8Т е чипосано или пипнато и шанса да ядеш бой от атмосферки / с този сетъп сега, не като смениш половината мотор/ е голям.
И за да не се изпада във въображението, иди и се премери на техника на Сливен,София и т.н, тогава дай клип с твоето време, а не динографики и разсъждения къде колко върт.момент имаш, защото този върт.момент иска добър шофьор, а не писане на компютър.



Ей тука се сблъска вече "ъндърграунда" с "аристокрацията" на рейсинга. Твърдиш, че не съм добър шофьoр и не знам как да си карам колата на гонка, без да ме познаваш. С две думи исках да обясня, че давам по-добри стойности от СТОКОВИЯ VR6. Моднато 1.8Т срещу СТОКОВ VR6. Нали това беше дилемата?

Още вчера в групата "Street Racing Ruse" във ФБ (там където се събираме тези, които си търсим улични гонки):

Кристиан *****
Търся си VW Голф 3 VR6 2.8, VW Корадо VR6 2.8 за сверка следващата седмица. Може и 2.9
Харесвам · · Отказ от известия за публикацията · Вчера в 12:51 от Ruse


Също не смятам, че трябва да си сменя половината мотор, че да дам такова време. Просто е - турбо, дюзи и колектор от (s3, TT), кулерче и ремап. Като за всеки баджо, това ще значи около 1500лв., а за мен по-малко, защото знам как да го направя. Имам достатъчно познати с този сетъп, които дават под 13.9 в четворково купе :да:
Не, че ти не си велик. Споко, ВЕЛИК СИ! Не искам и за момент да успорвам високата 13-ка, която си дал, вероятно като най-добро.
Казваш ми, че никога няма да дам такова време и защо? Просто чакам пролетта и хубавото време да мога да избухна като хората, не да правя кола 250-260 коня в снега, че да не мога да я карам.

Подценявате "малолитражката". Не сте попадали на 1.8Т. Пак казвам - от кола до кола има разлика!
А клип ще Ви представя, не се притеснявайте. :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот pe6kata » Пет 23 ное 2012 13:53


идея си нямаш колко сериозни коли 1.8Т има във форума и в бг изобщо
Никой не подценява мотора, напротив.
Слагаш частите от ауди тт, с3 или леон купра и подходящ софт генерации и ... имаш над 250 че и до 270 коня.
мотор не се бара...

и да, в тоя сетъп слиза на 14-ка, че и леко отдолу. Топлата вода мноооого отдавна е открита.

Щом като си толкова навит, искаш ли да ти покажа как се диша през сламка, или друго яяче казано с 2 клапана на цилиндър. Напълно стоков мотор като железа. 1.8 кубика, колко теб, 8 клапана, ще карам на твоето налягане, ще сменям до 6000 оборота, на напълно оборудвано купе. старт от място, летящ старт... каквото искаш, може и топ спеед, макар, че там ми свършват обороите...

Вр-ите са ми разглобени, а и нямам купе на 3-ка, за да сложа мотор. Но мога да уредя вр6-ца, 3-ка, която знам че е в кондиция и е със стоков мотор.

Ако паднеш обаче, какво правим :?:


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Пет 23 ное 2012 14:11


pe6kata написа:Ако паднеш обаче, какво правим :?:


Или си сляп или не искаш да го проумееш. Обясних ти с думи, че стоков 2.8 ВР6 12 клапана няма шанс срещу мотора ми, който е в това състояние. Ти пак спориш. 20 годишен малко по-нагоре ти написа двойка. "Ама те мойте са разглобени, ама аз имам приятел". И що пък да си нямам идея колко сериозни 1.8T има в БГ? Казах ти, че не ме познаваш. Това, че не ходя по гоУф съборите, със семейството си, да се напивам с останалите съфорумници, не ме прави по-малко кадърен от който и да било. Кажи му да заповяда в Русе на драг найта, който предстои следващата седмица. Вероятно на пътя Русе - Мартен. Заповядай и ти. Там няма техника обаче! Единственото което важи е кой е отпред в края на гонката. Т'ва не е като на Сливен и Божурище. Там се гоним от правата в завоя със всичкия див свят, който ни забоикаля. Стартове от място и от летящ старт. Пресичащи кучета, полицай и боклуци. Тука да ми се дървиш пред познатите си, смисъл няма. Всеки рано или късно си намира майстора :да:
Това, че не съм имал възможност да отида в Южна Блъгария на драг не ме прави необразован. Да направят драг в Северна България и ще отида. Мисля че знаеш колко пари струва да се подготви един автомобил за състезание, дори драг. Парите не ги сера. Ако ги серях, сега щяхте да ме гледате и да ми се радвате като давам времена. Сега ако няма да казваш, нищо по-хубаво ми пиши на ЛС да ти дам координати за следващата седмица. Ще има 2.5ци, 2.8ци, Клиота, Кадети и всики са с измами.


pe6kata написа:Щом като си толкова навит, искаш ли да ти покажа как се диша през сламка, или друго яяче казано с 2 клапана на цилиндър. Напълно стоков мотор като железа. 1.8 кубика, колко теб, 8 клапана, ще карам на твоето налягане, ще сменям до 6000 оборота, на напълно оборудвано купе. старт от място, летящ старт... каквото искаш, може и топ спеед, макар, че там ми свършват обороите...


И ме вземаш за мезе. Налягането няма толкова голяма роля, колкото турбото, с което искаш да ми караш. Много ясно, че ако си с по-голямо турбо, което да спуулва по-късно, ще имаш повече топ енд пауър. Защо ме бъркаш с идиотите, които пишат коментари във vbox?

СТИГА С ОФФТОПИКА!!!

Последна промяна от kristian18t на Пет 23 ное 2012 15:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот MK4 » Пет 23 ное 2012 14:59


В крайна сметка това както има приятел на бадженака и ккава кола е бил няма значение. Има писти има измервателна техника и има времена. Другото са махленски приказки.

Въпорсния VR6 в купе на Голф 2ка дава 13.9. На същата писта в Сливен Голф 4ка с К04 от S3, около 250-260 коня даде 13.8.

Така че Голф 4 със заводската К03ка няма как да се доближи до VR6 в олекотено купе.
Друг е вече въпроса че Голф 3 VR6 не е толкова лек колкото Голф 2ката от клипчето.

И аз мисля че стоков VR6 в Голф 3 ще падне с малко от чипнат Голф 4 1.8Т.


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот snuupy93 » Пет 23 ное 2012 20:11


Аре пуснете бързото Голф турбо срещу стоков VR6 и да се приключва, правите 3 старта, ако 2 от 3 го биеш, значи турбото е по-бързо, ако то те бие 2 пъти, значи то е по-бързо... толкова ли е сложно...


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот nuri_3556 » Пет 23 ное 2012 20:16


Според мен 1.8Т чипнато ще дръпне на старт стоков вр6,но на дълго не се знае :beer


Потребителски аватар
S_T_I_N_G
Мнения: 1388
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
Автомобил: GOLF 4 1.8 T
Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
Местоположение: София - Овча Купел

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот S_T_I_N_G » Пет 23 ное 2012 20:38


Тая тема стана скучна вече ....
Не е ли целта да се покаже какво е направено и какво се прави по важното от колкото кое какво ще дръпне "?
Като е толкова зор съберете се дърпайте и си ги мерете .
Не е това най важното поне според мен а и толкова изписа кое какво ще бие ?
maikomila :не:


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот feniksgod » Пет 23 ное 2012 21:54


S_T_I_N_G написа:Тая тема стана скучна вече ....
Не е ли целта да се покаже какво е направено и какво се прави по важното от колкото кое какво ще дръпне "?
Като е толкова зор съберете се дърпайте и си ги мерете .
Не е това най важното поне според мен а и толкова изписа кое какво ще бие ?
maikomila :не:

Напълно те подкрепям, ама темата е на kristian18t, нека той да си преценява, но наистина малко се оляха в приказките си.
Силно препоръчвам да си направите тема "1.8T vs VR6" и там да се говори.
За да не съм офф имам да кажа някои неща.
Ако ще правиш нещо, то и аз като тебе съм замислил доста, НО не забравяй една ревизия на мотора, че както беше писал един колега във форума, една стружка от мотора като мине през хубавото ти ново турбо, примерно K04 и си дотам с турбото, туко виж и с мотора.
Въпроса не е в това как ние си пазим колите, а как тези преди нас са ги пазили, аз лично за моята много много не ми се рискува. :)
P.S Силно ме изгуби с мисълта си "Пресичащи кучета, полицай и боклуци.". Правете ги вечер на не толкова оживени места тези гонки, че нямаме писти нямаме, няма какво да се направи в тая държава и това е.
Ама недейте на оживени места да показваш колко ти върви колата просто няма смисъл според мен, машина е това преди всичко, вярно като човешки същества си ги гледаме някои от нас колите, ама си остават машини на годинки, които могат да ни подведат недай си боже в много лош момент ако постоянно се кара агресивно, поне според мен е така.
Да не си помислиш, че съм някакъв, който те хока или нещо подобно, напротив. Аз съм на 20 години и си признавам, че съм правил глупости с колата си в изблик на глупост и нерви, но гледам все пак да не го правя често, че вече съм изпитвал какво е колата да ти се залюлее на пътя в момент, в който ти си мислиш, че ще задминеш и Сена ако е там mhihi . Вечер на неоживени места с хубава настилка и дай боже няколко платна определено става :banana , на на оживени места или да ми пресичат помияри, дето ще ми помелят колата :screwy , не мерси.
Важно е според мен да си помагаме, когато може и който с каквото може, и когато трябва естествено. Да не забравяме и страстта ни към дадената марка де mhihi . Все пак затова е форума по начало според мен де, да обменяме опит.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моят VW Golf Mk4 1.8T - Powered by VRPerformance

Мнениеот kristian18t » Съб 24 ное 2012 0:48


feniksgod написа:
S_T_I_N_G написа:P.S Силно ме изгуби с мисълта си "Пресичащи кучета, полицай и боклуци.". Правете ги вечер на не толкова оживени места тези гонки, че нямаме писти нямаме, няма какво да се направи в тая държава и това


Правим ги вечер много късно колега, в междуградски условия. Просто съм ставал свидетел на пресичащи животни или на това как идват да ни разгонват полицаите и т.н. Никога никой не се гони на оживено място. Все пак искаме да се гоним без да пречим на никого. Някой път има кашони, останки от гуми и т.н. Опасничко си е. Няма писта, няма летище.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта