kristian18t написа:pe6kata написа:Те и дизелите имат много висок максимален момент, а какво от това- държи го в диапазон от 1000-1500 оборота
А и ей тука се поизложи вече доста сериозно. Максималният въртящ момент на средностатистически турбо дизел (с малко турбо) е на около 2500-3000 оборота. Това, което ти си написал е смешно. Имам и ТД автомобил 2009 година.
На теб явно трябва да се обяснява допълнително...
-високите стойности на въртящия момент ги държи в кратък диапазон, а не че ги има при 1000 оборота.
при максимален торк от 450нютона прии 2000 оборота, при 4000 оборота за 190-200 коня дизел ще е паднал на около и под 350 нютона, като кривата на торка все повече ще заприличва на отвес с покачване на оборотите.
-Защо вървиш с коли по 450 нютона, дизели обаче, а не те бият както би се очаквало?
-В лютеницата не караш, щото колата тъпче и губиш, докато атмосферката върви доволно.
причината, поради която биеш дизелите, е точно тази поради която вр6-ца ще те ошамари, въпреки по-големите на пръв поглед параметри, които си извадил
- графиката на този вр6 не е на стоков мотор. Почти съм сигурен,че се касае за 2.8 12в със VGI Schrick колектор.
Стоково максималния торк е на 4200. Шрика дава много повер в ниските и средни обороти, вади към 260-270 нютона като максмилен торк и то на около 3000 оборота още. В максималната мощност няма голямо покачване обаче.
Стоково 2.8 мотора разполага с 85%(не по-малко от 210 нютона) от максималния си въртящ момент в диапазоон от 4000 оборота(спец за теб- от 2000 до 6000 оборота), при 2.9 е още по-добре
С ограмотяването толкова, както и със характеристиките
На хартия е зле, ако се гледа като
максимални стойности на торка и максималната мощност. Разпределението им в диапазона от обороти обаче е такова, че колата върви без аналог за автомобил 174 коня серийно. Справя се с аналогични коли с доста повече коне от нея.
Всеки втори-трети 1.8т във форума е чипосан, не си мисли че никой не е наясно с това колко върви чипнато 1.8 с оригиналното турбо.
варела, както го наричаш е стоков мотор на 1000кг купе. 1000кг купе си е 1000кг купе,без значение на какъв модел, да не говорим че двойката не е идеал за аеродинамична кола.
Времената, които дава, са нормални времена за стоков мотор на 1000-кг купе, им и други естествено, не е само този. Всяка цифра, която съм дал на база официални показания по драг състезания.
за тази кола специално има писано достатъчно във форума...
Ак има нещо още, с което да се смееш, казвай, щото в най-скоро време ще ти светнат доста неща за колите покрай тази тема, и тогава няма да е толкова смешно, щото представи и реалност силно ще се разминат