Малкия ми проект продължава по предварителен план:
Смених изпускателната система с такава от ABF:
Монтирах волан от МК3 GTI/Corrado и хидравлика на волана:
Намерих оригинално затъмнени стопове Hella :
Сега се подготвям за ъпгрейт на спирачната система...
1986 Jetta 16V
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проект:Jetta KR- вече с джанти АZEV 16Х7,5 снимки на стр.2
Евала колега, колата се получава идеално Ще следя темата с интерес
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Проект:Jetta KR- вече с джанти АZEV 16Х7,5 снимки на стр.2
Браво Жоре.....малко ще се гоним усещам.....1 на 0 за теб
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: Проект:Jetta KR- вече с джанти АZEV 16Х7,5 снимки на стр.2
по принцип не пиша по темите кои коли колко много ме кефат и колко жестоко са направени обаче ,тази Jetta ми пълни душата ,евала за ентусиязма и продължавай в същия дух
- kosam@
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 22:33
- Автомобил: Lexus GS-300
- Двигател: 2JZ-GE
- Местоположение: Salzburg
- Контакти:
Re: Проект:Jetta KR- вече с джанти АZEV 16Х7,5 снимки на стр.2
Поздравления колега, страшна Jetta, все още ме яд че си продадох KR-а.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Проект:Jetta 16V KR
Благодаря за окуражителните коментари
Сега подготвям спирачен ъпгрейт:280мм предни и задни дискови спирачки с 9 инча серво апарат и 22,2мм помпа,предните апарати заедно с главини и шенкели са намерени,тези дни чакам комплект задни дискови спирачки...
Сега подготвям спирачен ъпгрейт:280мм предни и задни дискови спирачки с 9 инча серво апарат и 22,2мм помпа,предните апарати заедно с главини и шенкели са намерени,тези дни чакам комплект задни дискови спирачки...
- bandidko1
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проект:Jetta 16V KR
безспорно е станала много добре.
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Re: Проект:Jetta 16V KR
Тук продължава да е интересно
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проект:Jetta 16V KR
stra6na jetta evala
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Проект:Jetta 16V KR
lubaka_1.8t написа:stra6na jetta evala
Тук пишем на кирилица!
А Jetta-та е направо ... нямам думи...
- mr_bush
- Мнения: 3523
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
- Автомобил: Vw Transporter T6
- Двигател: 2016
- Местоположение: Bg
Re: Проект:Jetta 16V KR
Уникална е
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: Проект:Jetta 16V KR
няма ли да и смениш броните че тез много натръпнали,със широката броня ще стане страшно
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Проект:Jetta 16V KR
mitko_pi4a_lc написа:няма ли да и смениш броните че тез много натръпнали,със широката броня ще стане страшно
как ще сменя брониите, че то това е чара на тази джета.. с малкия джам и тесните брони..
страшна е колега.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Проект:Jetta 16V KR
Вчера реших да пренаредя двигателната инсталация че беше доста нахвърляна и ме дразнеше,използвах изолирбанд за кабелни снопове,мисля че инсталацията на тройките е с такъв,смених вакуумните пътища,сложих двускоростен вентилатор на радиатора,всичко съм направил сам,не разчитам на ел техници и други подобни:
Тук вече е горе-долу наредена :
Вакуумните маркучета:
Двускоростния вентилатор:
Днес направих и дълго чакания и подготвян спирачен ъпгрейт към 280мм предни и задни дискови спирачки с 22мм спирачна помпа и голям серво апарат:
При предните дискове реших да заложа на Zimermann(280x22 4x100):
Апаратите,изтърках ги до метал,боядисах ги сам с бояджийски пистолет и компресор,първо грунд и после авто емайл лак:
Серво апаратите един до друг:
Спирачна течност и накладки взех Ferodo:
Тук събрах едната страна отпред за да видя дали всичко е както трябва:
Оказа се че трябва да сменя и шарнирите отпред понеже до 88' били 17мм,а след 88' 19мм за да станат главините от Пасат,казанчето на спирачната помпа също беше сменено,отзад сложих втора употреба дискове и лагери но скоро мисля да ги заменя с нови.Жилата на ръчната са нови...
Ето и крайния резултат,нямах много време за хубави снимки но ще направя идните дни :
Задните апарати:
За сега няма коренна промяна в спирането защото накладките не улегнали още,спирачната помпа леко изпуска течност и утре ще я сменя и тогава ще видим ефекта
Тук вече е горе-долу наредена :
Вакуумните маркучета:
Двускоростния вентилатор:
Днес направих и дълго чакания и подготвян спирачен ъпгрейт към 280мм предни и задни дискови спирачки с 22мм спирачна помпа и голям серво апарат:
При предните дискове реших да заложа на Zimermann(280x22 4x100):
Апаратите,изтърках ги до метал,боядисах ги сам с бояджийски пистолет и компресор,първо грунд и после авто емайл лак:
Серво апаратите един до друг:
Спирачна течност и накладки взех Ferodo:
Тук събрах едната страна отпред за да видя дали всичко е както трябва:
Оказа се че трябва да сменя и шарнирите отпред понеже до 88' били 17мм,а след 88' 19мм за да станат главините от Пасат,казанчето на спирачната помпа също беше сменено,отзад сложих втора употреба дискове и лагери но скоро мисля да ги заменя с нови.Жилата на ръчната са нови...
Ето и крайния резултат,нямах много време за хубави снимки но ще направя идните дни :
Задните апарати:
За сега няма коренна промяна в спирането защото накладките не улегнали още,спирачната помпа леко изпуска течност и утре ще я сменя и тогава ще видим ефекта
Последна промяна от Жоро Делчев на Пон 27 апр 2009 8:39, променено общо 4 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта