Вчера реших да пренаредя двигателната инсталация че беше доста нахвърляна и ме дразнеше,използвах изолирбанд за кабелни снопове,мисля че инсталацията на тройките е с такъв,смених вакуумните пътища,сложих двускоростен вентилатор на радиатора,всичко съм направил сам,не разчитам на ел техници и други подобни:





Тук вече е горе-долу наредена :



Вакуумните маркучета:

Двускоростния вентилатор:


Днес направих и дълго чакания и подготвян спирачен ъпгрейт към 280мм предни и задни дискови спирачки с 22мм спирачна помпа и голям серво апарат:
При предните дискове реших да заложа на Zimermann(280x22 4x100):



Апаратите,изтърках ги до метал,боядисах ги сам с бояджийски пистолет и компресор,първо грунд и после авто емайл лак:

Серво апаратите един до друг:

Спирачна течност и накладки взех Ferodo:

Тук събрах едната страна отпред за да видя дали всичко е както трябва:

Оказа се че трябва да сменя и шарнирите отпред понеже до 88' били 17мм,а след 88' 19мм за да станат главините от Пасат,казанчето на спирачната помпа също беше сменено,отзад сложих втора употреба дискове и лагери но скоро мисля да ги заменя с нови.Жилата на ръчната са нови...
Ето и крайния резултат,нямах много време за хубави снимки но ще направя идните дни :


Задните апарати:

За сега няма коренна промяна в спирането защото накладките не улегнали още,спирачната помпа леко изпуска течност и утре ще я сменя и тогава ще видим ефекта
