Не съм с два филтъра

, оригиналния го махнах и съм само със "спортния". При мен разлика в оборотите не беше голяма има няма с 100 оборота ми падна ПХ със спортния филтър, но си ги коригирах от изпарителя. Най-отпред отвора на кутията съм го направил на по малко Фи (имаше една такава тема как влияе по малкия отвор на фъздушната кутия на динамиката на газ и разхода, при мен разликата беше положителна и си го карам така вече година и нещо)
Да споделя какво е правено по колата след като си я прибрах вчера, старите сегменти и биелни лагери бяха доволно "препечени", износени и с доста задирания. Колата е била прегрявана 2 пъти при старите собственици, така знам от тях, затова и явно бяха посинели биелните лагери. Мислех за смяна на буталата с такива от ABS, но мойте се оказаха същите и нямаше смисъл да се сменят. Главата е шлайфана, паснати клапани, 4-2-1 колектор от PB, сменени гумички, нови гарнитури, сегменти и биелни лагери.
Сега сме в разработка и го даваме по леко с десния крак - 3000rpm max
За напред ще се правят спирачки смяна на дискове, накладки също и кантара понеже губи сп. течност от него. Спортни амортисьори и оправяне на задна дясна вежда, но всичко с времето си.
Постоянно ме сърбят ръцете да правя нещо, така че продължаваме напред
