
Хубавото е, че след скъсяването и последното запояване фара все още работи, абсолютно всичко му свети, дори и реглажа за фаровете на десния работи

Утре ще си довърша и другата букса. В двато края от към буксите при пиновете ще го напъля с горещ силикон, за да се получи хубава изолация, след което ще се бандажира с някакъв изолир който се слепвал като се нагрее, не го знам къв е утре ще го търся. Ще потъря и от тези изолиращите мъркучи, където ги слагат по инсталацията за да се получи красиво

Кабела който се вижда + още един от другата страна на буксата са масата и плюса, които си оставих в случай, че реша да монтирам халогени, DRL-и и всякакви други лампички в бронята за да се управляват от копчето за фаровете в положение халогени. Не направих перфектно красивите спойки, но като за човек където не разбира и не обича да се занимава с такива работи става. По важното е да е здраво и да няма ядове с хлабави спойки


Така ми изглежда буксата преди да я скъся и запоя перманентно, за да тествам дали всичко работи, когато е навързано по колата.

Щипките за двато фара

На бъдещите мераклии решили да си слагат такива фарове бих препоръчал следното:
Доколкото успях да преценя и сравня, мъжката букса към фара от T10 и T12 е с абсолютно една и съща външна форма. Има само едно малко зъбче, от външната страна, което доколкото успях да преценя имаше разминаване от около 5мм, но не оказва никакво влияние за крепеша на буксата и може да бъде отрязано-изпилено. Буксата така или иначе се държи на две големи щипки, които се освобождават от вътрешния край.
Може да си спестите едни 60+ лева за T10 и T12 букси, или само T12, като просто си набавите инсталация от фар, било то Голф 4, А4 и т.н.т и запоите буксата дирекно към инсталацията на фара, като премахнете оригиналната Т12 мъжка букса на фара. Може би ще е малко по неудобно за запояване, но ще спестите пари, време и нерви в закупуване на букси, търсене на инсталация и вадене на пинове.
Хубаво е да си намерите букси от A4 тъй като всички пинове са с дебели кабели, за разлика от Голф4 където пин 1,2,3 са с тънки кабелчета, които съответно играят ролята за мигач, габарит и минус към моторчето за реглаж. В оригиналната инсталация на R32 фара в буксата влизат само дебели кабели.
Ако решите да направите фаровете по този начин и искате халогени, имайте предвид, че трябва да вземете ток за халогените преди T10 женската букса от оригиналната инсталация на колата. Съответно пин 2 за плюс и пин 8 за минус, който при дълги изключва халогените.
Общо взето тва е с фарчетата, днеска цял ден се занимавам с тая простотия, втръсна ми от всякъде, добре че накрая моторчетата тръгнаха, това усмисли услията, нервите и изгубеното време. Изключително пипкава работа, не е за хора като мен, които не обичат да се занимават с кабеляци и поялници
